. Verlengde kerstvakantie, hier! Ik heb maandag gewerkt, daarna was school drie dagen dicht vanwege de ijzel, en vrijdag is mijn vrije dag.

. Gisteren heb ik I wel gewoon naar de gastouder gebracht. Heerlijk, een hele dag voor mezelf (al heb ik die voornamelijk aan het huishouden besteed, omdat onze schoonmaakster alweer af had gezegd

).
Slaapjes: sinds I tien maanden is ongeveer doet hij nog één slaapje, in lengte variërend van drie kwartier tot 2,5 uur. Ik ben helemaal niet jaloers op iedereen met een dreumes die nog vier uur per dag slaapt.

. De nachten gaan hier op zich wel wat beter de laatste tijd, maar het inslapen is nu lastig. En met lastig bedoel ik niet een uur babbelen en jengelen, maar minstens een uur dit:
http://vid20.photobucket.(...)6727_zpsxmnuhj04.mp4En 's nachts ben ik ook hoe dan ook de lul, want Baard krijgt 'm niet stil. Bij ons in bed nemen werkt wel om I te laten slapen, maar hij slaapt zo onrustig dat ik zelf vervolgens niet kan slapen.
. Verder gaat het heel goed, overdag is I heel lief en gezellig en geniet ik ontzettend van hem.

.
De filmpjes van F. en O. zijn echt ontzettend schattig.

. Zo leuk, dat nadoen. En GM, wat lief van Saar zeg.
Fazz, sterkte voor jou en je vriendin, en een dikke knuffel voor Mariska.

.