\quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Dreumesmoeders, hoe lang duurde bij jullie de overgang naar 1 slaapje ongeveer?
Mauw is er nu ongeveer 2-3 weken mee bezig, de ene keer gaat ze dus pas om 12:30 slapen, en pakt dan 3,5 uur. Maar vandaag was ze om 9:00 alweer zó vervelend dat ik haar in bed heb gelegd en ze slaapt nu uiteraard als een blok
Het maakt me uiteraard niks uit hoor, maar ik ben benieuwd hoe dat bij anderen is gegaan en hoe lang dat ongeveer duurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond juist in het begin nog heel veel knuffeltijd met oudste. Die kleine sliep alleen maar de hele dag dus de overgang naar 'ik ben niet meer alleen en moet de aandacht van papa/mama delen' ging heel geleidelijk hier.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:44 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Oh en Razz, heel herkenbaar dat had ik ook toe de 2e op komst was, maar liefde vermenigvuldigd idd en je houdt van 2 net zo veel als van die ene. Evengoed nog even lekker knufffelen nog hoor, want zeker in t begin heb je wél wat minder tijd voor oudste.
Vond het in t begin vooral heel lastig dat ik (door operatie na blindedarmontsteking) oudste een tijd niet kon tillen en ze zelf wel graag gedragen wílde worden..
Spannend exode!
Ja misschien was dat bij mij minder door de blindedarmontsteking en daaraan gerelateerde ziekenhuisopname.. en vooral dus dat ik haar niet kon dragen..quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik vond juist in het begin nog heel veel knuffeltijd met oudste. Die kleine sliep alleen maar de hele dag dus de overgang naar 'ik ben niet meer alleen en moet de aandacht van papa/mama delen' ging heel geleidelijk hier.
Spannend Exode!
Wat mooi geschreven Soesaquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Razz, wacht even. Ben jij al 30 weken zwanger?! Ommegot! En natuurlijk kan je dit. Je zal merken dat de ontmoeting met je zoon net zo liefdevol en bijzonder zal zijn als bij A. Je liefde vermenigvuldigt zich gewoon, er hoeft op dat gebied niets gedeeld te worden
Ja,quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:03 schreef BlueEyes het volgende:
Hoe gaat het nu bij je vriendin Fazz? Al meer duidelijkheid? Lekker snuffelen en knuffelen met zowel mama als baby![]()
Maar misschien was het jou na die 1,5 uur ook wel gelukt? Had het ook wel eens met peuter, als die even niet wilde slapen dan probeerde ik het na een half uur en ging het zonder problemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:50 schreef Burdie het volgende:
Spannend exode.
Ik rammel ook de pan uit, net bij de gastouder een babietje van ongeveer 4 maanden even bezig gehouden. Kuiken kwam er bij zitten: "mama epuh!" (mama helpen) en ging ook de baby vermaken. Mnoh!!!
Overigens voel ik me een beetje in de maling genomen. Kuiken was vandaag een halve dag bij de gastouder, en bij het ophalen zat hij te knikkebollen. De GO zei dat ze hem dan zo in bed kon leggen en hij dan ging slapen zonder te huilen. Dus we gaan naar huis, kuiken zit in de auto te knikkebollen, we komen thuis en hij begint te jengelen. Trap op: gillen. In bed: huilen, zeuren, gillen, mama roepen, etc. en uiteraard niet slapen. Waarom lukt het de GO wel en mij niet?. Ik had ooit bij mijn ouders ook zo'n situatie, we logeerden daar en kuiken wilde absoluut niet gaan slapen... na anderhalf uur vroeg mijn moeder: zal ik het even doen? En binnen 10 minuten had ze hem slapend in bed
, I kid you not.
Nee, dat snap ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:10 schreef Burdie het volgende:
Mja, ik ben er niet voor de gezelligheid natuurlijk. 't Kind heeft zijn slaap gewoon nodig. Vooral als hij al zo moe is dat hij zit te knikkebollen (hij heeft gisteren ook zijn middagslaapje overgeslagen en de dagen daarvoor ook - behalve dinsdag bij de gastouder
). Ik wil gewoon dat hij slaapt
.
Fazz, wat een verhaal zeg, en wat een schrik voor je vriendin! Ik hoop dat haar zoontje verder wel 'gezond' is/snel wordt en dat hij snel naar huis mag![]()
.
Heel herkenbaar! Ik denk dat het bij Stip dan vaak idd is dat hij net over zn dut heen is als ik hem moe ergens ophaal en hem vervolgens niet in bed krijg. Erg vervelend, want geen slaapje is echt geen optie, maar ik wil hem liever niet pas om 3 uur in bed hebben, want dan slaapt hij 's avonds weer niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:50 schreef Burdie het volgende:
Spannend exode.
Ik rammel ook de pan uit, net bij de gastouder een babietje van ongeveer 4 maanden even bezig gehouden. Kuiken kwam er bij zitten: "mama epuh!" (mama helpen) en ging ook de baby vermaken. Mnoh!!!
Overigens voel ik me een beetje in de maling genomen. Kuiken was vandaag een halve dag bij de gastouder, en bij het ophalen zat hij te knikkebollen. De GO zei dat ze hem dan zo in bed kon leggen en hij dan ging slapen zonder te huilen. Dus we gaan naar huis, kuiken zit in de auto te knikkebollen, we komen thuis en hij begint te jengelen. Trap op: gillen. In bed: huilen, zeuren, gillen, mama roepen, etc. en uiteraard niet slapen. Waarom lukt het de GO wel en mij niet?. Ik had ooit bij mijn ouders ook zo'n situatie, we logeerden daar en kuiken wilde absoluut niet gaan slapen... na anderhalf uur vroeg mijn moeder: zal ik het even doen? En binnen 10 minuten had ze hem slapend in bed
, I kid you not.
SPOILER: FazzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dot, slaapt Stip dan straks ook nog in de co-sleeper? Of hebben jullie er dan 2?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:42 schreef Fazzoletti het volgende:
Thanks dames, het is voor hen inderdaad heel heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dot, slaapt Stip dan straks ook nog in de co-sleeper? Of hebben jullie er dan 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik wil hem dus eigenlijk het liefste in zn eigen bed hebben, maar om 5 uur opstaan gaat me dan toch nog net te verAls hij bij ons in bed ligt wil hij wel altijd aan de kant van de cosleeper, maar meestal ligt hij zo dicht tegen me aan dat hij gewoon bij ons in bed ligt. Als ik hem tussen ons in leg slaapt mijn vriend weer niet, maar is wel weer makkelijker met de baby straks.
Ik doe trouwens vanaf 6 uur geen moeite meer om hem weer in slaap te krijgen, want dat vind ik een redelijke dreumestijd, maar hij snapt het verschil natuurlijk niet tussen kwart over 5 en 6![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Crumpette op 07-01-2016 17:03:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |