abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 08:43:18 #126
184769 crew  Deisyy
pi_193044860
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 08:37 schreef Ansachteraf het volgende:

[..]

Ja, misschien blijft het wel bij één topic natuurlijk, dus dat weet ik nog niet natuurlijk :+

Maar dank u zeer!
Dan plakken we er Ansachteraf een # en cijfer achter.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_193044885
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 08:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan plakken we er Ansachteraf een # en cijfer achter.
Ik vind het helemaal goed hoor ;)
Albert Einstein Quote's:
"Soms betaal je het meest voor dingen die gratis zijn."
"Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen".
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal".
pi_193045876
Jullie moeten even wat verwijderen uit dat man bijt hond.

Ik had perongeluk een foutje gemaakt met een post die naar onzin topic was bedoelt,

Maar voor het ontspoort?
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 10:42:12 #129
184769 crew  Deisyy
pi_193046148
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 10:22 schreef kree het volgende:
Jullie moeten even wat verwijderen uit dat man bijt hond.

Ik had perongeluk een foutje gemaakt met een post die naar onzin topic was bedoelt,

Maar voor het ontspoort?
Gedaan ^O^
pi_193046217
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 10:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Gedaan ^O^
Thanks opgelost dan ;)
pi_193337697
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 09:14 schreef Deisyy het volgende:
Ter verbetering van de sfeer, gaat er hier streng gemodereerd wordt op o.a. persoonlijke aanvallen, sfeerverpestend bezig zijn en uitlokken.

Elkaar negeren is ook een optie.
Hier kan toch niemand iets mee? Wie moet zich hierdoor aangesproken voelen?

Er zijn gisteravond dingen gezegd die ver onder de gordel waren. Moet ik dan de adhesiebetuiging van vanochtend aan het adres van degene die dergelijke opmerkingen maakte als uitlokking zien of als sfeerverpestend? Of moet ik die negeren en moeten sommigen zich maar alles aan laten leunen? Is mijn reactie hier sfeerverpestend? Of lok ik nu uit?
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 16:27:54 #132
184769 crew  Deisyy
pi_193338774
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Er zijn gisteravond dingen gezegd die ver onder de gordel waren. Moet ik dan de adhesiebetuiging van vanochtend aan het adres van degene die dergelijke opmerkingen maakte als uitlokking zien of als sfeerverpestend? Of moet ik die negeren en moeten sommigen zich maar alles aan laten leunen? Is mijn reactie hier sfeerverpestend? Of lok ik nu uit?
Degenen die zich schuldig maken aan het verpesten van de sfeer, het uitlokken en de persoonlijke aanvallen moeten zich aangesproken voelen, ik hoop dat daar echt verandering in komt, want ik vind het heel jammer hoe het er de afgelopen weken aan toe gaat en denk niet dat ik de enige ben.

Er zijn gisteravond inderdaad dingen gezegd die zeer zeker niet door de beugel kunnen.

Natuurlijk hoeven users zich niet van alles aan laten leunen, maar uitlokken en constant gevit op bepaalde users verziekt de sfeer ook, soms kan het ook geen kwaad om elkaar maar te laten kletsen.

Bedoel je met adhesiebetuiging het kusje van Jacq? Ik denk niet dat een user die één of twee keer per week goedemorgen komt zeggen enig idee heeft waar het over gaat en ik zie dat niet als een serieuze adhesiebetuiging. En jouw bericht zie ik zeker niet als sfeerverpestend of uitlokking.
pi_193339721
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Degenen die zich schuldig maken aan het verpesten van de sfeer, het uitlokken en de persoonlijke aanvallen moeten zich aangesproken voelen, ik hoop dat daar echt verandering in komt, want ik vind het heel jammer hoe het er de afgelopen weken aan toe gaat en denk niet dat ik de enige ben.

Er zijn gisteravond inderdaad dingen gezegd die zeer zeker niet door de beugel kunnen.

Natuurlijk hoeven users zich niet van alles aan laten leunen, maar uitlokken en constant gevit op bepaalde users verziekt de sfeer ook, soms kan het ook geen kwaad om elkaar maar te laten kletsen.

Bedoel je met adhesiebetuiging het kusje van Jacq? Ik denk niet dat een user die één of twee keer per week goedemorgen komt zeggen enig idee heeft waar het over gaat en ik zie dat niet als een serieuze adhesiebetuiging. En jouw bericht zie ik zeker niet als sfeerverpestend of uitlokking.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem.
Ik kan best wel tegen een lolletje en we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn. Ik postte veel in de sc. Ik vond het leuk ondanks de tubjes die mijn aandacht niet waard zijn. Soms is het een beetje fitten op elkaar maar we leven ook wel met elkaar mee. We hebben/hadden een toffe groep mensen en 40+ was eens het enige forum op Fok wat zonder moderatie kon.
Ik was nog geen eens 40 toen ik hier een kijkje kwam nemen en ik voelde mij gelijk thuis. Toffe mensen enzo waar ik gezellig mee kan lullen.
Ik vind het wel jammer om te zien dat het soms net op een kleuterklas lijkt.
Fitten op elkaar, topic kapen etc...
Laat gewoonweg iedereen in zijn waarde en heb respect voor elkaar. :Y
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
pi_193339777
jeetje
Albert Einstein Quote's:
"Soms betaal je het meest voor dingen die gratis zijn."
"Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen".
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal".
pi_193339801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:52 schreef Ansachteraf het volgende:
jeetje
Je liet een...?
:D
pi_193339817
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Je liet een...?
:D
kleuterklas toch?
...
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:56:27 #137
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_193339829
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je moet zelf ook wel even nadenken. Jij en anderen topic kapen omdat je graag iemand over de pis wil laten zien. Not done. Het altijd verwijzen dat het ooit beter was, ik trek mijn conclusie beetje. Kinderachtig allemaal.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie.
pi_193339835
en oh ja Dees, mijn naam staat nog steeds als contactpersoon in de OP
...
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:57:36 #139
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_193339846
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:57 schreef sacha het volgende:
Ik denk niet dat iemand daar gebruik van maakt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie.
pi_193339868
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:52 schreef Ansachteraf het volgende:
jeetje
Ja zoveel FB op 1 dag moet haast wel een record zijn.
pi_193339895
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand daar gebruik van maakt
Ik vroeg mij al af waarom ik de brandende fakkels weer terug gestuurd kreeg. _O-
Maar genoeg zo, laten we van de sc weer een gezellige bende maken. :Y
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 18:57:30 #142
184769 crew  Deisyy
pi_193340838
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Je moet zelf ook wel even nadenken. Jij en anderen topic kapen omdat je graag iemand over de pis wil laten zien. Not done. Het altijd verwijzen dat het ooit beter was, ik trek mijn conclusie beetje. Kinderachtig allemaal.
Iedereen moet erover nadenken, jij ook.
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 18:57:53 #143
184769 crew  Deisyy
pi_193340847
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:57 schreef sacha het volgende:
Dank u, ik ga het aanpassen.
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:58:55 #144
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_193340872
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Iedereen moet erover nadenken, jij ook.
Uhuuh
  vrijdag 29 mei 2020 @ 23:50:00 #145
181124 chufi
joder que guapo estoy
pi_193377676
Is kapen nu wel of niet getolereerd, want sommigen mensen denken leuk te zijn en gaan gewoon door.
Cuando haya sol, hay Chufi
Muziek, Music y Musica
Come On
  Moderator zaterdag 30 mei 2020 @ 09:55:05 #146
184769 crew  Deisyy
pi_193380950
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:50 schreef chufi het volgende:
Is kapen nu wel of niet getolereerd, want sommigen mensen denken leuk te zijn en gaan gewoon door.
Naar mijn weten is kapen in 40+ altijd gedoogd.
pi_193382933
Whah hangt ervan af beetje. Ik was eigenlijk nl ook nog iets te jong voor dit topic. Maar ga onderhand niet veel meer schelen ;)
pi_193406070
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 09:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Naar mijn weten is kapen in 40+ altijd gedoogd.
Ach lul niet, in elke sc of topic op Fok is het normaal dat de sluiter een nieuw deel opent.
Ik weet dat sommige geen nieuw deel openen en ik heb het ook niet altijd meteen door als ik sluit. Dan heb ik er geen moeite mee als iemand anders het doet.
Meestal heb ik het wel door, dan wil ik een nieuw deel openen, leuk passend plaatje erbij...
Dat gaat dan weer niet omdat eoa kleuter net binnenkomt van het speelkwartier om even te kapen.

8 jaar geleden ben ik 40+ binnen komen vallen en ik voelde mij gelijk thuis terwijl ik nog niet eens 40 was. Leuke mensen, discussies en als er wat woorden vielen dan was dat ook weer snel voorbij, Als dingen verkeerd vielen dan werd dat gewoon even besproken en gingen we tof weer verder.

Ik heb aan niemand een hekel hier en sommige waardeer ik zeer. Maar aan dat kleutergedrag mag van mij wel eens een eind komen.
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 19:46:31 #149
184769 crew  Deisyy
pi_193406246
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ach lul niet, in elke sc of topic op Fok is het normaal dat de sluiter een nieuw deel opent.
Ik weet dat sommige geen nieuw deel openen en ik heb het ook niet altijd meteen door als ik sluit. Dan heb ik er geen moeite mee als iemand anders het doet.
Meestal heb ik het wel door, dan wil ik een nieuw deel openen, leuk passend plaatje erbij...
Dat gaat dan weer niet omdat eoa kleuter net binnenkomt van het speelkwartier om even te kapen.

8 jaar geleden ben ik 40+ binnen komen vallen en ik voelde mij gelijk thuis terwijl ik nog niet eens 40 was. Leuke mensen, discussies en als er wat woorden vielen dan was dat ook weer snel voorbij, Als dingen verkeerd vielen dan werd dat gewoon even besproken en gingen we tof weer verder.

Ik heb aan niemand een hekel hier en sommige waardeer ik zeer. Maar aan dat kleutergedrag mag van mij wel eens een eind komen.
Jammer dat anderen daar geen rekening mee houden, maar hoe drukker jij je maakt over het kapen hoe leuker het voor sommigen is om dat juist wel te doen.

Het zou fijn zijn als iedereen een beetje rekening houdt met elkaar.
pi_193406387
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 19:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jammer dat anderen daar geen rekening mee houden, maar hoe drukker jij je maakt over het kapen hoe leuker het voor sommigen is om dat juist wel te doen.

Het zou fijn zijn als iedereen een beetje rekening houdt met elkaar.
Dus ik moet rekening houden met mensen die hier zielig gedrag vertonen?
Beetje verlagen naar dat niveau? Dat kan nog leuk gaan worden. _O-
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')