abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:37:50 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158840552
quote:
Crisisberaad justitie en politie Keulen om massa-aanrandingen Oud en Nieuw

Op het plein voor het station in Keulen verzamelde zich op oudejaarsavond een groep van zo'n duizend mannen. Zij gooiden met vuurwerk naar voorbijgangers, waarna de politie de onruststokers uit elkaar dreef. Later op de avond kwam een deel van de groep terug. Zo'n veertig van hen hebben zich aan misdrijven schuldig gemaakt, meldt de Duitse nieuwszender Tageschau op gezag van de politie. In groepen omsingelden ze vrouwen die over het plein liepen, om ze te betasten en te bestelen. De mannen waren volgens de politie tussen de 15 en 35 jaar oud, en van Arabische en Noord-Afrikaanse afkomst. Veel mannen zouden dronken zijn geweest.

Ik weet niet wat ik erger vind, het feit dat er zulke groepen onze samenleving terroriseren of dat ze in bescherming worden genomen door de autoriteiten. :N

edit: ingekort en geupdate

[ Bericht 17% gewijzigd door Perrin op 05-01-2016 13:40:55 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158840603
Wir schaffen das ;(
pi_158840624
Duizend? Niet een dozijn?
pi_158840632
Sick :r
pi_158840635
Ik kan het me niet voorstellen dat meer Duitsers dit gaan pikken. Hopelijk komt er geen Oostenrijks mannetje die iets gaat proberen :P

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 09:44:07 ]
pi_158840650
Waar is dat andere topic hierover gebleven???
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:45:17 #7
38496 Perrin
pi_158840658
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:44 schreef truthortruth het volgende:
Waar is dat andere topic hierover gebleven???
Oh dat had ik gemist :@

NWS / Veel vrouwen aangerand tijdens Oudejaarsavond in Keulen
pi_158840737
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:42 schreef TheJanitor het volgende:
Duizend? Niet een dozijn?
quote:
Duitse steden toneel van massa-aanrandingen tijdens jaarwisseling
In Keulen werden vrouwen vlakbij het Centraal Station en de Dom belaagd

In Duitsland zijn in verschillende steden op Oudejaarsavond vrouwen aangerand, beroofd en lastiggevallen door groepen mannen. Na eerdere berichtgeving over Keulen, blijken de massa-aanrandingen zich ook in Hamburg en Stuttgart te hebben voorgedaan.

Dat melden verschillende Duitse media, waaronder Bild en Focus.

Vee

De politie in Hamburg heeft melding gemaakt van zes slachtoffers van groepsaanranding op Oudejaarsavond. Vermoedelijk zijn er nog meer slachtoffers, maar hebben die uit schaamte nog geen aangifte gedaan, zegt de politie. Volgens de meldingen werden de slachtoffers 'als vee' opgejaagd, werden ze onder hun rokje betast en bij verzet vastgehouden.

In Stuttgart deed zich iets soortgelijks voor: daar werden twee jonge meisjes aangerand en beroofd door een groep van vijftien mannen. Volgens de politie in de Duitse stad werden de meisjes omringd, waarna de groep mannen ze betastte en van hun portemonnee probeerde te beroven.

Omstanders schoten de meisjes te hulp, waarna de daders er vandoor gingen. Achteraf bleken de meisjes van hun telefoon beroofd te zijn. Volgens de politie zijn de daders tussen de 30 en 40 jaar oud en hebben ze een Arabisch uiterlijk.

Lees ook

Massa-aanranding Oud en Nieuw in Keulen: zestig aangiftes
Opgesplitst

Eerder op maandag kwamen berichten naar buiten dat een groep van ongeveer 1.000 'zwaar beschonken mannen' zich had opgesplitst om vervolgens tientallen vrouwen aan te randen en te beroven. De daders in Keulen werden tevens omschreven als 'Noord-Afrikaans en Arabisch' en 'compleet ontspoord en agressief'.

Bij deze massa-aanranding werd minstens één vrouw ook verkracht. In totaal hebben in Keulen zestig vrouwen aangifte gedaan van de gebeurtenissen op Oud en Nieuw, maar de politie vermoedt dat er in totaal minstens tachtig slachtoffers geweest zijn.

De Duitse politiecommissaris Wolfgang Albers omschreef de Keulse massa-aanranding als 'een volledig nieuwe dimensie van geweld'. Vooralsnog is er nog geen officiële link gelegd tussen de verschillende incidenten.

Elif Isitman
http://www.elsevier.nl/Bu(...)rwisseling-2740704W/
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:51:21 #9
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158840753
1000???
pi_158840760
1000? Het worden er elke dag meer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158840780
Morgen zijn het er tienduizenden. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:52:47 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158840784
En hadden de reeds opgepakte figuren nou asielpapieren bij of is dat niet bevestigd.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:53:40 #13
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158840800
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:52 schreef dimmak het volgende:
Morgen zijn het er tienduizenden. :')
Het zullen vast leugens zijn om die arme jongens in een kwaad daglicht te stellen, en ze hebben het al zo moeilijk met al die opgekropte geilheid.

Maar goed, over een maand begint het carnaval, ben benieuwd hoe het dan gaat in Keulen.
pi_158840835
Dus duizend mannen weten zich te organiseren en de overheid heeft dat niet in de gaten?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:57:30 #15
38496 Perrin
pi_158840857
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:56 schreef hoas het volgende:
Dus duizend mannen weten zich te organiseren en de overheid heeft dat niet in de gaten?
Wel in de gaten, maar wisten ze niet te bedwingen.
pi_158840897
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:52 schreef Twiitch het volgende:
En hadden de reeds opgepakte figuren nou asielpapieren bij of is dat niet bevestigd.
Wel of geen asielpapieren....... ik kan nergens uit opmaken dat het hier westerlingen betrof.
pi_158840984
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:57 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wel in de gaten, maar wisten ze niet te bedwingen.
Nee van te voren, iets of iemand moet dit opgezet hebben, duizend man gaan niet uit zichzelf naar een station.
pi_158841211
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:04 schreef hoas het volgende:

[..]

Nee van te voren, iets of iemand moet dit opgezet hebben, duizend man gaan niet uit zichzelf naar een station.
Dat station wordt genoemd als grootste brandhaard. Maar als ik het goed begrijp was het gewoon verder verspreid ook in andere Duitse steden waren er problemen maar die zullen niet mee tellen in deze 1000. Die lui hebben een bloed hekel aan alles wat westers is. Wat wij vieren, zoals oud op nieuw. Dusja dan komen ze hun AZC natuurlijk massaal uit.
pi_158841268
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:56 schreef hoas het volgende:
Nja, organiseren, organiseren. Overal haten ze westerlingen, en ze zijn allemaal familie van elkaar via-via, dus als je dan het gerucht verspreidt dat je met z'n allen vrouwen gaat lastigvallen tijdens nieuwjaar, dan gebeurt dat gewoon. Daarbij zullen ze elkaar wijs gemaakt hebben dat als je het maar met genoeg mensen doet, dat dan de kans dat je veroordeeld wordt vrij klein is. En daar hebben ze natuurlijk wel gelijk in. Het lijkt me sterk dat hier mensen voor veroordeeld gaan worden.

En dan heb je de poppen aan het dansen. Duizend moslims kunnen onze vrouwen en dochters zonder repercussies aanranden, de overheid importeert meer moslims en roept dat wir das schaffen. Je hoeft geen glazen bol te hebben om te weten hoe dit gaat aflopen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158841451
En wanneer er straks represailles plaatsvinden dan begrijpt natuurlijk weer niemand waar dit vandaan komt, en waarom er zoveel ordinaire "racisten" zijn.
pi_158841465
Ben benieuwd wat de politiek nu gaat doen.

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 10:34:20 ]
pi_158841467
Georganiseerd dit, dat blijkt wel. Zal mij benieuwen wie hierachter zit. Moet toch iemand opgeroepen hebben om dit massaal te doen.
Zonder wrijving geen glans
pi_158841576
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:21 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nja, organiseren, organiseren. Overal haten ze westerlingen, en ze zijn allemaal familie van elkaar via-via, dus als je dan het gerucht verspreidt dat je met z'n allen vrouwen gaat lastigvallen tijdens nieuwjaar, dan gebeurt dat gewoon. Daarbij zullen ze elkaar wijs gemaakt hebben dat als je het maar met genoeg mensen doet, dat dan de kans dat je veroordeeld wordt vrij klein is. En daar hebben ze natuurlijk wel gelijk in. Het lijkt me sterk dat hier mensen voor veroordeeld gaan worden.

En dan heb je de poppen aan het dansen. Duizend moslims kunnen onze vrouwen en dochters zonder repercussies aanranden, de overheid importeert meer moslims en roept dat wir das schaffen. Je hoeft geen glazen bol te hebben om te weten hoe dit gaat aflopen.
http://www.gatestoneinstitute.org/7088/germany-weapons

Gigantische stijgingen van verkoop van wapens en aanvraag van vergunningen sinds de grote instroom begon.
pi_158841639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Georganiseerd dit, dat blijkt wel. Zal mij benieuwen wie hierachter zit. Moet toch iemand opgeroepen hebben om dit massaal te doen.
IS natuurlijk

;)
pi_158841653
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:52 schreef Twiitch het volgende:
In het vorige topic heb ik iets gezien van kopieen van asielaanvragen, maar als je het niet vervelend vind ga ik het niet opzoeken voor je.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')