Fuck mandat Renwan hc wordt staat vast, oim het jaar compleet te maken moet ik hc worden of machinist.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:54 schreef Geerd het volgende:
RENWAN!!!!! HAAACEEEEEEEEEEE !!!!!!!!
Dat zou dit jaar wel compleet maken !!
Niet te hard drukken he, heb hier zachte borstel. en stokjes voor der tussen.quote:
Hij houdt je voor de gek maar dat is Scuid !!! Hij mag datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee je echte gebit of heb je kunstgebit bedoel ik.
GEERD HEEFT GESPROKEN Ik zla hme vergeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij houdt je voor de gek maar dat is Scuid !!! Hij mag dat
Altijd bloed hier bij tanden poetsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet te hard drukken he, heb hier zachte borstel. en stokjes voor der tussen.
Als je te hard drukt trekt je vlees omhoog beetje tegenovergestelde als je voorhuid
Je moet niet de staalborstel gebruiken hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEERD HEEFT GESPROKEN Ik zla hme vergeven.
[..]
Altijd bloed hier bij tanden poetsen.
Echt gebit. Kunstgebit poets je niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee je echte gebit of heb je kunstgebit bedoel ik.
Hebben we het al eerder over gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je te hard drukt trekt je vlees omhoog beetje tegenovergestelde als je voorhuid
tja ik doe dat gewoon man staalquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moet niet de staalborstel gebruiken he
Mijn tandvlees in juist naar beneden gaan trekken de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welk station is het gezelligst?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als iedereen bij NS werkt kunnen we meet doen op station met receptie of zo
JIJ ZOU GAAN SLAPEN!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn tandvlees in juist naar beneden gaan trekken de afgelopen jarenDaarom moet ik nu heel goed poetsen en flossen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welk station is het gezelligst?
Helaas bestaat dat station niet meer.quote:
KLOTEZOOIquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Helaas bestaat dat station niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |