SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Subsidiehoer wil aandacht
Hoe wil fok zich serieus profileren als nieuwsmedium met zulke titelsEcht
Dat is niet zo. In de topics die ik van je heb gezien was er vooral veel miscommunicatie en onbegrip.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:34 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ga je naar Dublin?
Ps. Overal waar mijn nick in terecht komt is gedoemd te mislukken...
je bent zelf grappig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook jij lijkt mij een grappige user toen ik je fobo zag
Oke chill. Wanneer ga je?quote:
Ik ga hier niet eens op in.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat is niet zo. In de topics die ik van je heb gezien was er vooral veel miscommunicatie en onbegrip.
Boos worden terwijl hier geen reden toe is, verkeerde interpretaties.. dat helpt niet. Ook het uitschelden van users en zeggen dat ze dom zijn oid draagt niet echt bij aan een fijne sfeer.
Maar goed, dit is internet, kansen genoeg om je van je beste kant te laten zien.
wtf. Serieus.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:42 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Oke chill. Wanneer ga je?
[..]
Ik ga hier niet eens op in.
Wat een held.quote:De narcist wist zijn daad als volgt te rechtvaardigen: "Zoals de grootsheid van Jeroen Bosch door veel van zijn tijdgenoten niet werd herkend, zo wordt ook de genialiteit van mij als kunstenaar maar al te vaak over het hoofd gezien".
woensdagquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:42 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Oke chill. Wanneer ga je?
[..]
Ik ga hier niet eens op in.
ook goedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
liever eerst keiharde seks, ik ben niet zo van dat persoonlijke meteen.
Ik begin je egt zielig te vinden.quote:
jij bent echt gemeen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:50 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik begin je egt zielig te vinden.
Waar heb jij mij users zien uitschelden? Zoek eerst het woord uitschelden eens op.
Weet jij wat jij moet doen in het vervolg? Gwn om mijn reacties heen lopen. Dat lijkt me echt verstandig,voor ik een zinloze ban te pakken krijg.
Dank je. Heb jij mij daar ergens mensen zien uitschelden toevallig?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
GC / Met welke afkomst zou je nooit willen daten?
Goed topic
waar bet je opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Gaat lekker met betten vandaag, al 67 euro winst gemaakt met kleine inzet
Jij cat22,Molo en oponisatie moeten gwn lkkr uit mn buurt blijven. Negatieve users brengen mij alleen maar in de problemen. En dit was mijn laatste reactie naar jou toe. Ik reageerde enkel uit beleefdheid.quote:
nee niet opgevallen iigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:51 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Veel plezier daar gozer.
Trouwens........heb jij mij mensen zien uitschelden hier?
beginnersgelukquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Gaat lekker met betten vandaag, al 67 euro winst gemaakt met kleine inzet
ik vind het rot voor je dat je je zo druk maakt hierover.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:55 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Jij cat22,Molo en oponisatie moeten gwn lkkr uit mn buurt blijven. Negatieve users brengen mij alleen maar in de problemen. En dit was mijn laatste reactie naar jou toe. Ik reageerde enkel uit beleefdheid.
Ik zei al, anti`s en suri`s voor mijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
GC / Met welke afkomst zou je nooit willen daten?
Goed topic
Hehe. Hoe kom je daar nu toch bij?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:56 schreef Fylax het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat onze mocro een kloon is?
ja mcgrath moet het niet van mij hebben!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei al, anti`s en suri`s voor mij
ach gappie het is maar internet manquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:57 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Straks ga ik er nog in geloven ook.Jeeeeeeeeeeeez wat een lekkere afsluiter zeg.
Jij ook al. Zijn jullie geen usres gewend die tegen de stroom ingaan en braaf met de kudde meelopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:56 schreef Fylax het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat onze mocro een kloon is?
Ik ben chill. Ik wil gwn met rust gelaten worden door negatieve elementen op het forum.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik vind het rot voor je dat je je zo opwind.
Nah, dat heeft dan weer niks met McGrath the maken, toekomstige vrouw van m`n oom komt daar ook vandaan. Heb er echt niks meequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mcgrath moet het niet van mij hebben!
kun je anders niet oprotten ipv een nieuwe user lastig te vallen? Anders zie ik je hier nooit maar nu er iemand gepest kan worden welquote:
beter niet zwart :$quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, dat heeft dan weer niks met McGrath the maken, toekomstige vrouw van m`n oom komt daar ook vandaan. Heb er echt niks mee
ik lurk meestal indd maar ga nu pitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je anders niet oprotten ipv een nieuwe user lastig te vallen? Anders zie ik je hier nooit maar nu er iemand gepest kan worden wel
Val daar qua uiterlijk ook niet op nee.quote:
dag lieverdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik lurk meestal indd maar ga nu pitten.
Ik snap hier geen reet van mattie...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je anders niet oprotten ipv een nieuwe user lastig te vallen? Anders zie ik je hier nooit maar nu er iemand gepest kan worden wel
Vanmiddag live op tennis gebet, vanavond voetbalcombiquote:
Nee. Wel zogenaamde nieuwe users die doen alsof ze niets weten van hoe FOK! werkt 'hoe verwijder ik deze topic', maar vervolgens wel multi-quote.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:59 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Jij ook al. Zijn jullie geen usres gewend die tegen de stroom ingaan en braaf met de kudde meelopen?
[..]
Ik ben chill. Ik wil gwn met rust gelaten worden door negatieve elementen op het forum.
combi´squote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vanmiddag live op tennis gebet, vanavond voetbalcombi
Ik vind het na een halfjaar geen beginnersgeluk meerquote:
ik welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het na een halfjaar geen beginnersgeluk meer
Ja doe voortaan met 2 wedstrijden, werkt aardigquote:
Juist gewonnenquote:
tijd om hoger in te zettenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oke ik speel vanaf nu met je meequote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja doe voortaan met 2 wedstrijden, werkt aardig
Doe eens vaker tippen dan XD Jij hebt er wel verstand vanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is zo viesquote:
ITF alleen maar van die vieze fixers omdat ze niets verdienenquote:
Durf ik nietquote:
Wat zijn je stakes?quote:
Beter dan Django?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
The Hateful Eight krijgt trouwens 7,5/10
2 tot 5 euroquote:
Daar heb ik n half uur over gedaan voor ik die text zag als ik op quote bleef staan met mn pijltoets.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Wel zogenaamde nieuwe users die doen alsof ze niets weten van hoe FOK! werkt 'hoe verwijder ik deze topic', maar wel multi-quote.
Zo welquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet all-in mee gaan met mijn grote bets.
quote:
Okéquote:
Ik verlies vooral veel bets op vechtenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Doe soms ook ufc bets, maar dan volg ik Geo eigenlijk
Speel je vaak die tips mee op FB?quote:
wat is datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Doe soms ook ufc bets, maar dan volg ik Geo eigenlijk
wat is die facebookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speel je vaak die tips mee op FB?
Was zo`n gast die 3500 euro won met 3 kwartier tennis vanmiddag
Vince the Stanleybet prince. Moet je maar zoekenquote:
Melding gemaakt bij beheer. Stimorol werd vanmiddag ook gecorrigeerd. Kreeg gelijk 5 moderators in mij n topic.quote:
Ja maar die zet ook veel inquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speel je vaak die tips mee op FB?
Was zo`n gast die 3500 euro won met 3 kwartier tennis vanmiddag
Echt ziek inderdaad die gasten daarquote:
Je had nooit mijn nick in deze topic moeten gebruiken. Sommige users druipt de jaloezie ervan af.quote:
Ultimate fighting championship.quote:
huhquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:10 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Je had nooit mijn nick in deze topic moeten gebruiken. Sommige users druipt de jaloezie ervan af.
Jezus christus zeg..... Ik ga vanaf nu niet eens in op hun. Ik meld het gwn elke keer bij beheer.![]()
Die lossen deze ¨demonisering¨ van mij als user maar op. Ik heb niks verkeerds gedaan.
Oke. Ik zou niet weten waarom ik niet zou mogen aannemen dat je een kloon bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:08 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Melding gemaakt bij beheer. Stimorol werd vanmiddag ook gecorrigeerd. Kreeg gelijk 5 moderators in mij n topic.
Jongetje ga maar ergens spelen...
It's no fun if if it doesn't hurt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt ziek inderdaad die gasten daar
Zetten gewoon 100 euro in op een funcombi
het komt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:10 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Je had nooit mijn nick in deze topic moeten gebruiken. Sommige users druipt de jaloezie ervan af.
Jezus christus zeg..... Ik ga vanaf nu niet eens in op hun. Ik meld het gwn elke keer bij beheer.![]()
Die lossen deze ¨demonisering¨ van mij als user maar op. Ik heb niks verkeerds gedaan.
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt ziek inderdaad die gasten daar
Zetten gewoon 100 euro in op een funcombi
Nou ja als ze een BR van 20k hebben zou ik dat ook wel doen maar ja. Is toch ook niet gemiddeld lijkt mequote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
It's no fun if if it doesn't hurt.
Wie A zegt moet ook B zeggen!!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een kloonscan aanvragen.
Maar goed, laten we het positief houden hier.
Dit speel je toch niet combiquote:
Ja, maar ja, nog bijna gewonnen ookquote:
100 euro op funbets is voor steenrijke mensen of gokverslaafdenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja als ze een BR van 20k hebben zou ik dat ook wel doen maar ja. Is toch ook niet gemiddeld lijkt me
Ik kan ook een kloonscan aanvragen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke. Ik zou niet weten waarom ik niet zou mogen aannemen dat je een kloon bent.
Ik kan ook gewoon een kloonscan aanvragen.
Maar goed, laten we het positief houden hier.
Nee oke zit wat inquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een odd van 8 missen noem ik niet bijna gewonnen
Nou als jij een goede tip hebt, feel free to DMquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind er vooral een hoop ongefundeerde bets tussen zitten.
Maar soit.
Sowieso goede tips verwacht ik niet op een openbare facebook van 25k.
Ik bet bijna nooit meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou als jij een goede tip hebt, feel free to DM
Vraag me echt af wie het is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
Eerste post in een reeks. "Nog steeds dezelfde mensen hier"
Ah ook goedquote:
Zo oud ben jij niet manquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te veel stress voor mijn leeftijd
mag ik ook dmenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Fokkie, als jij een goede tip hebt. Graag DM
Hoezo kijk jij daar?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:17 schreef Fylax het volgende:
Kwam vanmiddag leuke selfie tegen van LB in JNG Userfoto's.
Zie je waar ik al de heel dag mee bezig ben mattie?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het komt goed
we missen een user zoals jou in dit topic
je doet mij denken aan stuart ook dat was mijn beste vriend
Jaquote:
Ik zit niet bepaald in een winning streak laatste maandenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Fokkie, als jij een goede tip hebt. Graag DM
Ik zei net hoiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:17 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Zie je waar ik al de heel dag mee bezig ben mattie?
Mij elke keer verdedigen tegen laster en leugens. Eerst was ik amar of hoe die gozer ook mag heten en toen n een of andere ahmed. En nu ben ik n kloon?
Ik kom niet eens toe aan fatsoenlijk mee posten. Ik had nog een leuke topic in gedachten die ik graag had willen openen maar kreeg de kans daar niet voor.
Ik zal je eerlijk bekennen dat het me de afgelopen 2 uur echt zwaar tegen valt hier op het forum.
En aan mij ligt het niet hoor. Ik heb zelfs mijn prive gegevens en veel van mijn info geplaatst zodat users weten wie ik ongeveer ben. Dat gaat niet in één dag maar ik vond et wel leuk.
Maar dit slaat werkelijk nergens meer op. Vandaar dat ik ze maar allemaal bij beheer meld.
En ik heb er gelijk geen zin meer in. Ik ga lkkr n filmpje kijken op netflix. Mocht ik je niet meer spreken Tjacka,wens ik je hierbij een hele fijne vakantie in Dublin.![]()
En hopelijk tot gauw in goede gezondheid.
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:17 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Zie je waar ik al de heel dag mee bezig ben mattie?
Mij elke keer verdedigen tegen laster en leugens. Eerst was ik amar of hoe die gozer ook mag heten en toen n een of andere ahmed. En nu ben ik n kloon?
Ik kom niet eens toe aan fatsoenlijk mee posten. Ik had nog een leuke topic in gedachten die ik graag had willen openen maar kreeg de kans daar niet voor.
Ik zal je eerlijk bekennen dat het me de afgelopen 2 uur echt zwaar tegen valt hier op het forum.
En aan mij ligt het niet hoor. Ik heb zelfs mijn prive gegevens en veel van mijn info geplaatst zodat users weten wie ik ongeveer ben. Dat gaat niet in één dag maar ik vond et wel leuk.
Maar dit slaat werkelijk nergens meer op. Vandaar dat ik ze maar allemaal bij beheer meld.
En ik heb er gelijk geen zin meer in. Ik ga lkkr n filmpje kijken op netflix. Mocht ik je niet meer spreken Tjacka,wens ik je hierbij een hele fijne vakantie in Dublin.![]()
En hopelijk tot gauw in goede gezondheid.
Doen!!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan ook een kloonscan aanvragen.
Heb ik al 3 jaar last van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:17 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Maak niet uitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit niet bepaald in een winning streak laatste maanden
Oke.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:19 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Doen!!
Ik daag jullie uit.
Maar dan eis ik wel dat jullie je daarna normaal gedragen tegen mij. Of normaal ,jullie mogen best wel nare dingen zeggen tegen en over mij maar kom mij niet beschuldigen van n kloon. Of n oud lid.
Jonge, mij maakt t niet uit wie je bent. Als je maar gezellig post.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:19 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Doen!!
Ik daag jullie uit.
Maar dan eis ik wel dat jullie je daarna normaal gedragen tegen mij. Of normaal ,jullie mogen best wel nare dingen zeggen tegen en over mij maar kom mij niet beschuldigen van n kloon. Of n oud lid.
Waarom niet?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Je mag wel met mijn boksbets meedoen als er weer boksen is
Note: iedereen raakt hun titels kwijt als ik op ze betquote:
Fylax moet je ook negerenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:20 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
je komt hier wel met je grote waffel aanzetten en mij belachelijk maken maar je durft niet verder.
Ik daag je uit pikkie. Doe die kloonshit scan
GC / Wat een klote leden allemaal hier Waarom open je zo'n topic als je net 20 minuten lid bent?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:20 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
je komt hier wel met je grote waffel aanzetten en mij belachelijk maken maar je durft niet verder.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Note: iedereen raakt hun titels kwijt als ik op ze bet
nee kijk niet zo heel vaak ufcquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Had je UFC zaterdag gezien? Weer robbed
Nee, ik maak je niet belachelijk. Ik doe gewoon een veronderstelling. Ik lees je PoHi door en daaruit maak ik op dat je geen nieuwe user bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:20 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ah had je wel McGregor gezien?quote:
Ik volgde het forum toen ik geen lid was. Doe ik al jaren op elke fora. Mag dat niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
Eerste post in een reeks. "Nog steeds dezelfde mensen hier"
ja, echt een nieuwe user.
uiteraard grote gevechten kijk ik welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah had je wel McGregor gezien?
En als eerste post in een SC "nog steeds dezelfde mensen hier"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GC / Wat een klote leden allemaal hier Waarom open je zo'n topic als je net 20 minuten lid bent?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
En als eerste post in een SC "nog steeds dezelfde mensen hier"
Is ook iets wat ik zou zeggen als nieuwe user.
Maargoed.
quote:
Komen er hier geen nieuwe leden ofzo? Jezus christus jullie zijn egt paranoiaquote:
Nee kloonscan met je grote mondquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook. Maar denk dat het beste is als we er geen aandacht meer aan besteden.
Of anders gelijk rematchquote:
Doe eens rustig man, neem een jointje. En neem vooral niet alles 1-op-1 letterlijk. Ten eerste kan ik geen kloonscan doen en die ga ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:22 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik volgde het forum toen ik geen lid was. Doe ik al jaren op elke fora. Mag dat niet?
Nog n andere aan of opmerking Sherlockje van niks?
Doe die kloonscan of houd je grote muil dicht.
Doe je ook NBA LB?quote:
Nee, jij wel?quote:
Live is het wel leuk om beetje te volgen en op over/unders te spelen maar verder heb ik er weinig verstand vanquote:
Oke.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:25 schreef Tjacka het volgende:
oke dit is niet leuk
doe lief tegen mijn mocro bradda
hahaha ik heb geen vriendin. En als ik n vriendin die bij me was dan had ik het forum al n tijdje links laten liggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je hebt gelijk
en fijne avond verder met je vriendin
x
Valse leugenaar dat je er bent. Smerig en laf!!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:20 schreef Fylax het volgende:
Die oke is trouwens niet dat ik dat ga doen ofzo.
totaal geen motivatie voor
9darters in de bdoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:27 schreef Tjacka het volgende:
https://www.unibet.eu/betting#/group/1000093348/category/1268
Oke. Nu gezellig doen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:28 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Valse leugenaar dat je er bent. Smerig en laf!!
Ik wed niet op sporten waar ik echt geen verstand van hebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Live is het wel leuk om beetje te volgen en op over/unders te spelen maar verder heb ik er weinig verstand van
Mag dat niet? Ik werd aangevallen in mijn eerste topic. En ik was het even zat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GC / Wat een klote leden allemaal hier Waarom open je zo'n topic als je net 20 minuten lid bent?
Jongen, ben je zwaar autistisch ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:28 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Valse leugenaar dat je er bent. Smerig en laf!!
Dat is wel goedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wed niet op sporten waar ik echt geen verstand van heb
Kan ik niet zidnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:27 schreef Tjacka het volgende:
https://www.unibet.eu/betting#/group/1000093348/category/1268
Sure. Ik zeg niets ergs ofzo. Heb alleen geen zin dat we hier een heel topic voor moeten verzieken.quote:
Inb4 Dr Mikeyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, ben je zwaar autistisch ofzo?Maak je toch niet zo druk man, en ga dm`en alsjeblieft. Jullie verneuken het topic met dit gezwam
9 darters in de bdoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ik niet zidnwat staat er?
Ahquote:
Ik vind jou een triest ventje. Heel dit topic verneukt omdat jij wat veronderstelt?!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, ik maak je niet belachelijk. Ik doe gewoon een veronderstelling. Ik lees je PoHi door en daaruit maak ik op dat je geen nieuwe user bent.
Als je toch een nieuwe user bent, dan had ik het fout. Dat is dan maar zo. Maar ik mag en kan dat gevoel wel hebben.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:31 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik vind jou een triest ventje. Heel dit topic verneukt omdat jij wat veronderstelt?!!!
Hugeyquote:
chill eens johquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:31 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik vind jou een triest ventje. Heel dit topic verneukt omdat jij wat veronderstelt?!!!
Hoezo zo vroeg?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
Omg ik lig al vanaf half 7 in bed en ik slaap nog steeds niet.
Dump the Trump?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb op moment nog wel een bet staan op US presidents verkiezingen
Dan had je beter moeten nadenken voor jij hier met je paranoia veronderstellingen komt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sure. Ik zeg niets ergs ofzo. Heb alleen geen zin dat we hier een heel topic voor moeten verzieken.
Kanye?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
op hillary?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
hey tsjakaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk je echt dat wij nog met je praten
topicverneuker
Op hoeveel?quote:
Wadduppppppppquote:
Welk?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
niezo veel, ben een spelletje aant doen
met jou dan?
Dat is nog best aardigquote:
Ik ben 8 uur lid en ben daar 6 uur mee bezig gwst om aan te geven dat ik geen kloon ben of what so ever!!!quote:
Aangezien de andere kandidaten kansloos zijn wel jaquote:
Jij bent echt een staatsautist eerste klasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:35 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik ben 8 uur lid en ben daar 6 uur mee bezig gwst om aan te geven dat ik geen kloon ben of what so ever!!!
Ik vind het gwn eng als ik hier met andere leden wordt vergelijkt. Je krijgt gelijk n stempel op je gedrukt.
Ik vind dat echt naar en heel vervelend. Ik heb dit in mijn leven op geen enkele fora meegemaakt.
quote:
Ik zou 50 TR's doen dan zijn ze zo allemaal weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:35 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik ben 8 uur lid en ben daar 6 uur mee bezig gwst om aan te geven dat ik geen kloon ben of what so ever!!!
Ik vind het gwn eng als ik hier met andere leden wordt vergelijkt. Je krijgt gelijk n stempel op je gedrukt.
Ik vind dat echt naar en heel vervelend. Ik heb dit in mijn leven op geen enkele fora meegemaakt.
Verder is het ook niet veel soeps bij republikeinen ofwel?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Trump de republikeinse kandidaat wordt kan ik hem al gaan uitgeven
ja is echt een rampquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:35 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Iedere verkiesbare kandidaat komt niet door de voorverkiezingen heen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder is het ook niet veel soeps bij republikeinen ofwel?
Zat er niks bijzonders tussen in de steam sale?quote:
Haha is ook mattie. Hij zet zich zelf alleen maar te kakken. En ik vind dit ook niet leuk meer. Respect bro.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk je echt dat wij nog met je praten
topicverneuker
Ja ben al stil. Ik ga peukie roken. Wat een welkom/vuurdoop/ontgroening!!quote:
Nee niks. Hugey is van mijquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zat er niks bijzonders tussen in de steam sale?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:39 schreef Tjacka het volgende:
ted hankey gooide vandaag gemiddeld 66 en 4% op zijn dubbels
wat een held
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen ideeIk vind dit wel een leuk spel
fucking hater
Beslist hij wel of ie dat wilquote:
hahaah zie je ...users kunnen wel aardig zijn hierquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent echt een staatsautist eerste klas
Derhalve een welkome toevoeging
Dat heb ik ook gedaan. Het beheer heeft ook n aantal ongepaste reactie jegens mij verwijderd zag ik. Maar toch blijven ze doorgaan. Hoeveel leden nog? Maar ik ben moe geworden nou pfff...ga zo mn nest in denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou 50 TR's doen dan zijn ze zo allemaal weg.
Dat is die rapporteer knop als je met de muis rechtsboven in je post gaat.
Haha wow, je bent wel lekker bezigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
hahaah zie je ...users kunnen wel aardig zijn hier
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Het beheer heeft ook n aantal ongepaste reactie jegens mij verwijderd zag ik. Maar toch blijven ze doorgaan. Hoeveel leden nog? Maar ik ben moe geworden nou pfff...ga zo mn nest in denk ik.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou 50 TR's doen dan zijn ze zo allemaal weg.
Dat is die rapporteer knop als je met de muis rechtsboven in je post gaat.
Oke Sharon....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja is echt een ramp
dan ga je er toch gewoon niet op in, hendrik
Hahaha,ik ben meer in ´gevecht´ geraakt met users dan dat ik gezellig heb mee kunnen posten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha wow, je bent wel lekker bezig
ik vind het ook niet normaal dat ze jou moeten hebben hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:46 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Oke Sharon....
[..]
Hahaha,ik ben meer in ´gevecht´ geraakt met users dan dat ik gezellig heb mee kunnen posten.
Vinnik wel jammer. En nu krijg ik zkr geen prive berichten meer.
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:48 schreef Tjacka het volgende:
amarantha en fok-it gedragen zich nog erger als toen met de fiengate
#teamfien #teammocro
Merk het ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is de grootste troll ever op fok
maar soms ook best liefquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat je TRenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helft van m`n bans komt door die lul de behanger jaquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging laatst voor de grap TRen
toen kreeg hij echt een ban
Had je bij mij ook een keer bijna voor elkaar, toen je ging TRen dat ik je oma dood wenste ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging laatst voor de grap TRen
toen kreeg hij echt een ban
quote:
Nog eens 100 miljoenquote:
en met kaneel dat hij op jouw account zatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je bij mij ook een keer bijna voor elkaar, toen je ging TRen dat ik je oma dood wenste ofzo
Sommige zijn gwn jaloers dat jij mij in de picture aan het brengen bent. Ze zien al die dames door hun toetsenbord-knopjes glippenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het ook niet normaal dat ze jou moeten hebben hoor
Omdat je niet geloofde dat ze mij ook dingen lieten nakijken voor mijn werk jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en met kaneel dat hij op jouw account zat![]()
oh je bent gelovigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:55 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Sommige zijn gwn jaloers dat jij mij in de picture aan het brengen bent. Ze zien al die dames door hun toetsenbord-knopjes glippen![]()
Maar ik heb een boodschap aan de casanova´s van fok.nl::
¨ Ik Tattoo_Mocro zie het forum niet als n instrument om te date,noch zie ik het forum als n vijver om te gaan vissen naar meiden. Ik wil gwn topics plaatsen,mijn ei kwijt soms, en gezellig mee posten ,mits er een leuke gezellige topic is. Dus heren vrees mijn aanwezigheid op het forum niet¨
* Eed afgelegd met de Bijbel en Koran*
Alsof er vrouwen op FOK! zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:55 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Sommige zijn gwn jaloers dat jij mij in de picture aan het brengen bent. Ze zien al die dames door hun toetsenbord-knopjes glippen![]()
Maar ik heb een boodschap aan de casanova´s van fok.nl::
¨ Ik Tattoo_Mocro zie het forum niet als n instrument om te date,noch zie ik het forum als n vijver om te gaan vissen naar meiden. Ik wil gwn topics plaatsen,mijn ei kwijt soms, en gezellig mee posten ,mits er een leuke gezellige topic is. Dus heren vrees mijn aanwezigheid op het forum niet¨
* Eed afgelegd met de Bijbel en Koran*
Nee joh. Was eerder sarcastisch bedoeld. Check je vragenlijst. Ik had daar vangodlos opgeschreven geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh je bent gelovig
vanaf nu ben je mijn aartsvijand
* Diepe zucht*quote:
alle fokchicks zijn al bezet bijnaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
Haha, Tattoo mocro denkt dat hij een kans maakt bij de chicks
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Kiki Bertens@2.45
Nederlandse tennistersgod, hypotheek erop, toekomstige kinderen alles
dan is het goedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:58 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Nee joh. Was eerder sarcastisch bedoeld. Check je vragenlijst. Ik had daar vangodlos opgeschreven geloof ik.
[..]
* Diepe zucht*
What the fuck??!!?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
Haha, Tattoo mocro denkt dat hij een kans maakt bij de chicks
Ik heb mij ziel allang verkocht aan de goedkoopste bieder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje eelt op je ziel kweken hoor.
linkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de normale odds zijn 1.45 op wesley harms
en de side bets 1.90????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |