Ken hem helemaal niet dus ik verwacht weinigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een kutuser?
Ja ik zou het ook wel doen, maar bij mezelf denken stel je niet aan mongoolquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tip3 af en toe toe geven.. jij geen gezeik, jij geen klacht en gewoon optijd in arnhem,
Rij tijd genoeg tussen UT en AH
Een blowjob of tieten toch wel? Op zijn MINST?!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ken hem helemaal niet dus ik verwacht weinig
okequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de volgende keer als je een SC binnen komt niet met een kutpost beginnen
Doet jou lever ook wel eens pijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck captain morgan is bijna op klote.
Mijne welquote:
Deze man weet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef PausNicolaas het volgende:
niet elke maand een levertransplantatie ondergaan
Nouja dood gaan we niet toch?quote:
Op deze manier doorgaan en ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze man weet.
[..]
Nouja dood gaan we niet toch?
Klopt, klara 10 der uit en je gaat weer fokken in de 1e klasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook wel doen, maar bij mezelf denken stel je niet aan mongool
Dagelijks oplader meenemen merk ik alquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt, klara 10 der uit en je gaat weer fokken in de 1e klas
Rechts onder je ribben ergensquote:
Ja fuck man denk dat we wel gekloot zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Op deze manier doorgaan en ik ben er bang voor
Hoeveel vrouwen moest je beffen ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Scuidward het volgende:
Weer thuis. Slechts 4 uurtjes gewerkt, maar was er wel 6 uur zoet mee.
Ja ik stond er ook van te kijkenquote:
Weet niet had in mijn hoofd het idee dat 'ie een stuk kleiner was.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom man, het is de filter van je klote lichaam samen met de nieren.
Wat is een VOG ik snap er geen zak van man, praat normaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef renwan het volgende:
Aan WGR heb ik ook niks, 1 zegt dat ik die VOG krijg en 1 ander van niet
Verklaring Omtrent Gedragquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is een VOG ik snap er geen zak van man, praat normaal.
Nier is klote groot man, maar goed heb bij boksen vaak een stoot erop gehad, en dan heb je echt zoiets van fuck ik moet kotsen..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet niet had in mijn hoofd het idee dat 'ie een stuk kleiner was.
Mijne zal wel dubbel zo groot zijn onderhand
Of half afgeschrompeldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet niet had in mijn hoofd het idee dat 'ie een stuk kleiner was.
Mijne zal wel dubbel zo groot zijn onderhand
Wanneer gaan wij sparren?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nier is klote groot man, maar goed heb bij boksen vaak een stoot erop gehad, en dan heb je echt zoiets van fuck ik moet kotsen..Dat is ook gebeurt eens.
Fuck man Geerd, heb je jezelf eens bekeken? Jij bent echt een beer, ik leg het tegen je af man. Als jij me een leverstoot geeft lig ik op de grond.quote:
Doe wat meth!quote:
De enige manier om in slaap te komen is door te doen alsof.quote:
Of ga vingeren, kan mij het schelen eigenlijkquote:
Ik ben te slim om mijzelf te fakenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
De enige manier om in slaap te komen is door te doen alsof.
Not in tha moodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Of ga vingeren, kan mij het schelen eigenlijk
Pak je wat andersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck captain morgan bijna op kloote zooi klote zooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |