Ken hem helemaal niet dus ik verwacht weinigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een kutuser?
Ja ik zou het ook wel doen, maar bij mezelf denken stel je niet aan mongoolquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tip3 af en toe toe geven.. jij geen gezeik, jij geen klacht en gewoon optijd in arnhem,
Rij tijd genoeg tussen UT en AH
Een blowjob of tieten toch wel? Op zijn MINST?!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ken hem helemaal niet dus ik verwacht weinig
okequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de volgende keer als je een SC binnen komt niet met een kutpost beginnen
Doet jou lever ook wel eens pijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck captain morgan is bijna op klote.
Mijne welquote:
Deze man weet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef PausNicolaas het volgende:
niet elke maand een levertransplantatie ondergaan
Nouja dood gaan we niet toch?quote:
Op deze manier doorgaan en ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze man weet.
[..]
Nouja dood gaan we niet toch?
Klopt, klara 10 der uit en je gaat weer fokken in de 1e klasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook wel doen, maar bij mezelf denken stel je niet aan mongool
Dagelijks oplader meenemen merk ik alquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt, klara 10 der uit en je gaat weer fokken in de 1e klas
Rechts onder je ribben ergensquote:
Ja fuck man denk dat we wel gekloot zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Op deze manier doorgaan en ik ben er bang voor
Hoeveel vrouwen moest je beffen ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Scuidward het volgende:
Weer thuis. Slechts 4 uurtjes gewerkt, maar was er wel 6 uur zoet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |