Ik wist niet dat ik niet mag rijden waar ik niet wegbekend ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
en de meeste Arrivamachinisten hebben geen wegbekendheid richting Assen. Dus ja.
Die is oud.quote:
Ligt eraan was het huis er eerst of het spoor?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:14 schreef Tinos85 het volgende:
Naast het spoor gaan wonen en dan klagen over treinen
Veendam heeft pas sinds een paar jaar weer een stationquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:14 schreef Tinos85 het volgende:
Naast het spoor gaan wonen en dan klagen over treinen
Ja, een Arrivastation. Het spoor ligt er al 106 jaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Veendam heeft pas sinds een paar jaar weer een station
Het station echter niet neem ik aan, dat houdt in meer geluidsoverlast van optrekken en afremmen of niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, een Arrivastation. Het spoor ligt er al 106 jaar.
Op een zeldzame goederentrein (3 to 4 per week dacht ik) na is er in Veendam pas weer personenvervoer sinds 58 jaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, een Arrivastation. Het spoor ligt er al 106 jaar.
En ieder weekend stampende en sissende stoomtreinen bij het STAR-station, een paar honderd meter verderop.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Op een zeldzame goederentrein (3 to 4 per week dacht ik) na is er in Veendam pas weer personenvervoer sinds 58 jaar.
Maar die rijd niet als men op bed ligtquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En ieder weekend stampende en sissende stoomtreinen bij het STAR-station, een paar honderd meter verderop.
Wat is je punt?
Feit is dat je een huis koopt bij het spoor en dan gaat klagen over treinen. Daar gaat het al mis. De plannen voor reactivatie van Veendam lagen er al jaren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar die rijd niet als men op bed ligt
Mij zul je ook niet horen klagenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Feit is dat je een huis koopt bij het spoor en dan gaat klagen over treinen. Daar gaat het al mis. De plannen voor reactivatie van Veendam lagen er al jaren.
En we hebben het hier over ritten om de bovenleiding schoon te houden. De dichtstbijzijnde draad hangt 25 km verderop.
Vergeleken met het gezeik wat je vanuit het westen hoort is het hier in het noorden geweldigquote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef Snowsquall het volgende:
Wonen er in het Noorden veel van die zeikers??
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:46 schreef Katoenplukkert het volgende:
Die Noorderlingen moeten hun gore afmuilen houden als ze weer gaan zeiken over volle treinen dan. Idioten.
Wacht maar tot jouw huis begint te trillen en scheuren gaat vertonen waardoor het gevaarlijk wordt.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef Underdoggy het volgende:
Dit plaatst die aardbevingsdiscussie in heel ander daglicht inderdaad
Zal je verbazen hoor hahaquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:17 schreef hottentot het volgende:
Maar die rijd niet als men op bed ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |