SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Als je het wel kan beetje patsen van de zwate piste afquote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whehe Winterberg is leuk juist als je er geen kut van kan of nog nooit hebt gedaan.
Winterberg zit vol met amateuren die tegen elkaar botsen. Inclusief ik.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whehe Winterberg is leuk juist als je er geen kut van kan of nog nooit hebt gedaan.
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het wel kan beetje patsen van de zwate piste af
kan je snowboarden mcgrath?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef McGrath het volgende:
sof gaat gewoon de hele vakantie apres skiën
lief hequote:
In Oostenrijk enzo vond ik het wel tricky af en toe maar in Winterberg was het prima te doenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]zwarte piste is wel echt knikkende knieën vaak
@Sof. Voor de beginnende skieers gewoon ideaal gebied.
racismequote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Zwarte piste HAHAHAHA.
ik ging daar als eerste op toen ik voor het eerst ging skiën. Het was daar zo steil dat ik niet meer kon stoppen en dus maar mijzelf liet vallen en wachtte op hulp![]()
quote:
Kan me ook niet herinneren. Dat het echt zwart was daarquote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Oostenrijk enzo vond ik het wel tricky af en toe maar in Winterberg was het prima te doen
neequote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]hoezo kan je niet schaatsen
kan je ook niet skeeleren?
schattigquote:
ja. ik ga denk ik drie katten nemenquote:
ik vind van welquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Schaatsen lijkt dus echt niet op skeeleren !
Skeeleren kan ik prima maar schaatsen
Neem een Turkse Vanquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja. ik ga denk ik drie katten nemen
dat kan je mediterraanse temperament niet aanquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Schaatsen lijkt dus echt niet op skeeleren !
Skeeleren kan ik prima maar schaatsen
Ik wil er tweequote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja. ik ga denk ik drie katten nemen
ik heb nog nooit bambi gezienquote:
ik wil een hondquote:Op maandag 4 januari 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil er twee
een zwart-witte en de andere zoals op mijn plaatje
Wgahahahahquote:Op maandag 4 januari 2016 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat kan je mediterraanse temperament niet aan
ik ookquote:
ik moet lachenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wgahahahah![]()
Ik ging toen aan iemands jas vasthouden want ik kon er niet meer tegen. Ik was zo'n tigmiljoen keer gevallen toenen we moesten nog 2 kilometer terugschaatsen op fucking bobbelig en hobbelige NATUURIJS
moet je ook nog eerst kinderen nemenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
maar dan wil ik wel kinderen die hem uitlaten
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die sportdingetjes zijn niks voor mij
Volgens mij de zomerse ook niet ofwelquote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die winterse sportdingetjes zijn niks voor mij
Ik heb ooit gehockeydquote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voetbal is wel leuk. Hockey ook wel.
je zat eerder te zeuren dat voetbal niks aan wasquote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voetbal is wel leuk. Hockey ook wel.
Als zonnebaden een sport was dan was ik wereldkampioenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij de zomerse ook niet ofwel
quote:
Ik ben van gedachten verandert.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
je zat eerder te zeuren dat voetbal niks aan was
Hockeysletjesquote:
Alles in bikini natuurlijkquote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als zonnebaden een sport was dan was ik wereldkampioen
Haha wat valt onder zomerse sport?
Ur soooo sneakyquote:Op maandag 4 januari 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles in bikini natuurlijk
Nee dat was gewoon een flauw grapje
klopt. En was ooit op het gymnasium gezet. Mijn ouders deden hun best maar hebben gefaaldquote:
nooit echt mee bezig gehoudenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben van gedachten verandert.
[..]
Hockeysletjes
Ik welquote:Op maandag 4 januari 2016 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nooit echt mee bezig gehouden
Ik heet anders gewoon Robert-Janquote:Op maandag 4 januari 2016 22:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee dan was het voornaam2evoornaamachternaam2eachternaam
Je hebt wel een echte hockeynaamquote:Op maandag 4 januari 2016 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klopt. En was ooit op het gymnasium gezet. Mijn ouders deden hun best maar hebben gefaald
Doe normaal gekquote:
ik moet nog steeds inschrijven voor volleybal maar ik durf nog steeds nietquote:
hou je mondquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet nog steeds inschrijven voor volleybal maar ik durf nog steeds niet
ik heb ook duckboots, alleen die heb ik 1x aangehad...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog niet
Heb legerboots tegen die kutsneeuw nu
[..]
Mi don't care
Duckboots.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb ook duckboots, alleen die heb ik 1x aangehad...
Gebrek aan techniek heet datquote:Op maandag 4 januari 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging steeds zo'n volleybal koppen uit reflex
Omdat ik het al een paar jaar niet heb gedaan en ik nu denk dat ik superslecht benquote:
Misschien kun je bij een sportvereniging voor studenten, daar maakt het minder uit hoe goed je in vorm bent.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik het al een paar jaar niet heb gedaan en ik nu denk dat ik superslecht benEn ik heb totaal geen conditie momenteel dus hoe kan ik dan ooit in een team passen
Gewoon beetje goed serveren dan hoef je niet van plek te wisselenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik het al een paar jaar niet heb gedaan en ik nu denk dat ik superslecht benEn ik heb totaal geen conditie momenteel dus hoe kan ik dan ooit in een team passen
Waar ben jij wel goed in dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan dan ook niet volleyballen![]()
Vaders genen geërfd qua sport
Ja maar ik was altijd midden dus dan begin je niet daar ;squote:Op maandag 4 januari 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon beetje goed serveren dan hoef je niet van plek te wisselen
misschien moeten we eens wat aan je conditie gaan doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zijn geen duckbootsquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou ze van mcg's voeten uitdoen en ritueel verbranden.
Quack quackquote:
Ik kan dat echt niet. Of ik kneus mn vingers of blauwe armenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Best leuk. Heb ik ook nog gedaan vroeger.
Ik vind ze wel schattigquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou ze van mcg's voeten uitdoen en ritueel verbranden.
wink winkquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moeten we eens wat aan je conditie gaan doen.
Denk het welquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vraag me af of mensen voor me betaald zouden hebben als ik netjes gewacht had
die hebben ze niet hierquote:Op maandag 4 januari 2016 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kun je bij een sportvereniging voor studenten, daar maakt het minder uit hoe goed je in vorm bent.
Mooi gedicht heb je gemaakt Tjacka, ik was geroerd. Vooral de woordkeuze verschrikkelijke man op mij aan te duiden getuigde van poëtische schoonheidquote:Op maandag 4 januari 2016 22:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik doe altijd volleybal met Koninginnedag
Ik heb mijn best gedaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi gedicht heb je gemaakt Tjacka, ik was geroerd. Vooral de woordkeuze verschrikkelijke man op mij aan te duiden getuigde van poëtische schoonheid
En ik gooi geen westfriezen in de pan voor kerstquote:Op maandag 4 januari 2016 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan.Flippie is alleen niet dood.
Is dat nu al opquote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Fylax het volgende:
jongens bedenk eens leuke dingen die mn vriendin en ik kunnen doen
we hebben efteling al in gedachten
Samen rondreis in Azië.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Fylax het volgende:
seksquote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Fylax het volgende:
quote:
Zoals ditquote:Op zondag 3 januari 2016 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
klinkt goed
blijf je bij mij slapen?![]()
je kan kiezen tussen mijn bed, lek luchtbed of de bank met een grote kuil (veroorzaakt door Paxcon)
uit elkaar gaan is echt vet om te doenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Fylax het volgende:
he viespeukquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moeten we eens wat aan je conditie gaan doen.
don't act like you don't want toquote:
Is het dan beter als ik je paxco noem?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]Is handig hoor, er wordt nogal graag over me geroddeld zo blijkt
[..]
Zoals dit
Fylax's vriendin is een stuk slanker dan Moniek hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uit elkaar gaan is echt vet om te doen
Hoe dik is die dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax's vriendin is een stuk slanker dan Moniek hoor
De vriendin van fylax? Geen idee. Hij heeft nog geen measurements genoemd hierquote:
kan er niet opkomenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Fylax het volgende:
Hoi nieuwe userquote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Valt er hier nog wat te beleven met jullie of gaan jullie ook al raar doen?
hoezo?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Negeer die troll van een tattomocro
Als je van me spullen afblijftquote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Valt er hier nog wat te beleven met jullie of gaan jullie ook al raar doen?
doe lief tegen nieuwe usersquote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Negeer die troll van een tattomocro
van wie?quote:
dat hoop ik toch wel :squote:Op maandag 4 januari 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax's vriendin is een stuk slanker dan Moniek hoor
Thais dusquote:
Hehehequote:Op maandag 4 januari 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thais dus
Dacht altijd dat je Turk was
Beloofd!!quote:
Weer een melding gemaakt bij beheer. Ik weet niet waar jullie last van hebben. Maar dit neigt naar het demoniseren van mij als lid.quote:
Ik ben wie ik ben. Haar afgunst ligt denk ik eerder bij het feit ik haar heb genegeerd in die Turken topic. Ik heb daar voorgesteld om het wat anders te doen. Waarom moeten jullie Turken altijd zo nationalistisch doen? Dat wordt mij niet in dank afgenomen door de dame in kwestie. Lees die topic eens. Ik vind dat ik wel een punt heb.quote:
Shit ontmaskerdquote:Op maandag 4 januari 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thais dus
Dacht altijd dat je Turk was
ga je nog mijn lijstje invullen kut marrokaanquote:Op maandag 4 januari 2016 23:13 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Beloofd!!
[..]
Weer een melding gemaakt bij beheer. Ik weet niet waar jullie last van hebben. Maar dit neigt naar het demoniseren van mij als lid.
[..]
Ik ben wie ik ben. Haar afgunst ligt denk ik eerder bij het feit ik haar heb genegeerd in die Turken topic. Ik heb daar voorgesteld om het wat anders te doen. Waarom moeten jullie Turken altijd zo nationalistisch doen? Dat wordt mij niet in dank afgenomen door de dame in kwestie. Lees die topic eens. Ik vind dat ik wel een punt heb.
Kijk naar die andere topic dan. ¨Koffie,couscous en ander¨ dat is leuk en uitnodigend. En je zoekt de leden op vanuit n neutrale punt die diversiteit niet in de wegstaat
Maar een Turken-topic? Wie komt daar nou op af? Daar zit ze nog mee denk ik.
Dan ben ik maar een troll
Welk lijstje?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je nog mijn lijstje invullen kut marrokaan
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Tjacka het volgende:
Naam:
Leeftijd:
Religie:
Burgerlijke staat:
Hoogst genoten opleiding:
Woonplaats/province:
Voetbalclub:
Favoriete eten:
Favoriete drankje:
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre:
Lievelingsdier:
Lievelingskleur:
Politieke voorkeur:
Favoriete user:
Zit je bij is?
Moet ik echt dit lijst invullen?quote:
Hahahahahahaaha....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we moeten hem accepteren
anders krijgen we radicalisering
Ja. Dat doet elke nieuwe user.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:22 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Moet ik echt dit lijst invullen?
[..]
Hahahahahahaaha....
kanovinnie moet dat doen jaquote:Op maandag 4 januari 2016 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja dat hoeft nou ook weer niet. Gewoon een standje geven kanovinnie!
leukquote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef Trollscience het volgende:
morgen opstaan om half 7 buh -_- gs-toets van meneer meijers gwn
Lol vroeg zeg pff lolquote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen 7:30 opstaan bruh trein pakken van achter -.-"
het is 'buh' niet 'bruh'quote:
Opsonisatie kan ie alles over de ondergang van het ottomaanse rijk vertellenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef Trollscience het volgende:
Ik zit te denken. Er zitten best veel persoonlijke vragen tussen. Moet ik echt alles naar waarheid invullen? En zo ja, hoe controleer jij dat?quote:
Was een malloot die van troon afgestoten moest worden want hij kon niet regerenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opsonisatie kan ie alles over de ondergang van het ottomaanse rijk vertellen
Wij vinden het fijn om de nieuwe users te leren kennen. En liegen mag niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:31 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik zit te denken. Er zitten best veel persoonlijke vragen tussen. Moet ik echt alles naar waarheid invullen? En zo ja, hoe controleer jij dat?
Oke is coo,bro. Ik ga m maken voor je. Geef me even de tijd want ik ben geen ster met typen enzo.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij vinden het fijn om de nieuwe users te leren kennen. En liegen mag niet.
Dat was nog niet opgevallenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:36 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Oke is coo,bro. Ik ga m maken voor je. Geef me even de tijd want ik ben geen ster met typen enzo.
maakt niet uitquote:Op maandag 4 januari 2016 23:36 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Oke is coo,bro. Ik ga m maken voor je. Geef me even de tijd want ik ben geen ster met typen enzo.
slaap lekker jcquote:
Slaap lekkerquote:
OF is wel een apart ventje hequote:Op maandag 4 januari 2016 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zou toch nooit doen alsof hij een mocro was.
Gewoon leuke userquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind zijn topic opzich wel goed in GC
Iedereen heeft wel een afkomst waarmee hij/zij niet snel zou daten
Naam: Anwarquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
.*Ik had een paar strijkers naar n paar honden gegooid
Donker Afrika en moslima's niet. India, Pakistan, Nepal etc. Chinaquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind zijn topic opzich wel goed in GC
Iedereen heeft wel een afkomst waarmee hij/zij niet snel zou daten
Ik zat met een paar Senegalezen in de trein geloof ik.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donker Afrika en moslima's niet. India, Pakistan, Nepal etc. China
Hoezo niet? Uiterlijk?quote:
HEAVY METAL AUAHAHAHHAquote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat met een paar Senegalezen in de trein geloof ik.
Totaal niet rascistisch bedoeld, maar die mensen uit Midden-afrika schreeuwen altijd zo bizar hard tegen elkaarAAlsof ze op een heavy-metal concert elkaar proberen te verstaan
Het is best jammer dat je tegenwoordig zoiets erbij moet zeggen wil je iets negatiefs over een neger wil zeggenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet rascistisch bedoeld, maar die mensen uit Midden-afrika schreeuwen altijd zo bizar hard tegen elkaarAAlsof ze op een heavy-metal concert elkaar proberen te verstaan
Mwah, vind dat niet raar. kan je toch gewoon benadrukkenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is best jammer dat je tegenwoordig zoiets erbij moet zeggen wil je iets negatiefs over een neger wil zeggen
Graag gedaan bro.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef Tjacka het volgende:
Dit vind ik lief. Ik respecteer je als user.
Ga es iemand anders trollen aub´tjees. begin je echt eng te vinden.quote:
haha,hopelijk wordt ik ouder. Hoe oud ben jij dan?quote:
Haha deels. Ik heb geen makkelijke leven gehad.quote:
22quote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Graag gedaan bro.
[..]
Ga es iemand anders trollen aub´tjees. begin je echt eng te vinden.
[..]
haha,hopelijk wordt ik ouder. Hoe oud ben jij dan?
[..]
Haha deels. Ik heb geen makkelijke leven gehad.
Het is niet te hopenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:56 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
JIj kan nog 2 generaties fokken,haha.
ik vind dat ook zo lelijkquote:Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val alleen op bleek, zongebruindheid na de zomer en ik voel me al minder aangetrokken. :$
Heel af en toe zijn anti's leuk.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk voor mij geen anti`s, suri`s enzo. Geen McGrath-bash![]()
Qua uiterlijk en karakter niks voor mij
Jammerquote:Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val alleen op bleek, zongebruindheid na de zomer en ik voel me al minder aangetrokken. :$
Ja echt he. Beter beschermen ze gewoon fatsoenlijk hun huid.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind dat ook zo lelijk
mensen die van een 'lekker kleurtje' houden
Ben ik ook van planquote:Op maandag 4 januari 2016 23:56 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
JIj kan nog 2 generaties fokken,haha.
Ik was 13 jaar. Hoe kan ik nou in godsnaam weten dat die honden gingen flippen?quote:
Parapluutje mee bij de eerste beste zonnestralenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt he. Beter beschermen ze gewoon fatsoenlijk hun huid.
Je kan het goedmaken door morgen iedere hond die je tegenkomt een bonbon te gevenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:58 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik was 13 jaar. Hoe kan ik nou in godsnaam weten dat die honden gingen flippen?
Je moest eens weten hoe mn neven in Marokko omgaan met honden. Ik zal het maar niet zeggen hier. Schandalig gwn.
Nogmaals mijn excuses aan die hondjes. En trouwens die honden liepen in de weg. Ik gooide ze ergens en die honden moesten per se daar gaan poepen. Sorry
Ik ben wel een beetje hypocriet hoor, als het warm ik ga ik dingen dragen die nauwelijks de benaming broek verdienen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parapluutje mee bij de eerste beste zonnestralen
Japan
Weet ikquote:Op maandag 4 januari 2016 23:58 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik was 13 jaar. Hoe kan ik nou in godsnaam weten dat die honden gingen flippen?
Je moest eens weten hoe mn neven in Marokko omgaan met honden. Ik zal het maar niet zeggen hier. Schandalig gwn.
Nogmaals mijn excuses aan die hondjes. En trouwens die honden liepen in de weg. Ik gooide ze ergens en die honden moesten per se daar gaan poepen. Sorry
met lsdquote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan het goedmaken door morgen iedere hond die je tegenkomt een bonbon te geven
hard gewordenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje hypocriet hoor, als het warm ik ga ik dingen dragen die nauwelijks de benaming broek verdienen.
'naakt' nog welquote:Op maandag 4 januari 2016 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zegt het jochie dat naakte mannen post
rascistischquote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik me jou niet voorstellen dat je sexy hotpants draagtquote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje hypocriet hoor, als het warm ik ga ik dingen dragen die nauwelijks de benaming broek verdienen.
Ze staan me ook niet sexy hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik me jou niet voorstellen dat je sexy hotpants draagt
Uh oke?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
rascistisch
kk wat ben jij dom
Nooit tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Maar heb je ook nog wat inhoudelijks te melden Rickert of zit het er weer niet in vanavond?
Yes. Overhaaste generalisatie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Maar heb je ook nog wat inhoudelijks te melden Rickert of zit het er weer niet in vanavond?
Het is al nacht, Hans.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Toevallig ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Yes. Overhaaste generalisatie.
Ken toevallig iemand uit die streek en die schreeuwt nooit. Helaas.
Ja...als et mag van jullie kom ik wel graag terug ja. Maar ik denk dat de meerderheid van de meiden mij liever ziet gaan dan terugkomen.quote:
1 meisje maar hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ja...als et mag van jullie kom ik wel graag terug ja. Maar ik denk dat de meerderheid van de meiden mij liever ziet gaan dan terugkomen.
HOU ME TEGEN DAN JONGUHquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:10 schreef Trollscience het volgende:
waarom dat passief-aggressieve gejank weer
Ik heb nog totaal geen mening over jequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ja...als et mag van jullie kom ik wel graag terug ja. Maar ik denk dat de meerderheid van de meiden mij liever ziet gaan dan terugkomen.
alleen Opsonisatie maar dat is onze huistrollquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
manletquote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Naam: Anwar
Leeftijd: 33jaar
Religie: VanGodLOs
Burgerlijke staat: Ongehuwd
Hoogst genoten opleiding: Basischool. En 3 mavo...toen moest ik van school af.*Ik had een paar strijkers naar n paar honden gegooid. Ik was 13 ,ik wist echt niet dat honden daar van gaan flippen*. Sorry hondjes.![]()
Woonplaats/province: Utrecht
Voetbalclub: Fc Utrecht
Favoriete eten: Gehaktbrood. Of gebakken zalmfilet met frites
Favoriete drankje: Cola en bier
Favoriete film: Saving Private Ryan en Beast with no nation ( aanrader op netflix)
Voorkeur muziekgenre: Dance,hip/hop,R&B,Nederhop,Raggea,Top 40 muziek.
Lievelingsdier: Paard
Lievelingskleur: Wit
Politieke voorkeur: Geen.
Favoriete user: Tattoo_Mocro
Zit je bij is? Hahahahahaha. Ik moest deze vraag 3 keer lezen. What tha Fuck hahaha.
Nee ik zit niet bij IS. Ik walg van zulke groepen. Alle tereurgroepen mogen wat mij betreft van de aardbodem verdwijnen.
Ik vul m even aan.....Ik ben nu toch al warm.
Hobby´s: Gamen,films,Chillen,sporten. en blowen
Lengte: 170cm
Kleur ogen: bruin
Kleur haar: Grijs
Gewicht: 65 kg
Wat ik belangrijk vind in het leven: Elkaar respecteren. Eerlijk zijn. En vooral strijden tegen kinderuitbuiting.
Oke klaaar.Ik ga roken.
Meer hoor. Die kunstenares mag me niet. Die Turkse ziet spoeken en ziet mij voor n andere lid aan die ik niet ben. En dan nog 3 vrouwen ... 6 eigenlijk.quote:
Daar durf je wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toevallig ja.
Toevallig ook he dat je al die dingen zo makkelijk op internet kan posten?
Niet in dit topic pikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Meer hoor. Die kunstenares mag me niet. Die Turkse ziet spoeken en ziet mij voor n andere lid aan die ik niet ben. En dan nog 3 vrouwen ... 6 eigenlijk.
Beter pindasaus.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef Trollscience het volgende:
Fucking zin in een picanto met mayonaise
Ik had het over jou smurf,quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik ken toevallig ook iemand die 100 is geworden en 3 flessen vodka per avond dronk dus niet zo generaliseren voortaan over alcohol
Maar iedereen heeft een politieke voorkeur. Dus voor de dag ermeequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:13 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Wat is een manlet nou weer? Ik leer wel veel woordjes hier op fok.nl..
Een man van bescheiden lengtequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:13 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Wat is een manlet nou weer? Ik leer wel veel woordjes hier op fok.nl..
Ah, daar lig ik wakker van. Stel je voor dat je op het internet op één of andere website niet welkom bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het over jou smurf,
maar post of normaal mee of tief op ofzo want het is niet dat veel mensen je mogen verder.
Mijn zusje heeft totaaaal geen politieke voorkeur. Ik probeer elke keer door te vragen erover maar er komt echt niets uit. Dus ik denk niet dat iedereen het heeft, sommige mensen zijn gewoon totaal onverschillig en niet geinformeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft een politieke voorkeur. Dus voor de dag ermee
Maar dan ben je gewoon nog niet goed ingelicht inderdaad. Je hebt wel normen en waarden en meningen over dingen die je vanuit daar kan sturen naar een bepaalde politieke kantquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft totaaaal geen politieke voorkeur. Ik probeer elke keer door te vragen erover maar er komt echt niets uit. Dus ik denk niet dat iedereen het heeft, sommige mensen zijn gewoon totaal onverschillig en niet geinformeerd.
De meeste mensen zijn totaal niet geïnformeerd en toch roepen zij het hardst.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft totaaaal geen politieke voorkeur. Ik probeer elke keer door te vragen erover maar er komt echt niets uit. Dus ik denk niet dat iedereen het heeft, sommige mensen zijn gewoon totaal onverschillig en niet geinformeerd.
Ik heb echt geen voorkeur. Ik stemde altijd PVDA . Maar ik stem al 8 jaar niet meer ofzo. Ik haat gwn die partijen die bepaalde bevolkingsgroepen tegen elkaar aanzetten of onnodig haat creeren over bepaalde mensen en/of religies.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohh,hahaha....boeie. Ik lig daar niet wakker van.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Afweermechanismequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ah, daar lig ik wakker van. Stel je voor dat je op het internet op één of andere website niet welkom bent.
Jeetje. Ik ga even janken.
Dat is er voorlopig maar 1quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:16 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen voorkeur. Ik stemde altijd PVDA . Maar ik stem al 8 jaar niet meer ofzo. Ik haat gwn die partijen die bepaalde bevolkingsgroepen tegen elkaar aanzetten of onnodig haat creeren over bepaalde mensen en/of religies.
[..]
Ohh,hahaha....boeie. Ik lig daar niet wakker van.
dit is helaas wel erg waarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn totaal niet geïnformeerd en toch roepen zij het hardst.
ik nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik vind jou wel een baasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ah, daar lig ik wakker van. Stel je voor dat je op het internet op één of andere website niet welkom bent.
Jeetje. Ik ga even janken.
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Afweermechanisme
Jawel toch, je hebt zovaak je mening geuit hierquote:
Maar als je mou een stembiljet in de hand zou drukken en mij verzoekt een stem uit te brengen doe ik dat blanco. Ik heb echt geen partij die mij aanspreekt. En bovendien is het toch allemaal onzin. Die gasten doen toch wat het beste is voor de staatskas en hun portemonee. Burgers is wel het laatste waar ze aan denken.quote:
jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel toch, je hebt zovaak je mening geuit hier
Dat is 1 van de 10 afweermechanismen. Heel goed. Projectiequote:
ik heb ook wel wat afweermechanismen hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is 1 van de 10 afweermechanismen. Heel goed. Projectie
Iedereen die het een en ander al heeft meegemaakt creëert dat vanzelfquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb ook wel wat afweermechanismen he
Wordt het geen tijd om psychologie te gaan studeren? Je hebt er veel verstand van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat is 1 van de 10 niks. Psychoanalyse is echt al heel lang achterhaaldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de concentratieboog en het leervermogen van een kipnugget dus dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wordt het geen tijd om psychologie te gaan studeren? Je hebt er veel verstand van.
Dat er kritiek op is wil niet meteen zeggen dat het achterhaald isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is 1 van de 10 niks. Psychoanalyse is echt al heel lang achterhaald
At least you're honest.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de concentratieboog en het leervermogen van een kipnugget dus dat gaat hem niet worden.
geen enkele normale psycholoog neemt dat nog serieus tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat er kritiek op is wil niet meteen zeggen dat het achterhaald is
Dat ben ik vrijwel altijd. In positieve en negatieve zinquote:
psychologen zijn sowieso niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen enkele normale psycholoog neemt dat nog serieus tegenwoordig
Als het goed is worden dit soort lijsten niet serieuzer genomen dan eindejaarslijstjes in de libelle.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen enkele normale psycholoog neemt dat nog serieus tegenwoordig
ik vind psychologie als pragmatisch iets wel waardevol. Al die onzin die in dsm staat kan me gestolen wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
psychologen zijn sowieso niet serieus te nemen
Je moet het niet als leidraad voor je leven gaan gebruiken maar je kan er best het een en ander uithalenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het goed is worden dit soort lijsten niet serieuzer genomen dan eindejaarslijstjes in de libelle.
okquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ben ik vrijwel altijd. In positieve en negatieve zin
Mwah het is redelijk ongefundeerd uit iemand zijn duim gezogen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het niet als leidraad voor je leven gaan gebruiken maar je kan er best het een en ander uithalen
wel een mooie studie, vrijwel altijd mooie chicksquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
psychologen zijn sowieso niet serieus te nemen
Ja, dan is het afgelopen met de pret voor vandaagquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:29 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Hij gaat bijna sluiten dit topic.
jij mag nieuwe openenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:29 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Hij gaat bijna sluiten dit topic.
ja ik zit er al 6 uur op....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:25 schreef Tjacka het volgende:
wat zit ik weer tering veel op fok de laatste tijd
dit moet echt stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |