SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Als je het wel kan beetje patsen van de zwate piste afquote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whehe Winterberg is leuk juist als je er geen kut van kan of nog nooit hebt gedaan.
Winterberg zit vol met amateuren die tegen elkaar botsen. Inclusief ik.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whehe Winterberg is leuk juist als je er geen kut van kan of nog nooit hebt gedaan.
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het wel kan beetje patsen van de zwate piste af
kan je snowboarden mcgrath?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef McGrath het volgende:
sof gaat gewoon de hele vakantie apres skiën
lief hequote:
In Oostenrijk enzo vond ik het wel tricky af en toe maar in Winterberg was het prima te doenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]zwarte piste is wel echt knikkende knieën vaak
@Sof. Voor de beginnende skieers gewoon ideaal gebied.
racismequote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Zwarte piste HAHAHAHA.
ik ging daar als eerste op toen ik voor het eerst ging skiën. Het was daar zo steil dat ik niet meer kon stoppen en dus maar mijzelf liet vallen en wachtte op hulp![]()
quote:
Kan me ook niet herinneren. Dat het echt zwart was daarquote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Oostenrijk enzo vond ik het wel tricky af en toe maar in Winterberg was het prima te doen
neequote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]hoezo kan je niet schaatsen
kan je ook niet skeeleren?
schattigquote:
ja. ik ga denk ik drie katten nemenquote:
ik vind van welquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Schaatsen lijkt dus echt niet op skeeleren !
Skeeleren kan ik prima maar schaatsen
Neem een Turkse Vanquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja. ik ga denk ik drie katten nemen
dat kan je mediterraanse temperament niet aanquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Schaatsen lijkt dus echt niet op skeeleren !
Skeeleren kan ik prima maar schaatsen
Ik wil er tweequote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja. ik ga denk ik drie katten nemen
ik heb nog nooit bambi gezienquote:
ik wil een hondquote:Op maandag 4 januari 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil er twee
een zwart-witte en de andere zoals op mijn plaatje
Wgahahahahquote:Op maandag 4 januari 2016 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat kan je mediterraanse temperament niet aan
ik ookquote:
ik moet lachenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wgahahahah![]()
Ik ging toen aan iemands jas vasthouden want ik kon er niet meer tegen. Ik was zo'n tigmiljoen keer gevallen toenen we moesten nog 2 kilometer terugschaatsen op fucking bobbelig en hobbelige NATUURIJS
moet je ook nog eerst kinderen nemenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
maar dan wil ik wel kinderen die hem uitlaten
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die sportdingetjes zijn niks voor mij
Volgens mij de zomerse ook niet ofwelquote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die winterse sportdingetjes zijn niks voor mij
Ik heb ooit gehockeydquote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voetbal is wel leuk. Hockey ook wel.
je zat eerder te zeuren dat voetbal niks aan wasquote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voetbal is wel leuk. Hockey ook wel.
Als zonnebaden een sport was dan was ik wereldkampioenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij de zomerse ook niet ofwel
quote:
Ik ben van gedachten verandert.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
je zat eerder te zeuren dat voetbal niks aan was
Hockeysletjesquote:
Alles in bikini natuurlijkquote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als zonnebaden een sport was dan was ik wereldkampioen
Haha wat valt onder zomerse sport?
Ur soooo sneakyquote:Op maandag 4 januari 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles in bikini natuurlijk
Nee dat was gewoon een flauw grapje
klopt. En was ooit op het gymnasium gezet. Mijn ouders deden hun best maar hebben gefaaldquote:
nooit echt mee bezig gehoudenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben van gedachten verandert.
[..]
Hockeysletjes
Ik welquote:Op maandag 4 januari 2016 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nooit echt mee bezig gehouden
Ik heet anders gewoon Robert-Janquote:Op maandag 4 januari 2016 22:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee dan was het voornaam2evoornaamachternaam2eachternaam
Je hebt wel een echte hockeynaamquote:Op maandag 4 januari 2016 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klopt. En was ooit op het gymnasium gezet. Mijn ouders deden hun best maar hebben gefaald
Doe normaal gekquote:
ik moet nog steeds inschrijven voor volleybal maar ik durf nog steeds nietquote:
hou je mondquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet nog steeds inschrijven voor volleybal maar ik durf nog steeds niet
ik heb ook duckboots, alleen die heb ik 1x aangehad...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog niet
Heb legerboots tegen die kutsneeuw nu
[..]
Mi don't care
Duckboots.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb ook duckboots, alleen die heb ik 1x aangehad...
Gebrek aan techniek heet datquote:Op maandag 4 januari 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging steeds zo'n volleybal koppen uit reflex
Omdat ik het al een paar jaar niet heb gedaan en ik nu denk dat ik superslecht benquote:
Misschien kun je bij een sportvereniging voor studenten, daar maakt het minder uit hoe goed je in vorm bent.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik het al een paar jaar niet heb gedaan en ik nu denk dat ik superslecht benEn ik heb totaal geen conditie momenteel dus hoe kan ik dan ooit in een team passen
Gewoon beetje goed serveren dan hoef je niet van plek te wisselenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik het al een paar jaar niet heb gedaan en ik nu denk dat ik superslecht benEn ik heb totaal geen conditie momenteel dus hoe kan ik dan ooit in een team passen
Waar ben jij wel goed in dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan dan ook niet volleyballen![]()
Vaders genen geërfd qua sport
Ja maar ik was altijd midden dus dan begin je niet daar ;squote:Op maandag 4 januari 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon beetje goed serveren dan hoef je niet van plek te wisselen
misschien moeten we eens wat aan je conditie gaan doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zijn geen duckbootsquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou ze van mcg's voeten uitdoen en ritueel verbranden.
Quack quackquote:
Ik kan dat echt niet. Of ik kneus mn vingers of blauwe armenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Best leuk. Heb ik ook nog gedaan vroeger.
Ik vind ze wel schattigquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou ze van mcg's voeten uitdoen en ritueel verbranden.
wink winkquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moeten we eens wat aan je conditie gaan doen.
Denk het welquote:Op maandag 4 januari 2016 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vraag me af of mensen voor me betaald zouden hebben als ik netjes gewacht had
die hebben ze niet hierquote:Op maandag 4 januari 2016 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kun je bij een sportvereniging voor studenten, daar maakt het minder uit hoe goed je in vorm bent.
Mooi gedicht heb je gemaakt Tjacka, ik was geroerd. Vooral de woordkeuze verschrikkelijke man op mij aan te duiden getuigde van poëtische schoonheidquote:Op maandag 4 januari 2016 22:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik doe altijd volleybal met Koninginnedag
Ik heb mijn best gedaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi gedicht heb je gemaakt Tjacka, ik was geroerd. Vooral de woordkeuze verschrikkelijke man op mij aan te duiden getuigde van poëtische schoonheid
En ik gooi geen westfriezen in de pan voor kerstquote:Op maandag 4 januari 2016 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan.Flippie is alleen niet dood.
Is dat nu al opquote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Fylax het volgende:
jongens bedenk eens leuke dingen die mn vriendin en ik kunnen doen
we hebben efteling al in gedachten
Samen rondreis in Azië.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Fylax het volgende:
jongens bedenk eens leuke dingen die mn vriendin en ik kunnen doen
we hebben efteling al in gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |