abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:11:29 #201
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158844829
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is in 'de Arabische wereld' voor zover je daarvan kunt spreken ook niet bepaald een gewoonte. Hooguit bij IS. Maar IS kun je niet echt gelijkstellen met de gemiddelde Arabier.
In Saudi-Arabië, Iran, Irak, Afghanistan, Bahrein, Jemen, Syrië, VAE, Pakistan en Verweggiestan heeft de gemiddelde homofiel het wel goed voor elkaar inderdaad. Mekka staat onder homo's wereldwijd niet voor niets bekend als de city of love.

[ Bericht 3% gewijzigd door Twiitch op 05-01-2016 13:17:38 ]
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:37:51 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158846944
In de UK gebeurt dit trouwens al structureel. Daar was een enorme zedenrel vorig jaar. Allemaal 'Asians' (lees Pakistanen). Die hadden een heel misbruiknetwerk opgezet om jonge Britse meisjes te misbruiken. Was enorm groot, uit politieke correctheid durfde de politie er niets van te zeggen of in te grijpen.
The End Times are wild
pi_158847794
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:24 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Vooral bagatelliseren en doen alsof er niets aan de hand is. :') |:(
Hij heeft wel gelijk. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_158859758
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:11 schreef Twiitch het volgende:

[..]

In Saudi-Arabië, Iran, Irak, Afghanistan, Bahrein, Jemen, Syrië, VAE, Pakistan en Verweggiestan heeft de gemiddelde homofiel het wel goed voor elkaar inderdaad. Mekka staat onder homo's wereldwijd niet voor niets bekend als de city of love.
Touché.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:16:29 #205
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158860074
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is in 'de Arabische wereld' voor zover je daarvan kunt spreken ook niet bepaald een gewoonte. Hooguit bij IS. Maar IS kun je niet echt gelijkstellen met de gemiddelde Arabier.
Bij IS hakken ze het hoofd eraf, bij de Saoedi's krijg je dezelfde deal. De rest van de arabische wereld rot je weg in een gevangenis, als je niet gelyncht wordt.

Ja ze hebben het daar inderdaad echt prima.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158861285
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef Buitendam het volgende:
In de gehele geschiedenis van mensheid is men nog nooit zo welvarend en veilig geweest als vandaag de dag.

Lekker bang blijven en klagen, he? Vooral veel klagen, want IS en eng en terrorisme en we worden allemaal opgeblazen enzulks.
Vooral blijven bagataliseren en wegkijken. Want islam is liefde en vrede, heeft totaal geen vervelende effecten op ons land.
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:35:41 #207
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158875850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Vooral blijven bagataliseren en wegkijken. Want islam is liefde en vrede, heeft totaal geen vervelende effecten op ons land.
Als je alleen in collectieven kunt denken staat iedere moslim gelijk aan geweld en terrorisme, dan wel. Als je iets verder kunt kijken dan je gok lang is zie je dat al die moslims in de tertiaire sector een bijzonder positief effect hebben op onze economie en samenleving.

Moet je alleen niet in collectieven denken en hier en daar wat nuanceren, maar dan wordt het voor een groot aantal mensen al wat lastig.
Dit, dus.
pi_158875891
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je alleen in collectieven kunt denken staat iedere moslim gelijk aan geweld en terrorisme, dan wel. Als je iets verder kunt kijken dan je gok lang is zie je dat al die moslims in de tertiaire sector een bijzonder positief effect hebben op onze economie en samenleving.

Moet je alleen niet in collectieven denken en hier en daar wat nuanceren, maar dan wordt het voor een groot aantal mensen al wat lastig.
Vanaf het stukje "verder kijken dan.. " gaat het bij de meesten fout.
pi_158876789
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Vanaf het stukje "verder kijken dan.. " gaat het bij de meesten fout.
bij 'maar' vaak ook..

ik ben niet racistisch, maar ik heb een hekel aan buitendammers.

ook aan buitenlanders trouwens

woensdag 6 januari 2016 @ 17:28:33 #210
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158877206
Mika Brezinski wordt hier ge-redpilled door onze redder Trump

_O_ cant stump the Trump _O_
graag op anoniem
pi_158877258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:28 schreef topdeck het volgende:

redpil :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 17:33:44 #212
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158877313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:30 schreef moby_jones het volgende:

[..]

redpil :')
schaap zijn :')__
graag op anoniem
pi_158877517
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:33 schreef topdeck het volgende:

[..]

schaap zijn :')__
Mijn ogen zijn jammer genoeg gewoon nog niet geopend voor de verlosser die Donald "close parts of the internet" Trump heet :')
pi_158877534
quote:

Als ze zich wel druk maakt om IS en niet om al die niet-moslim gerelateerde shootings op scholen, dan heeft ze die rode pil niet genomen en dan is het betere idee een totaal wapenverbod en harde aanpak van de wapenlobby. Jammer van die blackout van de presentator, die zat blijkbaar aan de dagelijkse boodschappen te denken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 17:57:33 #215
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158877850
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:41 schreef moby_jones het volgende:

[..]

Mijn ogen zijn jammer genoeg gewoon nog niet geopend voor de verlosser die Donald "close parts of the internet" Trump heet :')
wie dan? Shillary (naam zegt alles)? Bernie "Bring down the economy for equality" Sanders?

Trump wordt gewoon president _O_ Tuurlijk heeft hij hier en daar wat mindere kanten, maar dat heeft iedere kandidaat.

*O* T *O* R *O* U *O* M *O* P *O*

graag op anoniem
pi_158877947
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef Buitendam het volgende:
Dus je moet niet naar collectieven denken, maar als je verder kijkt :o moet je wel naar het collectief kijken..... |:( :')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158877979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:03 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dus je moet niet naar collectieven denken, maar als je verder kijkt :o moet je wel naar het collectief kijken..... |:( :')
Je mag alleen selectief naar het collectief kijken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158878108
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:57 schreef topdeck het volgende:

[..]

wie dan? Shillary (naam zegt alles)? Bernie "Bring down the economy for equality" Sanders?

Trump wordt gewoon president _O_ Tuurlijk heeft hij hier en daar wat mindere kanten, maar dat heeft iedere kandidaat.

[ afbeelding ]
"mindere kanten" zoals niet willen vertellen of hij wel of niet militair zou ingrijpen in Iran omdat hij onverwacht wilt zijn :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:13:00 #219
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158878143
quote:

Prachtig hoe de twijfel opeens toeslaat. :D
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:41:36 #220
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158878849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:03 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als je alleen maar uit je strot krijgt dat de Islam als collectief een gigantisch naar effect op de samenleving heeft negeer je een aantal onderdelen van die bevolkingsgroep. Bijvoorbeeld het grote positieve effect op onze tertiaire sector. Dat is wat ik bedoel met nuanceren wat je waarschijnlijk per ongeluk niet benoemt.
Dit, dus.
pi_158878997
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:41 schreef Buitendam het volgende:
Als je alleen maar uit je strot krijgt dat de Islam als collectief een gigantisch naar effect op de samenleving heeft negeer je een aantal onderdelen van die bevolkingsgroep. Bijvoorbeeld het grote positieve effect op onze tertiaire sector. Dat is wat ik bedoel met nuanceren wat je waarschijnlijk per ongeluk niet benoemt.
Als je de criminaliteit cijfers, de werkeloosheid, uitkeringen en dergelijke kijkt dan verwacht ik dat als je naar het collectief kijkt het niet voordelig uitpakt. Kunnen ze het nog zo leuk doen in de tertiaire sector met hun 'eigen' leuke groentezaakjes en dergelijke, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat. Dus ik zou het maar bij argumenten als 'geen discriminatie', 'godsdienstvrijheid' , 'solidariteit' en dergelijke houden.
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:00:50 #222
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158879278
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als je de criminaliteit cijfers, de werkeloosheid, uitkeringen en dergelijke kijkt dan verwacht ik dat als je naar het collectief kijkt het niet voordelig uitpakt. Kunnen ze het nog zo leuk doen in de tertiaire sector met hun 'eigen' leuke groentezaakjes en dergelijke, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat. Dus ik zou het maar bij argumenten als 'geen discriminatie', 'godsdienstvrijheid' , 'solidariteit' en dergelijke houden.
http://statline.cbs.nl/St(...)8&HDR=G3,T&STB=G1,G2

Suriname, Marokko, Turkije, Aruba en de Antillen. Maakt allemaal geen ene reet uit, want het schommelt allemaal tussen de 16 en 21 procent. Zullen allemaal wel Arubanen en Surinamers met een Islamitische achtergrond zijn, anders slaat je post blijkbaar nergens op. Is trouwens van een periode van bijna 20 jaar.

http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G4,G1,T&STB=G2,G3

Uitkeringen? 50.000 meer Turken en zelfs nog minder bijstandsuitkeringen in ontvangst nemen dan Surinamers. Om maar iets te noemen.

Waar zijn jouw cijfers wat aantoont dat mensen met een Islamitische achtergrond zo'n enorme stempel drukken in vergelijking met andere allochtonen, of was dat niet de strekking van je post?
Dit, dus.
pi_158879412
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:00 schreef Buitendam het volgende:
http://statline.cbs.nl/St(...)8&HDR=G3,T&STB=G1,G2

Suriname, Marokko, Turkije, Aruba en de Antillen. Maakt allemaal geen ene reet uit, want het schommelt allemaal tussen de 16 en 21 procent. Zullen allemaal wel Arubanen en Surinamers met een Islamitische achtergrond zijn, anders slaat je post blijkbaar nergens op. Is trouwens van een periode van bijna 20 jaar.

http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G4,G1,T&STB=G2,G3

Uitkeringen? 50.000 meer Turken en zelfs nog minder bijstandsuitkeringen in ontvangst nemen dan Arubanen. Om maar iets te noemen.

Waar zijn jouw cijfers wat aantoont dat mensen met een Islamitische achtergrond zo'n enorme stempel drukken in vergelijking met andere allochtonen, of was dat niet de strekking van je post?
Dus omdat andere allochtonen het ook zo slecht doen, is het minder erg? Volgens mij was jouw eigen strekking dat ze zo'n waardevolle bijdrage leverden, ik gaf aan dat mijn verwachting was dat het niet zo was. En wat blijkt uit je eigen cijferwerk....Mijn verwachting klopt!
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:08:56 #224
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158879538
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:05 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dus omdat andere allochtonen het ook zo slecht doen, is het minder erg? Volgens mij was jouw eigen strekking dat ze zo'n waardevolle bijdrage leverden, ik gaf aan dat mijn verwachting was dat het niet zo was. En wat blijkt uit je eigen cijferwerk....Mijn verwachting klopt!
quote:

[..]

Als je de criminaliteit cijfers, de werkeloosheid, uitkeringen en dergelijke kijkt dan verwacht ik dat als je naar het collectief kijkt het niet voordelig uitpakt.
Over welk collectief heb je het hier dan? Allochtonen uit landen met een Islamitische achtergrond doen het exact hetzelfde op de negatieve lijstjes die jij schetst als andere niet-Westerse allochtonen.
Dit, dus.
pi_158879936
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:08 schreef Buitendam het volgende:
Over welk collectief heb je het hier dan? Allochtonen uit landen met een Islamitische achtergrond doen het exact hetzelfde op de negatieve lijstjes die jij schetst als andere niet-Westerse allochtonen.
Ik heb het helemaal niet over een collectief, jij kwam met deze opmerking:
quote:
Waarin je aangeeft dat je verder moet kijken dan het collectief om vervolgens met 'al die moslims' te komen, dat vond ik een komische tegenstelling in je reactie...
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:35:49 #226
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158880390
quote:

[..]

dan verwacht ik dat als je naar het collectief kijkt
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:21 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over een collectief,
_O-

Maargoed, ik ben wel onder de indruk van de cijfers over de werkeloosheid enzo. Eyeopener, hoor.
Dit, dus.
pi_158880424
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef Buitendam het volgende:
Dat is wel heel selectief copy/pasten :D Kom nou eens met die cijfers waarin moslims zo'n gewelddadige...sorry, geweldige bijdrage leveren?
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:45:01 #228
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158880639
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is wel heel selectief copy/pasten :D Kom nou eens met die cijfers waarin moslims zo'n gewelddadige...sorry, geweldige bijdrage leveren?
Je gaf eerder zelf al aan dat de groentezaakjes (met 'eigen' tussen haakjes, op een of andere wonderlijk wijze waarvan ik nog altijd niet weet wat je ermee bedoelt) een druppel waren op de zogenaamde gloeiende plaat. Die gloeiende plaat van uitkeringstrekkers en werkeloosheidscijfers bleek al niet helemaal richting de werkelijkheid, dus ik denk dat we elkaar wel snappen als ik de halalslagerij en groenteboertjes aanhaal om aan te tonen dat de Islamitische allochtoon een goeide invloed heeft op de economie.
Dit, dus.
pi_158882574
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:45 schreef Buitendam het volgende:
Je gaf eerder zelf al aan dat de groentezaakjes (met 'eigen' tussen haakjes, op een of andere wonderlijk wijze waarvan ik nog altijd niet weet wat je ermee bedoelt) een druppel waren op de zogenaamde gloeiende plaat. Die gloeiende plaat van uitkeringstrekkers en werkeloosheidscijfers bleek al niet helemaal richting de werkelijkheid, dus ik denk dat we elkaar wel snappen als ik de halalslagerij en groenteboertjes aanhaal om aan te tonen dat de Islamitische allochtoon een goeide invloed heeft op de economie.
Ze hebben een fantastische invloed op de economie _O- Nederland was nooit zo welvarend geweest zonder de introductie van deze geweldige conservatieve religie... *O*
pi_158882639
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef Buitendam het volgende:
In de gehele geschiedenis van mensheid is men nog nooit zo welvarend en veilig geweest als vandaag de dag.

Lekker bang blijven en klagen, he? Vooral veel klagen, want IS en eng en terrorisme en we worden allemaal opgeblazen enzulks.
:')_______!
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:52:28 #231
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158882967
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef Calcio het volgende:

[..]

:')_______!
Jij gaat nu met jaartallen komen waarbij het BNP per hoofd van de bevolking in Nederland hoger was dan 43,300 dollar? Of de criminaliteit lager naar rato?

Ben benieuwd.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')