abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:35:49 #226
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158880390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

dan verwacht ik dat als je naar het collectief kijkt
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:21 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over een collectief,
_O-

Maargoed, ik ben wel onder de indruk van de cijfers over de werkeloosheid enzo. Eyeopener, hoor.
Dit, dus.
pi_158880424
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef Buitendam het volgende:
Dat is wel heel selectief copy/pasten :D Kom nou eens met die cijfers waarin moslims zo'n gewelddadige...sorry, geweldige bijdrage leveren?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:45:01 #228
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158880639
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is wel heel selectief copy/pasten :D Kom nou eens met die cijfers waarin moslims zo'n gewelddadige...sorry, geweldige bijdrage leveren?
Je gaf eerder zelf al aan dat de groentezaakjes (met 'eigen' tussen haakjes, op een of andere wonderlijk wijze waarvan ik nog altijd niet weet wat je ermee bedoelt) een druppel waren op de zogenaamde gloeiende plaat. Die gloeiende plaat van uitkeringstrekkers en werkeloosheidscijfers bleek al niet helemaal richting de werkelijkheid, dus ik denk dat we elkaar wel snappen als ik de halalslagerij en groenteboertjes aanhaal om aan te tonen dat de Islamitische allochtoon een goeide invloed heeft op de economie.
Dit, dus.
pi_158882574
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:45 schreef Buitendam het volgende:
Je gaf eerder zelf al aan dat de groentezaakjes (met 'eigen' tussen haakjes, op een of andere wonderlijk wijze waarvan ik nog altijd niet weet wat je ermee bedoelt) een druppel waren op de zogenaamde gloeiende plaat. Die gloeiende plaat van uitkeringstrekkers en werkeloosheidscijfers bleek al niet helemaal richting de werkelijkheid, dus ik denk dat we elkaar wel snappen als ik de halalslagerij en groenteboertjes aanhaal om aan te tonen dat de Islamitische allochtoon een goeide invloed heeft op de economie.
Ze hebben een fantastische invloed op de economie _O- Nederland was nooit zo welvarend geweest zonder de introductie van deze geweldige conservatieve religie... *O*
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158882639
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef Buitendam het volgende:
In de gehele geschiedenis van mensheid is men nog nooit zo welvarend en veilig geweest als vandaag de dag.

Lekker bang blijven en klagen, he? Vooral veel klagen, want IS en eng en terrorisme en we worden allemaal opgeblazen enzulks.
:')_______!
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:52:28 #231
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158882967
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef Calcio het volgende:

[..]

:')_______!
Jij gaat nu met jaartallen komen waarbij het BNP per hoofd van de bevolking in Nederland hoger was dan 43,300 dollar? Of de criminaliteit lager naar rato?

Ben benieuwd.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')