quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
dan verwacht ik dat als je naar het collectief kijkt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over een collectief,
Dat is wel heel selectief copy/pastenquote:
Je gaf eerder zelf al aan dat de groentezaakjes (met 'eigen' tussen haakjes, op een of andere wonderlijk wijze waarvan ik nog altijd niet weet wat je ermee bedoelt) een druppel waren op de zogenaamde gloeiende plaat. Die gloeiende plaat van uitkeringstrekkers en werkeloosheidscijfers bleek al niet helemaal richting de werkelijkheid, dus ik denk dat we elkaar wel snappen als ik de halalslagerij en groenteboertjes aanhaal om aan te tonen dat de Islamitische allochtoon een goeide invloed heeft op de economie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:37 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is wel heel selectief copy/pastenKom nou eens met die cijfers waarin moslims zo'n gewelddadige...sorry, geweldige bijdrage leveren?
Ze hebben een fantastische invloed op de economiequote:Op woensdag 6 januari 2016 19:45 schreef Buitendam het volgende:
Je gaf eerder zelf al aan dat de groentezaakjes (met 'eigen' tussen haakjes, op een of andere wonderlijk wijze waarvan ik nog altijd niet weet wat je ermee bedoelt) een druppel waren op de zogenaamde gloeiende plaat. Die gloeiende plaat van uitkeringstrekkers en werkeloosheidscijfers bleek al niet helemaal richting de werkelijkheid, dus ik denk dat we elkaar wel snappen als ik de halalslagerij en groenteboertjes aanhaal om aan te tonen dat de Islamitische allochtoon een goeide invloed heeft op de economie.
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef Buitendam het volgende:
In de gehele geschiedenis van mensheid is men nog nooit zo welvarend en veilig geweest als vandaag de dag.
Lekker bang blijven en klagen, he? Vooral veel klagen, want IS en eng en terrorisme en we worden allemaal opgeblazen enzulks.
Jij gaat nu met jaartallen komen waarbij het BNP per hoofd van de bevolking in Nederland hoger was dan 43,300 dollar? Of de criminaliteit lager naar rato?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |