Dank. Het is je vergeven.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke mijn excuses Pharkus, Stimorol- en andere users die eventueel nodeloos gekwetst zijn door mijn woorden.
Ik projecteer mijn onzekerheid en incompetentie op andere users die ik makkelijk de slachtofferkaart toe kan spelen. Ik heb berouw. Het ligt niet aan jou Stimorolletje, het ligt volledig aan mij. Vergeef mij pls.
We zijn nu van de positievustijdquote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo eerlijk.
Ik krijg meteen een ban.
Beats by Dre zijn voor feggits.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja meestal zet ik daarom mijn beats by dre op.
hou je kaolo bekquote:Op maandag 4 januari 2016 21:40 schreef Nestalgie het volgende:
Ik vind dat jullie effe normaal moeten doen. IK heb dit AL sinds tijden VErkondigt maar we zijn net begonnen dus je heb het vast verzonnen
QFTquote:Op maandag 4 januari 2016 21:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke mijn excuses Pharkus, Stimorol- en andere users die eventueel nodeloos gekwetst zijn door mijn woorden.
Ik projecteer mijn onzekerheid en incompetentie op andere users die ik makkelijk de slachtofferkaart toe kan spelen. Ik heb berouw. Het ligt niet aan jou Stimorolletje, het ligt volledig aan mij. Vergeef mij pls.
Welke activity wil je tracken, van de bank naar de koelkast?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ik ga denk fitbit halen
google eens
Ik kom net uit negen maanden ban, het is best eerlijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo eerlijk.
Ik krijg meteen een ban.
haha 9 maanden ban skklquote:Op maandag 4 januari 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom net uit negen maanden ban, het is best eerlijk.
Tijd voor een nieuwe ban.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom net uit negen maanden ban, het is best eerlijk.
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Welke activity wil je tracken, van de bank naar de koelkast?
Oaquote:Op maandag 4 januari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Welke activity wil je tracken, van de bank naar de koelkast?
maandag 4 januari 2016 21:43 schreef Crip het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op maandag 4 januari 2016 21:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe ban.
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maandag 4 januari 2016 21:43 schreef Crip het volgende:[/b]
[..]
haha 9 maanden ban skkl
Ik gok dat de volgende een perm is. Beter maak je nu een kloon die niet besmet is met de TARDIS.-naam.quote:Ben benieuwd of ik bij een nieuw vergrijp gelijk een jaar krijg of dat ze eventueel nog naar de inhoud van het vergrijp kijken en het ook een week of 48 uur kan zijn.
Puur hypothetisch natuurlijk want ik gedraag mij nu. Straks halen ze me weg bij Crip
Is toch zo onnodig, download gewoon een appje op je telefoon en dan ben je klaar. Desnoods betaal je 4 euro ofzo voor een top werkende adfree appquote:
Ja maar die registreet niet allesquote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch zo onnodig, download gewoon een appje op je telefoon en dan ben je klaar. Desnoods betaal je 4 euro ofzo voor een top werkende adfree app
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |