'tietjes'quote:Op maandag 4 januari 2016 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo noemt hij zijn biertietjes
nou nou, je hoeft niet uit je onderbroekje te scheuren meteenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
Tietjes is echt een van de kutste woorden ooit
Echt gvd
waarom wordt er zo onberispelijk omgegaan met de woordkeuzen van het beschrijven van het vrouwelijke lichaam, zouden we daar niet met wat meer respect mee om moeten gaan >?><quote:Op maandag 4 januari 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
Tietjes is echt een van de kutste woorden ooit
Echt gvd
Nee gewoon neequote:Op maandag 4 januari 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou nou, je hoeft niet uit je onderbroekje te scheuren meteen
Ik schenk me nog een Ardbeg inquote:Op maandag 4 januari 2016 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
Het is maandagavond en ik ben halverwege mijn tweede fles wijn
Ja ik dus he... je kan toch lezen... debiele paasmutsquote:Op maandag 4 januari 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee gewoon nee
Tietjes
Gvd man
Tietjes
TIETJES
wie gebruikt dat woord nou
Lekker bier welquote:
Ik voel me dan toch altijd een beetje een alcoholist hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik schenk me nog een Ardbeg in![]()
[ afbeelding ]
Ik moet morgen weer op het werk de baas uithangenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik voel me dan toch altijd een beetje een alcoholist hoor![]()
Aangezien ik morgen gewoon weer in de collegebanken moet zitten en doekoe's moet maken
bekkiequote:Op maandag 4 januari 2016 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, sorry, maar ik vind je toch een doos, dus heb jouw nummer aan nestalgie gegeven.
wtf doe normaal man, waarom doe je dat. Snap niet dat je dit grappig ofzoiets vind, raar mens.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, sorry, maar ik vind je toch een doos, dus heb jouw nummer aan nestalgie gegeven.
Ik heb je nummer niet eens ya habibiquote:Op maandag 4 januari 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf doe normaal man, waarom doe je dat. Snap niet dat je dit grappig ofzoiets vind, raar mens.
Ja ik dacht laat ik meespelen, maar dan niet gore trut. Ga wel weer aan mn onderzoek werken.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet eens ya habibi
Ow shitquote:Op maandag 4 januari 2016 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik meespelen, maar dan niet gore trut. Ga wel weer aan mn onderzoek werken.
Waarom dit is hoe Stimorol en ik met elkaar omgaan?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:35 schreef Pharkus het volgende:
Gaan jullie eens heel gauw een grouphug doen.
YES OK IK DOE MEE.... EINDELIJKquote:Op maandag 4 januari 2016 21:35 schreef Pharkus het volgende:
* Vanillekwark opent zich voor een grouphugquote:Op maandag 4 januari 2016 21:35 schreef Pharkus het volgende:
Ach misschien moet ik ook de inner madmen wat meer ruimte geven en morgen op kantoor gewoon om 11 uur 's ochtends een glas single malt inschenkenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer op het werk de baas uithangen
Pharkus, ik zou het fijn vinden als de persoon die mij nu steeds voor hoer en slet uitmaakt aangesproken wordt op zijn gedrag.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:35 schreef Pharkus het volgende:
omg ik ookquote:Op maandag 4 januari 2016 21:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
* Vanillekwark opent zich voor een grouphug
En dit is hoe ik ben.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom dit is hoe Stimorol en ik met elkaar omgaan?
awww kom maar eventjes danquote:Op maandag 4 januari 2016 21:35 schreef Pharkus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |