Ik ben eigenlijk secretaresse (directie-/afdelings- whatever) die nu ff op non-actief staat maar...
ik zou het liefst iets doen in de verzorging maar dat mag ik nooit meer doen omdat ik ten eerste een zwakke rug heb (hernia gehad) en een chronische whiplash dus ik zal altijd een zwakke nek houden. Misschien ooit een combinatie tussen secretaresse en verzorging zoeken. Werken in de gezondheidszorg als secretaresse
Zou ook wel heel graag, omdat ik gek ben op dieren, willen werken met dieren. Dierenarts of assistente...
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 21-11-2002 20:58]
Maar goed, momenteel zoek ik dus een vaste baan als ontwerper/constructeur/ iets anders technisch om nog wat ervaring op te doen en eventueel nog een gat in de markt te vinden (ja wie niet)
En als ik op korte termijn geen vaste baan vind ga ik nog wat opleiding volgen of naar de unief (liever niet)
quote:Hmm, nou weet ik het allemaal maar via via, maar een vriend van me vertelde me dat ie iemand kende (
Op donderdag 21 november 2002 20:57 schreef MSXUser het volgende:
Ik ben ICT'er, maar liever zou ik geluids-/studiotechnicus zijn bij bijvoorbeeld een radio-/TV station (of in den lande). Het zal er helaas niet zo gauw van komen. De aanleg heb ik wel, alleen de papieren niet. Een opleiding volgen is financieel wel mogelijk, maar helaas niet in de buurt. Enige opleiding tot studiotechnicus in Groningen wordt gegeven op het conservatorium... da's weer wat teveel van het goede.
Nu ben ik werkloos
, maar zal vast snel weer 1 of ander dom baantje vinden
Wat ik het liefst zou doen: eeuwige student zijn
Wat wil ik het liefst voor werk doen? En waarom doe ik dat niet?
- ik ben blij met mijn werk
- ik wil ook wat vrijwilligers werk doen bij natuur/milieu organisaties en dat doe ik *nog* niet omdat momenteel ik het al druk heb met school en daarnaast ook met mijn bedrijf. Ik ga als ik weer genoeg tijd heb, bij greenpeace werken
- ik wil ook wel de politiek in (om mijn standpunten duidelijk te maken) en dus met een eigen partij (maar of dat er ooit van komt?), en dit doe ik nog niet omdat ik weer met tijd e.d. zit. Maar ooit....
- astronaut/kosmonaut, ik vind sterren, planeten e.d. interessant, maar het probleem is: Hoogtevrees en ik ben niet zo fit genoeg er voor
- en nog diverse andere dingen
ik weet het niet eigenlijk
quote:lijkt me erg leuk helaas ga ik nog een keer mijn ambitie achterna hollen
Op donderdag 21 november 2002 21:02 schreef KumA het volgende:
Ik is binnen kort ook weer werkloos, iemand zin om met mij een cocktail bar op aruba te beginnen ??
quote:Wuss...
Op donderdag 21 november 2002 21:04 schreef battlesickloner het volgende:[..]
lijkt me erg leuk helaas ga ik nog een keer mijn ambitie achterna hollen
quote:Een dergelijke opleiding moet ik echt naast m'n gewone werk gaan volgen. Via een uitzendbureau is natuurlijk een optie, alleen heb ik nu een vast contract. Dat is me ook wel wat waard. Wie weet... ik ben nog steeds op zoek naar mogelijkheden. Grootste probleem is dat ik m'n leeftijd (inmiddels 30) ook niet echt mee heb. Waarschijnlijk zal het wel bij hobby blijven. Op zich ook niet zo erg. Met m'n huidige baan ben ik ook redelijk tevreden.
Op donderdag 21 november 2002 21:00 schreef battlesickloner het volgende:Hmm, nou weet ik het allemaal maar via via, maar een vriend van me vertelde me dat ie iemand kende (
) die dus ook dat wou doen en via het arbeidsbureau een dergelijke opleiding had kunnen volgen. Ik weet niet of dat het nivo is waar je op wil werken maar financieel is het dus niet zo zwaar dan.
quote:Dat is alleen maar mooi toch ? Vaak hoor je toch mensen "klagen" dat ze daar en daar werken maar het niet naar hun zin hebben of dat ze liever wat anders doen... Dit hoor je niet vaak, althans ik hoor het niet vaak
Op donderdag 21 november 2002 21:08 schreef Flierp het volgende:
ik ben programmeur. .. niet alleen van beroep, maar ook in hart en nieren .. . (ben ermee geboren). . .en ik heb een prima baas. .. dus ik wil niks anders
de 1 zegt : niet doen . .. want dan heb je geen hobby meer. . .
de ander zegt : relaxed . .. khoef nooit meer te werken . .. ben de hele dag aan het hobbien . ..
ik ben die ander. . .
quote:Hmm, werken an sich vind ik erg leuk, maar de hele dag tussen collega's zitten kan me ooit erg zwaar vallen ( hoewel sommigen wel heel OK zijn natuurlijk )
Op donderdag 21 november 2002 21:11 schreef Muurbloempje het volgende:
Vaak hoor je toch mensen "klagen" dat ze daar en daar werken maar het niet naar hun zin hebben
Om maar te zwijgen van die management-pikkies die de hele dag de manager uithangen, gelukkig heb ik daar niet zo vaak mee te maken want ik hou me met technisch inhoudelijke zaken bezig en daar weten ze meestal geen donder vanaf.
quote:Ik ging altijd met veel plezier naar me werk, maar helaas iets te vaak op m'n eigen tijd en nu ben ik geen croupier meer, nu verkoop ik speelgoed @#*%$%. Maar in januari naar aruba en me geluk [croupier zijn] daar zoeken
Op donderdag 21 november 2002 21:11 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Dat is alleen maar mooi toch ? Vaak hoor je toch mensen "klagen" dat ze daar en daar werken maar het niet naar hun zin hebben of dat ze liever wat anders doen... Dit hoor je niet vaak, althans ik hoor het niet vaak
in mijn eigen tuin schilderijen schilderen, biertje drinken, eigen museum organiseren.
quote:doe dat dan . ..
Het liefst zou ik kunstenaar of schrijver willen zijn.
quote:Joh, spannend hoor! En hoop dat je je geluk daar vind op wat voor manier. Ik heb zelf 2 kleine zoontjes dus ik doe dat soort avontuurlijke dingen niet zo snel meer. Best wel beetje positief jaloers op je hoor maar het is je gegund
Op donderdag 21 november 2002 21:18 schreef KumA het volgende:[..]
Ik ging altijd met veel plezier naar me werk, maar helaas iets te vaak op m'n eigen tijd en nu ben ik geen croupier meer, nu verkoop ik speelgoed @#*%$%. Maar in januari naar aruba en me geluk [croupier zijn] daar zoeken
Maar het liefst zou ik denk ik motorcoureur, of kapitein van een cruiseschip, commerciel piloot of artiest zijn. Hmm, dat van kapitein/piloot moet ik toch maar een gaan bekijken, jammer dat dat zo aso dure prive opleidingen zijn.
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:19 schreef Flierp het volgende:[..]
doe dat dan . ..
ik rijd, het verdient, tis leuk, en het heeft weinig toekomst, maar dat zie ik dan wel weer misschien ooit planner of zo, kweet het echt niet.
maar van dat buitenland een eigen zaakkie hebben lijkt mij ook wel wat ja
quote:[old man]
Op donderdag 21 november 2002 21:25 schreef Progressor het volgende:
knip
quote:Ik ander gezellig met je mee.
Op donderdag 21 november 2002 21:13 schreef Flierp het volgende:
'kheb van mijn hobby mijn werk gemaakt. . .de 1 zegt : niet doen . .. want dan heb je geen hobby meer. . .
de ander zegt : relaxed . .. khoef nooit meer te werken . .. ben de hele dag aan het hobbien . ..ik ben die ander. . .
Ik zit nu in de IT (programmeren bij overheid). Ik zou het liefste rentenieren (beetje aanklooien op de beurs, beetje reizen maken enzo). Omdat dat sowieso niet haalbaar is zou ik het liefste eigenaar/uitbater zijn van een hotel/appartement in een warm land. Waarom ik dat nu niet doe? Geen geld voor en tever bij familie/vrienden vandaan.
Toch doe ik een moord voor een warmer klimaat! (nee: huurmoordenaar is geen ambitie van me)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |