Ah oké, gewoon geen spontaniteitsfactor ofzo. Haar stem was inderdaad vrij vervelend en zeurderig, studentikozer kon niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Op zich mocht ik haar wel. Maar ik de andere kandidaten vond ik allemaal echt leuk. Laura niet echt. Ze is ook de enige van de liveshow kandidaten waarmee ik geen foto heb
Haar roze tutuquote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Noem eens het derde leuke ding aan haar? De eerste twee weten we al.
Grote mond waar je object in pastquote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Zou niet weten wat de eerste 2 dingen zijn? Ze was wat meer bescheiden en op de achtergrond en dat vond ik wel op een bepaalde manier leuk. Volgens mij wel een vriendelijke meid.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Laten we het eens over jouw object gaan hebben ofzoquote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Grote mond waar je object in past
Die grote sterke tanden vind ik dan wel weer zorgwekkend..quote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Grote mond waar je object in past
Dat gaat jullie niets aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laten we het eens over jouw object gaan hebben ofzo
Wat is er met mijn objectquote:Op maandag 4 januari 2016 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laten we het eens over jouw object gaan hebben ofzo
quote:
Lol nee, die roze tutu vond ik eigenlijk helemaal niet leuk. En haar tanden waren inderdaad heel groot ja, viel me ook op. Maar toch was ze best knap ofzo.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:09 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Die grote sterke tanden vind ik dan wel weer zorgwekkend..
Omdat ze op Kristel lijktquote:Op maandag 4 januari 2016 21:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Maar toch was ze best knap ofzo.
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niets, had ik niet over moeten beginnen. Sorry.
Dat wil je als audiofiel echt geen enkele platenspeler aandoen.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:21 schreef bogtrotter het volgende:
@gertverhulst wanneer komt 10.000 luchtballonnen uit op vinyl???
Ik hou er wel van mezelf te kwellen.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat wil je als audiofiel echt geen enkele platenspeler aandoen.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:24 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik hou er wel van mezelf te kwellen.
Die platenspeler gaat er ook niet kapot van gaan. Of de rest van de geluidsinstallatie het overleeft, dat is een andere vraag.
Klingonquote:Op maandag 4 januari 2016 19:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
OHOHOH SISI STIEKEME TOPICJATTER
Hadden we deze foto's al gezien? Staan op de Wiki van de dames.
Her humps, her humps, her lovely lady lumps.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou niet weten wat de eerste 2 dingen zijn?
Haha de ladyparts. Maar eigenlijk nooit op gelet, nee.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:32 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Her humps, her humps, her lovely lady lumps.
Alles wat haar voorhoofd verbergt zou ik een kans willen geven.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zou een pony Klaasje goed staan denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |