Josje moest ook in een luchtballon met een stel kinderen dat eigenlijk niet zo'n behoefte had aan alle poespas die erbij kwam kijken. Stond Josje in haar eentje te dansen op Eya Hoya met een fles K3 champagne in haar handquote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Met dit soort kutwensen zou ik als Josje zijnde ook niet blij zijn natuurlijk.
*insert opmerking over harde koude tepels*quote:Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik geef vast een hint
[ afbeelding ]
In de kou!
Die was de foto's van de nacht ervoor aan het bekijken.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef dodor het volgende:
https://www.instagram.com/p/BAILOJLw93E/
hahah Lauren heeft er effe geen zin in.
Gaat er trouwens nog iemand daarheen? Ik wil stiekem nog steeds heel graag!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef showtimer het volgende:
Als je tof bent neemt je hem zaterdag mee naar die krabbelsessie.
Lauren zat Klauren te lezen.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef dodor het volgende:
Hoezo is die Laura trut ertussen gaan zitten cockblockenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef dodor het volgende:
Maak jij daar foto's van dan? Ben ik veilig?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die was de foto's van de nacht ervoor aan het bekijken.
Josje kreeg inderdaad (vaker) de iets avontuurlijkere wensen enzo, waar de kindjes dan weer beetje second thoughts leken te hebben enzo. Combinatie van dat ze niet de beste is met kinderen van de 3, en de wensen die de situaties ook niet het simpelste maken voor KKJ.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Josje moest ook in een luchtballon met een stel kinderen dat eigenlijk niet zo'n behoefte had aan alle poespas die erbij kwam kijken. Stond Josje in haar eentje te dansen op Eya Hoya met een fles K3 champagne in haar hand
Een zielige wens was ook dat ze een meisje voor een dag moest omtoveren in een prinses. Stond Josje heel geforceerd blij te spelen terwijl ze met een kleuter in een koets zat met een belachelijke jurk aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:12 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Josje kreeg inderdaad (vaker) de iets avontuurlijkere wensen enzo, waar de kindjes dan weer beetje second thoughts leken te hebben enzo. Combinatie van dat ze niet de beste is met kinderen van de 3, en de wensen die de situaties ook niet het simpelste maken voor KKJ.
En gewoon niet superveel chemie met kids hebben in zo'n direct contact, zoiets als het dansen in Wereld van K3 deed ze veel leuker.
Beetje vaag ook hoe deze vijf in dezelfde auto terecht zijn gekomen.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Hoezo is die Laura trut ertussen gaan zitten cockblocken
Dat was echt een wens geweest voor Kathleenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Een zielige wens was ook dat ze een meisje voor een dag moest omtoveren in een prinses. Stond Josje heel geforceerd blij te spelen terwijl ze met een kleuter in een koets zat met een belachelijke jurk aan.
Nee en jij wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:11 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Maak jij daar foto's van dan? Ben ik veilig?
Nora, Demi, Lauren, Suzan en Lisa was echt de party auto gewordenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje vaag ook hoe deze vijf in dezelfde auto terecht zijn gekomen.
Kan je deze al?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan Miguel geen mail sturen? Hoe moet ik nu ooit dat riffje in 10.000 na kunnen doen op de gitaar?![]()
Jindra was er een leuk mens in, Hoi Studio100 dat hebben jullie er goed uitgeknipt. Touché.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje vaag ook hoe deze vijf in dezelfde auto terecht zijn gekomen.
Jindra was een van de leukste kandidaten. Ik zag toen ik gisteren aflevering 5 terug keek ook dat ze al "de fanatieke Jindra" werd genoemd voordat een van de bekende voorvallen had plaatsgevonden.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Jindra was er een leuk mens in, Hoi Studio100 dat hebben jullie er goed uitgeknipt. Touché.
Oeh, die is nice. Kan ik zelf nooit alleen.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef DumpTruck het volgende:
Jindra was er een leuk mens in, Hoi Studio100 dat hebben jullie er goed uitgeknipt. Touché.
Dan ga je toch? Als je niet moe bent van de dag ervoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Gaat er trouwens nog iemand daarheen? Ik wil stiekem nog steeds heel graag!
Ik kan een beetje keyboard maar dit zou ik nooit halen:quote:Op maandag 4 januari 2016 20:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oeh, die is nice. Kan ik zelf nooit alleen.
Ik was vanaf het begin al TeamJindra, iemand die gedreven is en er voor uitkomt vind ik prima. En ze had skills; zo nodig dat musicalzingen eraf trainen is makkelijker dan Kruideniertje zuiver te leren zingen.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Sisiorange94 het volgende:
Jindra was een van de leukste kandidaten. Ik zag toen ik gisteren aflevering 5 terug keek ook dat ze al "de fanatieke Jindra" werd genoemd voordat een van de bekende voorvallen had plaatsgevonden.
Hangt er vanaf of het doorgaat donderdag. Ik ga niet 2x in één week naar België.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan ga je toch? Als je niet moe bent van de dag ervoor.
Ik kan keyboard en gitaar maar niet zo goed als die twee filmpjes. Ik wil dit ooit nog eens halen(heb dezelfde elektrische gitaar):quote:Op maandag 4 januari 2016 20:21 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik kan een beetje keyboard maar dit zou ik nooit halen:
Klauren: the untold story.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wait for it? Is dit een voorteken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |