Nee, bij de wilgenweard.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
lijkt mij inderdaad ook wel een keer leuk om te doen.
waar in enschede is dit te doen?
in nijverdal bij kartplaza ga ik vanuit?
;iquote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef norich het volgende:
[..]
JustinKijk welke ik weer vond:
[ afbeelding ]
De knufquote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef norich het volgende:
[..]
JustinKijk welke ik weer vond:
[ afbeelding ]
;iquote:Op maandag 18 januari 2016 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De knuf
Hopelijk vindt iemand de ;i inderdaad nog, D
Uhuquote:
Moeten de volgende toch maar gauw eens plannenquote:
quote:
ja, daar hadden we het over. maar ToF-meet @ escape room, of waar hebben jij en Nathalie het over?quote:
Nath, ik en een paar vriendinnen van haar hebben datgedaan in Enschedequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, daar hadden we het over. maar ToF-meet @ escape room, of waar hebben jij en Nathalie het over?![]()
Livin' on the edge fatgequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nath, ik en een paar vriendinnen van haar hebben datgedaan in Enschedewe kwamen er toen 1 seconde voor de tijd om was uit
Is een meet stom, of juist geen meet is stom?quote:
Beise miss welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is een meet stom, of juist geen meet is stom?
Vrouwleu, altied zo cryptisch..quote:
quote:
Het zal mij benieuwen wat daar allemaal nog meer uit de beerput komt....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, nog meer lijken uit de kast bij Twente, maar ze hebben het alleen over vreemde transfers en vraagtekens... Zeg GODVERDOMME dan WAT er aan de hand is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |