het blijft toch kwantiteit boven kwaliteitquote:Op maandag 4 januari 2016 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal mij benieuwen hoeveel we er dit jaar gaan vullen. Ik zeg een stuk of 5 á 6
Dikke trui aan, verwarming aanquote:
dan is het niet bijzonder warm daar ofwel?quote:
Heb je gesolliciteerd bij de KFC?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fingers crossed, als ik geluk heb en aangenomen word heb ik een vaste baan
Kan ik eindelijk een huisje gaan kopen
Neu. Dat gelukkig niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb je gesolliciteerd bij de KFC?
Aight, succes en hopen op een goed begin van t nieuwe jaar...quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu. Dat gelukkig niet.
Bij een reclamebedrijf ghehe
Nee manquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aight, succes en hopen op een goed begin van t nieuwe jaar...
Ga je dan gelijk samenwonen?
Ik zal voor u duimen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat is wel waar eigenlijk, maar neequote:Op woensdag 6 januari 2016 00:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bij jou kun je alles verwachten he
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
zou mooi zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu. Dat gelukkig niet.
Bij een reclamebedrijf ghehe
Van 28 naar 8 gradenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is het niet bijzonder warm daar ofwel?
ow je bent er weer?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D is dik genoeg om dat als samenwonen te bestempelen.
;i
Joa, het deed afbreuk aan m'n eerdere opmerkingquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je nou je eigen reactie op de post van D. weggehaald J.?
Super, wanneer hoor je het?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
mooi weer hequote:
Verschrikkelijkquote:
kachel hoog aan en tegen je vriendje aankruipenquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
VerschrikkelijkKreeg het gisteren maar niet warm
Die had het nog kouder dan ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kachel hoog aan en tegen je vriendje aankruipen
quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die had het nog kouder dan ik
hahaquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die had het nog kouder dan ik
als mijn vriendin eerder naar bed gaat is zij altijd het kacheltjequote:Op donderdag 7 januari 2016 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
bij mij thuis ben ik juist de kachel van m'n vriendin, heb het zelf eigenlijk nooit koud
Ik ben ook meestal de kachel, en hij ook. Maar we komen uit een teringwarm land waar we niet zelf hoeven op te warmen weer terug in een teringkoud land waar we ineens de warmte weer uit ons lichaam moeten putten. Dat kost nogal wat energie die je na zo'n reis niet hebtquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
bij mij thuis ben ik juist de kachel van m'n vriendin, heb het zelf eigenlijk nooit koud
Zekerquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
heb jij niet zo'n fleecedekentje?
Als je nog last hebt zou ik om de paar uur een beetje koolhydraatrijk voedsel eten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal de kachel, en hij ook. Maar we komen uit een teringwarm land waar we niet zelf hoeven op te warmen weer terug in een teringkoud land waar we ineens de warmte weer uit ons lichaam moeten putten. Dat kost nogal wat energie die je na zo'n reis niet hebt
[..]
ZekerMaar zie hierboven
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Super, wanneer hoor je het?
Ja ik meng me maar een beetje in dit topic anders kom ik er nooit tussen ghehe
Hopelijk snel, nog niks gehoordquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:04 schreef rulerofdeath het volgende:
maarem wanneer krijg je dat te horen D?
Je hebt natuurlijk een ontzettend hete persoonlijkheid.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
onder anderequote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een ontzettend hete persoonlijkheid.
Sorry dat ik het hier kom vragen, maar hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal de kachel, en hij ook. Maar we komen uit een teringwarm land waar we niet zelf hoeven op te warmen weer terug in een teringkoud land waar we ineens de warmte weer uit ons lichaam moeten putten. Dat kost nogal wat energie die je na zo'n reis niet hebt
[..]
ZekerMaar zie hierboven
Bij Wie is de Mol? toevallig?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry dat ik het hier kom vragen, maar hoe was je vakantie?Zag toevallig nog op tv laatst hoe het eruit ziet daar. Lijkt me awesome.
Ja, ik volg het inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij Wie is de Mol? toevallig?Dat is een fijne voortzetting van mijn vakantie
Zij gaan ook nog naar Puerto Plata, daar zat ik, dus mocht je WIDM volgen..
Het was fantastischZo'n mooi land, zulke lieve mensen daar
Elke dag zon, op 1 ochtend regen na
Het is maar net wat je zelf doetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 06:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik volg het inderdaad.![]()
Klinkt goed.Was het echt een luiervakantie of zijn er ook genoeg dingen te doen? Ik had al iets meegekregen over oude gebouwen uit de tijd van koloniën enz.
KFC of MC-donalds?quote:Op maandag 11 januari 2016 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand hier een goed adres voor het wrappen van (een deel van) een auto?
quote:Op maandag 11 januari 2016 10:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
KFC of MC-donalds?
hebben ze heerlijke wraps.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 10:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
KFC of MC-donalds?
Bij de Mac in de Bijlmer hebben ze goeie gangsterwrap!quote:Op maandag 11 januari 2016 10:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
KFC of MC-donalds?
Daar had je die w beter weg kunnen latenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij de Mac in de Bijlmer hebben ze goeie gangsterwrap!
kiek an.quote:
Vast en zeker! Maar ook wel duiken, zwemmen met dolfijnen, eiland rondtouren enz.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kiek an.
hele dagen bakken in de zon?
kiek an. mooi man.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vast en zeker! Maar ook wel duiken, zwemmen met dolfijnen, eiland rondtouren enz.
13 dagen met 4 vrienden.
Ruilen? Wij hebben Blom.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus.... Beroepsrotterdammer Makkelie fluit Feyenoord - PSV![]()
Nahh, Blom heeft er een handje van rode kaarten om niets aan PSV'ers te gevenquote:
Niet alleen aan PSV'ers..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nahh, Blom heeft er een handje van rode kaarten om niets aan PSV'ers te geven
zeg, wat bedoel je nou met die zin?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nahh, Blom heeft er een handje van rode kaarten om niets aan PSV'ers te geven
Dordrecht aldus de KNVB. Man zal toch professioneel genoeg zijn,, lijkt mequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus.... Beroepsrotterdammer Makkelie fluit Feyenoord - PSV![]()
Waar heb je nu een afspraak gemaakt? En op advies?quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
afspraak gemaakt voor wrappen van dak + spoiler van de Ibiza![]()
ik heb nu een dakraam, waarmee ongeveer de helft van mijn dak zwart is (auto zelf is wit). had laatst met kameraad over dat het mooi zou zijn om restant van het te wrappen in glanzend zwart; wordt het een mooi geheelquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waar heb je nu een afspraak gemaakt? En op advies?
Wat ben je van plan eigenlijjk
Aight, plaats je foto van t resultaat en je ervaring?quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nu een dakraam, waarmee ongeveer de helft van mijn dak zwart is (auto zelf is wit). had laatst met kameraad over dat het mooi zou zijn om restant van het te wrappen in glanzend zwart; wordt het een mooi geheel
hij wist eventueel nog wel een goed adres (Branditt in Eibergen), daar langs geweest en nu afspraak gemaaktbehalve restant dak ook wrap op bovenkant van dakspoiler, voor mooi geheel
Welke?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:17 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmiddag escape room gedaan in Enschede, leuke ervaring
Bij welke ben je al geweest? En welke ga je nu?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:31 schreef Cue_ het volgende:
Welke idd. Want aanstaande vrijdag gaan we voor onze tweede in Enschede.
En ben je ontsnapt of niet,
Bij t diekman geweest. Helaas niet eruit gekomen (door een blinde collegaquote:Op zondag 17 januari 2016 02:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij welke ben je al geweest? En welke ga je nu?
Max 6quote:
Ah, voor ons een minder geschikt werkuitje.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Max 6
Ik vind het met 4 denk ik het leukste, want soms moet je op elkaar wachten (afhankelijk van de kamer wss)
Diepenheim geweest met collega's, en aantal in Utrecht en Amsterdam. Misschien dat Diepenheim nog wel de beste was qua verhaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:06 schreef ReMcOrE het volgende:
wij waren met 4, dat ging goed. met meer heb je inderdaad dat je op elkaar gaat / moet wachten.
wellicht binnenkort met kameraden naar doka, of anders Nijverdal / Diepenheim. bij die laatste moeten de effecten stukken beter zijn dan bij lab van Diekman...
yup, het is puzzel/raadsel/som oplossen waarmee je cijfercode ofzo krijgt. hiermee kun je een kluisje openen waarin weer dingen zitten. en in de kamer zelf zitten nog andere aanwijzingen, waarmee je andere dingen open kunt maken of op kunt lossen etc.etc.etc.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
escape room is dat net zoiets als die spelletjes op de tablet dat je op de 1 of andere manier uit een kanmer zien te komen door bepaalde opdrachten te doen?
dus een bijvoorbeeld een bepaalde puzzel oplossen en dan krijg je een nieuwe opdracht die je weer moet volbrengen?
ik was ook benieuwd hoe het zou zijn, maar vond het erg tof om die puzzels te doen en te zoeken naar aanwijzingenquote:Op maandag 18 januari 2016 15:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb onlangs zo'n programma op tv gezien, zag het best leuk uit om te zoen.
van die leuke breinbrekers en zo
maar wist niet dat hier in nederland ook al van zulke hallen waren
in Enschede bij de oude Polaroid-fabriek en bij het Diekman-terrein.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
lijkt mij inderdaad ook wel een keer leuk om te doen.
waar in enschede is dit te doen?
in nijverdal bij kartplaza ga ik vanuit?
Ik weet waar jij op doeltquote:Op zondag 17 januari 2016 02:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij welke ben je al geweest? En welke ga je nu?
Nee, bij de wilgenweard.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
lijkt mij inderdaad ook wel een keer leuk om te doen.
waar in enschede is dit te doen?
in nijverdal bij kartplaza ga ik vanuit?
;iquote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef norich het volgende:
[..]
JustinKijk welke ik weer vond:
[ afbeelding ]
De knufquote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef norich het volgende:
[..]
JustinKijk welke ik weer vond:
[ afbeelding ]
;iquote:Op maandag 18 januari 2016 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De knuf
Hopelijk vindt iemand de ;i inderdaad nog, D
Uhuquote:
Moeten de volgende toch maar gauw eens plannenquote:
quote:
ja, daar hadden we het over. maar ToF-meet @ escape room, of waar hebben jij en Nathalie het over?quote:
Nath, ik en een paar vriendinnen van haar hebben datgedaan in Enschedequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, daar hadden we het over. maar ToF-meet @ escape room, of waar hebben jij en Nathalie het over?![]()
Livin' on the edge fatgequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nath, ik en een paar vriendinnen van haar hebben datgedaan in Enschedewe kwamen er toen 1 seconde voor de tijd om was uit
Is een meet stom, of juist geen meet is stom?quote:
Beise miss welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is een meet stom, of juist geen meet is stom?
Vrouwleu, altied zo cryptisch..quote:
quote:
Het zal mij benieuwen wat daar allemaal nog meer uit de beerput komt....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, nog meer lijken uit de kast bij Twente, maar ze hebben het alleen over vreemde transfers en vraagtekens... Zeg GODVERDOMME dan WAT er aan de hand is!
meer, meer, meer,quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]![]()
Willen we meer of minder meets?
Voor de zomervakantie?quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat zal een goeie periode zijn? Dan kan ik wel een datumprikkert maken voor een meet.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KONTNEUK'N!
Dit was mijn 100.000e post
[ afbeelding ]
Oke, dan kun je nu stoppenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KONTNEUK'N!
Dit was mijn 100.000e post
[ afbeelding ]
Ja dat wel. Ik dacht, misschien kan het in een nog krapper tijdsbestek.quote:
Ja, nou, ik dacht dus, als je nu een datumprikker voor ergens in april of mei ofzo eruit doet, kan iedereen het vrijhoudenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik dacht, misschien kan het in een nog krapper tijdsbestek.
Tukkerts, vanaf en tot wanneer zou ik de datumprikker maken, en op welke dagen?
Zal ik de link publiekelijk zetten of PM'en. Bij PM moet ik ff weten wie ik allemaal moet hebben. Kom hier zelf ook niet zo heul vaakquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, ik dacht dus, als je nu een datumprikker voor ergens in april of mei ofzo eruit doet, kan iedereen het vrijhoudenEn weekenddagen lijken me het beste uit te komen voor de meesten? Mij dan weer niet, maar ik kan vrijvragen als ik het optijd weet
Je kan 'm hier in het topic droppen natuurlijk, dan kan gewoon iedereen die hier komt erop reageren. Ik kan je ook zo geen lijst geven. behalve de harde kern die je zelf ook wel kan bedenkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zal ik de link publiekelijk zetten of PM'en. Bij PM moet ik ff weten wie ik allemaal moet hebben. Kom hier zelf ook niet zo heul vaak
Wee'j wat ie kan doen?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Justin, minimaal 80.000 van de 100.000 bevatten het woord "kontneuk'n" gok ik?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
• Heb een datumprikker gemaakt voor 25 maart tot 26 juli. Prik maar raak! (moet ik zelf ook nog)
Datumprikker
Ik ben er ook maar parttime, dus dan mis je me makkelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inmiddels ruim een jaar eigen baas. Ik geniet elke dagIk zie je echter nooit bij de Mac
Je eigen tijdenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben er ook maar parttime, dus dan mis je me makkelijk![]()
Eigen baas, nice!
ICT-nerdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, niceWat voor iets run je?
Oh nice!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ICT-nerdMaar wel met een vaste opdrachtgever waardoor ik nooit zonder zit.
Ik werk de helft minder voor hetzelfde geld![]()
Dat vind ik nog niet eens het belangrijkste, maar die vrijheidquote:
Dat is zeker erg nice! Dat krijg ik niet voor mekaar op mijn werkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens het belangrijkste, maar die vrijheidDat je gewoon 'even' 2 maanden op vakantie kan
Het gebrek aan zekerheid moet je op de koop toe nemen, maar ik was altijd al YOLO
![]()
Doe je naast de Mac nog iets?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is zeker erg nice! Dat krijg ik niet voor mekaar op mijn werk
Integrale Veiligheidskundequote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dacht ik al. Wat studeerde je ook alweer?
Oh, niet meegekregenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Integrale Veiligheidskunde
Je refereert naar hetzelfde. Ik wilde de recherchekant op, na deze opleiding. Maar van dat idee ben ik inmiddels afgewekenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oh, niet meegekregenJe deed eerst toch iets met CSI?
Is wel leuk werk hoor. Dat zou ik wel op de digitale snelweg willen doenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je refereert naar hetzelfde. Ik wilde de recherchekant op, na deze opleiding. Maar van dat idee ben ik inmiddels afgeweken
geheime dienst?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je refereert naar hetzelfde. Ik wilde de recherchekant op, na deze opleiding. Maar van dat idee ben ik inmiddels afgeweken
Hell noquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
gaan we topic # 1200 redden in 2016?![]()
laten we eerst maar bij 1110 zien te komenquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
gaan we topic # 1200 redden in 2016?![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
laten we eerst maar bij 1110 zien te komen
Daaromquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
Waarom staat eigenlijk nog steeds de zelfde tekst in dat vakje: voordat je reageert?
Had dat nou niet gezegdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezien J's favoriete uitspraken e.d. valt deze nog mee
Moddervet was niet meer afdoende om jouw obese lijf te omschrijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een keer niet meer dat ik moddervet ben![]()
Netjesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
it's a wrap, f*cking nice gedaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zit een kern van waarheid in ;iquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moddervet was niet meer afdoende om jouw obese lijf te omschrijven.
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt er hier nog carnaval gevierd?
bij jou is het toch elke dag carnavalquote:
Godzijdank nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij jou is het toch elke dag carnaval
ik dacht dat jij je feestneus altijd op hadquote:
Ja, dat dan weer welquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je feestneus altijd op had
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
'Mien waar is m'n feestneus?'
-'Bij D.'
Neuh.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt er hier nog carnaval gevierd?
Tussen je vetrollen verstopt.quote:
;iquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tussen je vetrollen verstopt.
Een avontuur voor het hele gezin! ;i
Vanille kwark is een hoer uit een parkquote:
Mooi.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit kwetst me wel een beetje hoor.
Ik weet niet zo goed waar deze aanname vandaan komtquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanille kwark is een hoer uit een park
https://en.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coasterquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Emotionele achtbaan dit hoor
TR, doodsverwensing.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coaster
Nee hoor, het interesseert me gewoon geen fuck.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vanwaar deze stoere houding? Is dit normaal in tukkerland?
Waarom reageer je dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, het interesseert me gewoon geen fuck.
Niet omdat het moet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vooral omdat het kan, eigenlijk.
What the..quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, hier in Twente geven we gewoon geen neuk over alles.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme dit is de echte tukkerleef.
Behalve konten neukenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, hier in Twente geven we gewoon geen neuk over alles.
Daar hebben sommigen hier wel wat mee ja.quote:
Lees hierboven; omdat het kan.quote:
True story.quote:
Maar is het wel heteroseksueel?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar hebben sommigen hier wel wat mee ja.
[..]
Lees hierboven; omdat het kan.
[..]
True story.
Lekker vriendelijk zijn jullie tegen nieuwe users. Wat een misplaatste arrogantie voor een stel tukkers.quote:
Wat doe je in godsnaam in dit topic met je dikke bek als je zo doet danquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom quote je mij, viesnek? ik heb toch helemaal niet gezegd dat dat mag
Daar ga ik wel van uit eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar is het wel heteroseksueel?
Typisch die ebolatukkers, voelen zich verheven, maar kunnen nog geen klinker uitsprekenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker vriendelijk zijn jullie tegen nieuwe users. Wat een misplaatste arrogantie voor een stel tukkers.
Ga je daar van uit, of weet je dit? Tukkers zijn bukkers, dat is mij altijd geleerd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam in dit topic met je dikke bek als je zo doet dan
[..]
Daar ga ik wel van uit eigenlijk.
gast ik zeg het je, hou op met mij quoten. serieusquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doe je in godsnaam in dit topic met je dikke bek als je zo doet dan
Wtf is jouw probleem.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gast ik zeg het je, hou op met mij quoten. serieus
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAT DE FUCK ZEG IK NET BEN JE BLIND OFZO
Je wilt niet weten hoe erg ik nu zit te bibberen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig zit er een computerscherm tussen ons, echt serieus
wiltquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe erg ik nu zit te bibberen.
goeiedagquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
beter zet je snel de verwarming aan voordat ik je tanden laat vliegenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind je best stoer hoor. Met je kekke 'kijk mij atheďst zijn'-sig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet gelovig zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind je best stoer hoor. Met je kekke 'kijk mij atheďst zijn'-sig.
jaquote:
quote:Urbonas werd voor dit concept geďnspireerd door John Allen, voorzitter van de Philadelphia Toboggan Coasters, met zijn beschrijving van de ideale achtbaan als een die "24 mensen verstuurt welke allemaal dood terugkomen"
inderdaadquote:
Onmenselijk dit. Alleen God kan het leven nemen van een mens, dit zou niet overgelaten moeten worden aan de mens zelfquote:
Laat 'm maar, tis gewoon beetje zielig dit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
ik liet net mijn vriendin(wat jullie niet hebben, losers) dit topic zien, ze moest ook die droeftoetige Guitarist uitlachen![]()
![]()
heeft je rechterhand ogen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
ik liet net mijn vriendin(wat jullie niet hebben, losers) dit topic zien, ze moest ook die droeftoetige Guitarist uitlachen![]()
![]()
Meen me een reportage te herinneren waarin werd gesproken over het bouwen van zo'n ding voor nazi-Duitsland. Bleek een stuk duurder dan de bekende gaskamers en ophangingenquote:
het kan gewoon veel sneller.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onmenselijk dit. Alleen God kan het leven nemen van een mens, dit zou niet overgelaten moeten worden aan de mens zelf
Knap wat ze tegenwoordig in een opblaaspop kunnen programmeren welquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
![]()
Godverdomme je bent ook nog een neonazi?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meen me een reportage te herinneren waarin werd gesproken over het bouwen van zo'n ding voor nazi-Duitsland. Bleek een stuk duurder dan de bekende gaskamers en ophangingen
je gelooft het misschien niet omdat je een nerdje bent maar er bestaan wel degelijk echte vrouwen buiten het internetquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Knap wat ze tegenwoordig in een opblaaspop kunnen programmeren wel
Snelheid is geen doel op zich.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kan gewoon veel sneller.
Snap echt niet waarom hij je maar blijft quoten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je gelooft het misschien niet omdat je een nerdje bent maar er bestaan wel degelijk echte vrouwen buiten het internet
goh, wat gek. en dan die zooi wat je constant uit die karretjes moet sjouwen. dan is zo'n gaskamer makkelijker. even met de trekker erdoor en volgende groep kan er in.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meen me een reportage te herinneren waarin werd gesproken over het bouwen van zo'n ding voor nazi-Duitsland. Bleek een stuk duurder dan de bekende gaskamers en ophangingen
want?quote:
Ja, dat bedachten zij zich ookquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goh, wat gek. en dan die zooi wat je constant uit die karretjes moet sjouwen. dan is zo'n gaskamer makkelijker. even met de trekker erdoor en volgende groep kan er in.
beetje afhankelijk wat voor killscore je wil halen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snelheid is geen doel op zich.
Komen er een paar trollen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat gebeurt hier ineens?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje afhankelijk wat voor killscore je wil halen.
volgens mij is de klb-sc verplaatstquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is liefdequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en daar weet Drizzt alles vanquote:
Oh.quote:
Vooral met anussenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en daar weet Drizzt alles van
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh.
Buk dan maar even voor ome Drizzt.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh.
Buk dan maar even voor ome Drizzt.
Hieropan met die spekbips, verdommequote:
ik heb Guitarist en rulerofdeath vriendelijk verzocht of ze mij niet willen quoten maar ze doen het tochquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe het nu ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb Guitarist en rulerofdeath vriendelijk verzocht of ze mij niet willen quoten maar ze doen het toch
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb Guitarist en rulerofdeath vriendelijk verzocht of ze mij niet willen quoten maar ze doen het toch
Children of Bodomquote:
Huh?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in DM of wat? want ik zie je ze dat niet vragen
bazencover welquote:
Heb CoB nog live gezienquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
bazencover wel
die van she is beautiful is ook cool
ik ookquote:
Ergens posten en het raar vinden dat men je quotequote:Op donderdag 4 februari 2016 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt maar jij heet geen Guitarist of rulerofdeath
heej, jij noemt mijn naamquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt maar jij heet geen Guitarist of rulerofdeath
Let maar niet op hermann, hij heeft een beetje down.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ergens posten en het raar vinden dat men je quote
ik ook. best leukquote:
Ik ook, keer of vijfquote:
vooral sick dat ie het combineert met zangquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook, die zanger kan wel wat met een gitaar.
soms kan ik het van bepaalde users gewoon niet hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ergens posten en het raar vinden dat men je quote
Yupquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook, die zanger kan wel wat met een gitaar.
Ja, best knap inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
vooral sick dat ie het combineert met zang
Tja, anders vallen er klappen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms kan ik het van bepaalde users gewoon niet hebben
om de een of andere reden wel van alle users die een blauwe naam hebben
wat zijn dat voor losers dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb ik met de bazen van:
[ afbeelding ]
Goddomme, die goal die jij tegen mij scoorde. Dat was godverdomme een bazendoelpuntquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, anders vallen er klappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |