Toch wel je hond mee terug genomen, of ligt die daar nog?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:24 schreef Berkery het volgende:
Ik probeer net mijn hond uit te laten (een oude dame van 12), zakt ze om de twee stappen door haar poten, en twee huizen verder bleef ze maar liggen op het ijs. Ik ben maar terug gegaan.
Een moord wordt ook elke dag gepleegd, criminaliteit of nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, ongelukken zullen er elke dag gebeuren, ijzel of niet.
Ik heb een cv maar zon ding is duur en als ik de keus heb tussen 5 truien of een rekening doe ik wel 5 truien aan. Ik heb nu 2 truien aan en kook hutspot spruitjes dus door de kookdampen is mn huis ook wel verwarmd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
In welk kutgehucht moet je wonen wanneer je huis nog geen cv heeft?
Je kunt ook je internet opzeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:49 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik heb een cv maar zon ding is duur en als ik de keus heb tussen 5 truien of een rekening doe ik wel 5 truien aan. Ik heb nu 2 truien aan en kook hutspot spruitjes dus door de kookdampen is mn huis ook wel verwarmd.
Hoezo funest?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]Het is natuurlijk funest voor de schaatsen maar ik vind het briljant al die schaatsende lui op straat
Nee hoor wees niet bang !quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Het komt niet naar Zuid Holland toch?
Contact verwaterd?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik ken iemand die de auto in ging. Nooit meer wat van gehoord..
Ze worden er vermoedelijk lekker bot vanquote:
Die kon ik zo weer naar huis duwenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef hottentot het volgende:
Toch wel je hond mee terug genomen, of ligt die daar nog?
Waarbij je zelf ook nog op de snavel ging?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die kon ik zo weer naar huis duwen
Cv continu op 20 graden is goedkoper hoor...quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:49 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik heb een cv maar zon ding is duur en als ik de keus heb tussen 5 truien of een rekening doe ik wel 5 truien aan. Ik heb nu 2 truien aan en kook hutspot spruitjes dus door de kookdampen is mn huis ook wel verwarmd.
De hond had jou beter naar huis kunnen trekkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die kon ik zo weer naar huis duwen
Tja, als je verhuist naar Zuid-Europa heb je dit niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:11 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk is het snel weer voorbij. Ik woon al 3 dagen ineens rondom een ijsbaan haha. Zo glad, bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |