Geen idee. Ik schrijf het partijprogramma niet. Die kennis beweer ik ook niet te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en hoe gaat de PVV dat bereiken, die sociale zekerheid, door te snijden in de overheid als ze daarnaast ook zaken als 24-uurs bewaking van de landsgrenzen en een paraat leger voorstaan?
Dat zijn dan ook geen klassieke linkse of rechtse waarden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:14 schreef Proximo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik schrijf het partijprogramma niet. Die kennis beweer ik ook niet te hebben.
Het is geen klassiek links, of modern links. Er is geen drang naar beleid waarin minderheden beschermd moeten worden, discriminatie tegen te gaan of het volk te verheffen.
Tja, maar wat dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:13 schreef einzeinz het volgende:
Zullen we wel vaker zien! Ze omarmen ze met open armen daar en mogen alles!
Vluchtelingencrisis keert als boemerang duidelijk terug in ons gezicht!
Je ziet regelmatig wat onder de lagere klasse gebeuren, bijv rond arbeiderswijken enzo. Maar Nederland (en ook Duitsland) kent erg veel hoog-opgeleide dolgelukkige mensen die meer dan genoeg tegengas geven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:10 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Dat is nu al niet aan de gang denk je?
Werkkampen bouwen en ze daar humaan opvangen. Ze mogen er niet af tot ze veilig terug kunnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, maar wat dan?
De grenzen sluiten en zo veel mogelijk terug de oorlog in sturen omdat een bepaald percentage van hen zich hier misdraagt?
Dat kun je moeilijk verkopen aan de "Jij bent welkom"-mensen en de linkse politici.
Ik vraag al 4 jaar, jawel 4 jaar lang aan de regeringen in Europa om een strenger beleid toe te passen en grondig te screenen. Ik gaf hen zelf concrete zaken om te doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, maar wat dan?
De grenzen sluiten en zo veel mogelijk terug de oorlog in sturen omdat een bepaald percentage van hen zich hier misdraagt?
Dat kun je moeilijk verkopen aan de "Jij bent welkom"-mensen en de linkse politici.
Krijg je ook weer gezeik mee; ze hebben niets misdaan dus kun je ze niet zo opsluiten, hun kinderen moeten gewoon naar school kunnen (en onderwijs in zo'n kamp zal niet optimaal zijn), en ze moeten in een normale maatschappij opgenomen kunnen worden om zo normaal te kunnen functioneren enz.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Werkkampen bouwen en ze daar humaan opvangen. Ze mogen er niet af tot ze veilig terug kunnen.
Hoe heb je hen dat gevraagd eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:16 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik vraag al 4 jaar, jawel 4 jaar lang aan de regeringen in Europa om een strenger beleid toe te passen en grondig te screenen. Ik gaf hen zelf concrete zaken om te doen.
Helaas ging geen enkel land hier op in en zitten we vandaag de dag volop in de problemen!
Ik weet hoe het zal gaan ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je ook weer gezeik mee; ze hebben niets misdaan dus kun je ze niet zo opsluiten, hun kinderen moeten gewoon naar school kunnen (en onderwijs in zo'n kamp zal niet optimaal zijn), en ze moeten in een normale maatschappij opgenomen kunnen worden om zo normaal te kunnen functioneren enz.
Ja dit soort dingen komt vaak zat in topics en FP-berichten hierover langs.quote:
Überhaupt ooit een mailtje terug gehad?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Per mail naar alle vooraanstaande politici.
Het is dus geen klassiek linkse partij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen klassieke linkse of rechtse waarden.
Maar zeg me... een sociaal vangnet, een leger, grenzen... maar wel minder overheid. Klinkt realistisch.
Blanken gaan helemaal niets doen. Zijn pussies gemaakt door media en onderwijs (behalve de Slavische volkeren) waar liberaal gedachtegoed de mainstream is. Het enige wat blanken doen is wegvluchten uit ghetto's waardoor je in een soort apartheid terecht komt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:14 schreef Achterhoker het volgende:
Er komt een dag dat we echt schoon genoeg krijgen van het gedrag van onze getinte medemensen en dan is de maat vol. Dit kan natuurlijk niet eeuwig doorgaan met goedpraterij.
Al die posts in dit topic van "maar dat mag je niet zeggen" en "volgens links is het onze eigen schuld" en "links negeert het probleem" zijn dus in ieder geval onzin.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De doorgaans pragmatisch-linkse TAZ bericht dat het in Keulen wel degelijk gaat om bewoners van een nabijgelegen asielzoekerscetrum, die nog niet zo lang in Duitsland zijn.
Wir schaffen das
Liberale waarden waren wat de westerse wereld welvarender en moreel superieur maakte aan de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:39 schreef berko13 het volgende:
[..]
Blanken gaan helemaal niets doen. Zijn pussies gemaakt door media en onderwijs (behalve de Slavische volkeren) waar liberaal gedachtegoed de mainstream is. Het enige wat blanken doen is wegvluchten uit ghetto's waardoor je in een soort apartheid terecht komt.
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort taferelen gaan we de komende jaren nog wel vaker zien. Het is een soort taboe om het gedrag van jonge mannelijke moslims te bespreken en steeds wordt de gemeenschappelijke deler - hun religie - weggemoffeld als iets dat niet relevant is. Dat terwijl het zien van de vrouw als een minderwaardig schepsel volop met de religie en cultuur van deze mannen is verweven.
In Engeland zijn diverse seksbendes van volwassen moslimmannen opgerold die het gemunt hadden op jonge, blanke meisjes. Van de meisjes uit eigen kring blijven ze uiteraard wel af met hun tengels. Want ze weten dat dat wél consequenties heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |