Wij zijn gisteren wel een rondje wezen wandelen over de begraafplaats, we dachten eerder al te weten waar we begraven wilden worden (natuurbegraafplaats Assel / Hoog Soeren) maar iedere keer dat we daar langsrijden wordt het een grotere kermis, dus dat begon tegen te staan.
Plus dat we gewoon nog een jong kind hebben, dus dan denk ik ook dat het niet handig is als je ergens in the middle of nowhere begraven ligt, waar hij niet zelfstandig naartoe kan.
Maar saai in een rijtje liggen vinden we ook weer niets, dat wisten we na gisteren wel zeker, gelukkig is er ook de mogelijkheid wat minder strak in het gelid te begraven op de begraafplaats waar we waren, dus daar waren we al snel uit, nu nog zien dat we een plekje kunnen vinden dat ons allebei aanstaat

Ben wel blij dat we dat gedaan hebben, bij toeval een vriend die ik iedere keer al niet kon vinden teruggevonden, en een waarvan ik vrij zeker weet waar hij ongeveer begraven is absoluut niet teruggevonden, maar ik zag ook dat die graven tot 2002 geruimd waren (en hij is in 2001 overleden), en dat zijn dan dus dingen waar we wel even echt rekening mee moeten houden, want hij had destijds ook een heel jong kind, en dat kind is nu dus amper meerderjarig en het graf van papa is al geruimd.... dat wil ik dus absoluut voorkomen, wie er ook als eerste gaat, ik wil dat Soneal toch zeker tot hij 30 is niet hoeft na te denken over grafrechten en dergelijke.
Maar na gisteren weten we dus zelfs al min of meer wat voor steen de ander wil, dus het was een nuttig rondje over de begraafplaats.
En N gisteren nog maar eens laten zien waar ik bijhoud wat welke verzekering uitkeert op welk moment, en welke verzekering aan de hypotheek gekoppeld is, en wat de hypotheekschuld op welk moment is.
Al met al hoeft niemand zich tot 2041 zorgen te maken dat er geen geld voor een begrafenis is, want dat is er tot dan sowieso wel uit een ORV, en ik mag toch hopen dat we in 2041 sowieso geld zat hebben voor een begrafenis, als het goed is is het huis dan al nagenoeg afgelost (maar waarschijnlijk al helemaal, als het aan mij ligt).
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?