De ectoquote:
Achja, al die scholiertjes alweer.quote:
Volgestauwde rugtas op de bagagedrager en gaan met die banaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, al die scholiertjes alweer.
Ik begin bijna medelijden met ze te krijgen, maar gelukkig is Fylaxje wel weer wat minder aanwezig wat altijd een verademing is!quote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Volgestauwde rugtas op de bagagedrager en gaan met die banaan.
Wie?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin bijna medelijden met ze te krijgen, maar gelukkig is Fylaxje wel weer wat minder aanwezig wat altijd een verademing is!
Een of andere tiener die tong80 wil imiteren.quote:
Deze baas weetquote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Geerd het volgende:
Anders komen je ouders even langs !!! Zuipen en vreten !!!
Volgens mij niet heel erg veel.quote:
tong80 is lang niet zo erg als Ajacied442. Momenteel dan.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een of andere tiener die tong80 wil imiteren.
Die gast is de afgelopen maanden wel helemaal los geslagenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
tong80 is lang niet zo erg als Ajacied442.
Toch lekker om effe met vaders en moeder te eten en te drinken.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:24 schreef Geerd het volgende:
Pa en ma waren even naar Haarlem geweest gaan paar weken naar Suriname dit jaar ik pas op de hont.
Beetje info vergaren etc...
Kwamen ze ff langs op de terug weg, nieuwjaarsborrel derin en vreten pa moet morgen vroeg weer beginnen
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch lekker om effe met vaders en moeder te eten en te drinken.
NULTWEEDRIE!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:24 schreef Geerd het volgende:
Pa en ma waren even naar Haarlem geweest gaan paar weken naar Suriname dit jaar ik pas op de hont.
Beetje info vergaren etc...
Kwamen ze ff langs op de terug weg, nieuwjaarsborrel derin en vreten pa moet morgen vroeg weer beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |