Wat een toppertjes zitten er tussenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:44 schreef hafcfan het volgende:
http://www.upcoming.nl/sp(...)ij-een-absolute-1-is
![]()
twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 27-10-2011 om 11:30:24Voelde me klote vanmorgen zeg toen liet ik ze los en had ik nergens last meer van. reageer retweet
twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 20-07-2011 om 01:29:07Mijn buurman is zo gierig dat ie in de tuin zit te blaffen om een hond uit te sparen joh pfffg reageer retweet
twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 01-03-2011 om 20:15:28My lesbian neighbors asked me what I wanted for my birthday. They gave me a Rolex. I think they misunderstood when I said I wanna watch. reageer retweet
Die man is echt een god op social media. Hij liked ook allesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat een toppertjes zitten er tussen![]()
![]()
twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 27-10-2011 om 11:30:24Voelde me klote vanmorgen zeg toen liet ik ze los en had ik nergens last meer van. reageer retweet
twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 20-07-2011 om 01:29:07Mijn buurman is zo gierig dat ie in de tuin zit te blaffen om een hond uit te sparen joh pfffg reageer retweet
twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 01-03-2011 om 20:15:28My lesbian neighbors asked me what I wanted for my birthday. They gave me a Rolex. I think they misunderstood when I said I wanna watch. reageer retweet
Ongemakkelijkkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Raybargod samen met MvG op weg naar Leeds
Viesdik in de First Class.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Raybargod samen met MvG op weg naar Leeds
Ongeveer alles aan dit bericht slaat nergens op en/of is feitelijk onjuist, best knap op zich.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:55 schreef Merode32 het volgende:
De pdc zou het format van de pl drastisch moeten wijzigen.
De pl zou een gevecht tussen de 10 beste spelers van de pdc moeten zijn, maar in praktijk mag van barneveld meedoen om louter commerciele redenen(lieveling van sky en de engelsen) en is taylor helemaal niet instaat om de pl te gooien, geen vertrouwen in zijn materiaal,geen zelfvertrouwen, geen constantheid(was mooi te zien op de masters) wat er toe zal leiden dat hij een paar weken vuurwerk geeft en de rest ten onder gaat, wat automatisch weer slecht is voor zijn zelfvertrouwen en zijn come back..
Beide heren behoren op dit moment niet tot de 10 beste spelers van de pdc, ook van michael smith moet je betwijfelen of zijn deelname niet veel te vroeg komt, een walk over zoals bij kim ligt in net verschiet.
Wat mij betreft moet alleen de wereldkampioen nog een wildcard krijgen en de overige 9 moeten spelers zijn die in het vorige seizoen de allerbeste waren, die bocen zichzelf zijn uitgstegen.
En suljovice moet natuurlijk meedoen, al word hij natuurlijk geweigerd om organisatie redenen.
Hier klopt geen ene pijl vanquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:55 schreef Merode32 het volgende:
De pdc zou het format van de pl drastisch moeten wijzigen.
De pl zou een gevecht tussen de 10 beste spelers van de pdc moeten zijn, maar in praktijk mag van barneveld meedoen om louter commerciele redenen(lieveling van sky en de engelsen) en is taylor helemaal niet instaat om de pl te gooien, geen vertrouwen in zijn materiaal,geen zelfvertrouwen, geen constantheid(was mooi te zien op de masters) wat er toe zal leiden dat hij een paar weken vuurwerk geeft en de rest ten onder gaat, wat automatisch weer slecht is voor zijn zelfvertrouwen en zijn come back..
Beide heren behoren op dit moment niet tot de 10 beste spelers van de pdc, ook van michael smith moet je betwijfelen of zijn deelname niet veel te vroeg komt, een walk over zoals bij kim ligt in net verschiet.
Wat mij betreft moet alleen de wereldkampioen nog een wildcard krijgen en de overige 9 moeten spelers zijn die in het vorige seizoen de allerbeste waren, die bocen zichzelf zijn uitgstegen.
En suljovice moet natuurlijk meedoen, al word hij natuurlijk geweigerd om organisatie redenen.
Als jij vind dat taylor en vbv op dit moment bij de 10 beste players horen dan ben je echt niet goed bij je hoofd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ongeveer alles aan dit bericht slaat nergens op en/of is feitelijk onjuist, best knap op zich.
We missen niks, een leuke speler die goed speelt maar geen mannetje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef Tagliano het volgende:
Anderson ziek![]()
Wel twee keer genieten van Smith
En als je vindt dat Taylor en Van Barneveld er beiden niet bij horen, maar Suljovic wél, ben je wel goed?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:19 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als jij vind dat taylor en vbv op dit moment bij de 10 beste players horen dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
We missen dat irritante opkomstmuziekje, daar kan ik niet bepaald om treurenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:27 schreef icloud het volgende:
[..]
We missen niks, een leuke speler die goed speelt maar geen mannetje.
Pl draait om show en theater.
Suljovice heeft zich afgelopen seizoen wel bewezen in tegenstelling tot taylor, die absoluut niet op zijn oude niveau terug is. Al kan ik me voorstellen dat er ook andere namen te bedenken zijn die meer recht op de pl hebben dan taylor en sujo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als je vindt dat Taylor en Van Barneveld er beiden niet bij horen, maar Suljovic wél, ben je wel goed?
Ik vind het een genot om naar te kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:27 schreef icloud het volgende:
[..]
We missen niks, een leuke speler die goed speelt maar geen mannetje.
Pl draait om show en theater.
Maar Taylor én Van Barneveld allebei niet, maar Suljovic wel? Neuh..quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Suljovice heeft zich afgelopen seizoen wel bewezen in tegenstelling tot taylor, die absoluut niet op zijn oude niveau terug is. Al kan ik me voorstellen dat er ook andere namen te bedenken zijn die meer recht op de pl hebben dan taylor en sujo.
Vbv oordeel ik niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |