dit kan alleen als heel je kamer beplakt is met hentai postersquote:Op zondag 3 januari 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
En als iemand tipt zo in de handjes klappen en hoog gilletje. ARIGATOOOO GOSAIMASU en dan door die hyperactieve houding jigglen de boobies ook mee.
Fylax is ram een stoere boi jatoch.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
is echt beetje storend dan zie ik zijn selfies voor me
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
is echt beetje storend dan zie ik zijn selfies voor me
ja en Rilakkuma kussens en knuffels op mn bed.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit kan alleen als heel je kamer beplakt is met hentai posters
Fylax is een scheetjequote:Op zondag 3 januari 2016 21:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Fylax is ram een stoere boi jatoch.
wtf is een rilakkumaquote:Op zondag 3 januari 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ja en Rilakkuma kussens en knuffels op mn bed.
Dan vindt ze liefde op een hopeloze plek.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan shined ze wel bright als een diamond
en dan voelt ze zich als het enigste meisje in de wereldquote:Op zondag 3 januari 2016 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan vindt ze liefde op een hopeloze plek.
Of als je zo op de wc zit en je duwt het harde zo uit je aars en dat word opeens gevolgd door liquid poep.quote:
Meestal duurt het maar 4, 5 seconden voordat ik klaarkom bij d'r.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan voelt ze zich als het enigste meisje in de wereld
Zo'n nabrander ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
Of als je zo op de wc zit en je duwt het harde zo uit je aars en dat word opeens gevolgd door liquid poep.
ik alleen als ze haar paraplu boven me houdtquote:Op zondag 3 januari 2016 21:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meestal duurt het maar 4, 5 seconden voordat ik klaarkom bij d'r.
Alsof je een champagnefles ontkurktquote:Op zondag 3 januari 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Of als je zo op de wc zit en je duwt het harde zo uit je aars en dat word opeens gevolgd door liquid poep.
Ze zat laatst bij me op de bank, mocht de radio niet afzetten van haar. Muziek afzetten wordt ze blijkbaar pissig van.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik alleen als ze haar paraplu boven me houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |