ik haat alleen op mensen die het verdienenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
haha die der_mann is echt een lachertje
hij haat op WCH
Haha je denkt dat WCH een mens isquote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik haat alleen op mensen die het verdienen
okequote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
woon wel in de bijlmer hoor
en kom maar een keer langs![]()
geen enkel probleem, zou alles voor jou doen bbyquote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je kerstlied, je hebt een hele mooie stem![]()
hoezo verdient WCH hetquote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik haat alleen op mensen die het verdienen
doe cap opquote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Crip het volgende:
Ik mag van chaturbate niet met hoofddoek streamen though, want je mag geen religieuze dingen showen. :/
Hey crip is terugquote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Crip het volgende:
Ik mag van chaturbate niet met hoofddoek streamen though, want je mag geen religieuze dingen showen. :/
jij gaat tegen Dannys ideologie in om met een schone lei te beginnen in 2016quote:Op zondag 3 januari 2016 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb geen tijd om zo'n lange lijst uit te typen
Lekker kusjes gevenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:47 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen die lekkere collega gelukkg nieuwjaar wensen
bivakmuts, of is dat tegenwoordig ook religie ;squote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Crip het volgende:
deed ik ook maar toen ik 1 post van hem zag kwam al mijn haat weer terugquote:Op zondag 3 januari 2016 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij gaat tegen Dannys ideologie in om met een schone lei te beginnen in 2016
mensen een gelukkig nieuwjaar wensen... jij durftquote:Op zondag 3 januari 2016 21:47 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen die lekkere collega gelukkg nieuwjaar wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |