quote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef ingee het volgende:
Ik doe het liever niet, maat soms slaapt ze bovenop mij. Dan sla ik het dekbed tot haar benen en klem ik die onder mij vast.
R update: tand nr 3 is door, na nee schudden doet ze nu ook aan ja knikken en ze geeft kusjes! Kus mama, kus papa en zelfs kus poes. En sinds poes haar te pakken had en ze aait ipv een bos haar uit te trekken kunnen ze elkaar prima verdragen.
En ze loopt rond met haar haas, die aan een poot vastgehouden wordt en verder over de grond sleept.voor Malteser en voor Sjaak en de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n
Wij hebben Tussikind van VSM (of zoiets) en dat werkt bijna niet voor Sjaak. De assistente van de HAP die vandaag opnam, zei dat we hem maar honing moesten gevenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:58 schreef kazy het volgende:
Malteser:
Mariposas: wat klink je verliefd! Zo fijn dat het nu zo goed gaat
Cassandra: ook al zo verliefd!
Hetzusjevan: gebroken nachten + werken = veel cafeïneIk heb expres ouderschapsverlof opgenomen en daarnaast heb ik een hele flexibele werkgever waarbij ik mijn tijd nagenoeg zelf mag indelen en de mogelijkheid heb tot thuiswerken, dat scheelt ook een hoop. Verder ga ik op werkdagen samen met de mini naar bed om genoeg slaapuren te maken. (Ze slaapt overigens niet al om 19.00 uur.)
Vraagje: is een hoestdrankje voor baby's wel of niet aan te raden? Ik lees wat wisselende dingen op het internet. M hoest vrij veel en voornamelijk 's avonds en 's nachts heeft ze daardoor moeite om in slaap te komen. Mijn man vindt dat ik de huisarts moet bellen, maar net als velen hier, heb ik niet zulke goede ervaringen met de huisarts (of eigenlijk de assistentes die denken dat ze plaatsvervangende huisartsen zijn pfff..) Ze lijkt verder niet benauwd. Ik vind het meer sneu dat ze hierdoor niet goed kan slapen.
Als laatste binnen komen en roepen: "beste wensen allemaal!" En dan heel enthousiast zwaaien en kushandjes enzo.quote:Op maandag 4 januari 2016 06:28 schreef Krisvc het volgende:
O, enne, kluizenaarsvraagje, hoe kom ik buiten gigantisch verkouden zijn (check) onder nieuwjaarszoenen op het werk uit?
Haha dit doe ik ieder jaar ja!quote:Op maandag 4 januari 2016 06:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Als laatste binnen komen en roepen: "beste wensen allemaal!" En dan heel enthousiast zwaaien en kushandjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |