Die tic heb ik ook een tijd gehad bij mijn exquote:Op maandag 4 januari 2016 00:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Nice, ik heb trouwens echt een rare tick bij het fappen. Ik zet telkens m'n koptelefoon maar op een oor, een overblijfsel van mijn ex. Die had een sleutel en was altijd bang dat ze m'n huis binnen kon komen stormen terwijl ik even bezig was en het dan niet door zou hebben door m'n koptelefoon

Iedere morgen na het stappen ga ik richting het nood-oosten bidden om Geerd te bedanken voor het overheerlijke bierquote:Op maandag 4 januari 2016 00:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je wel eerst richting het noordoosten gebeden?

Doe ik ook altijdquote:Op maandag 4 januari 2016 00:34 schreef renwan het volgende:
Ik zet telkens m'n koptelefoon maar op een oor

Ja inderdaad, heb er ook een 10/11 jaar geleden gesolliciteerd, maar na verhalen van die vriend van me heb ik toch maar niet door gesolliciteerdquote:Op maandag 4 januari 2016 00:37 schreef renwan het volgende:
Maar ja ik heb dus inderdaad ooit in de Valkenier gewerkt, godver wat zijn die eigenaren een stel kampers zeg

Ik ben niet de enigequote:

Ach had het er die week wel naar m'n zin opsichquote:Op maandag 4 januari 2016 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb er ook een 10/11 jaar geleden gesolliciteerd, maar na verhalen van die vriend van me heb ik toch maar niet door gesolliciteerd

Haha, die ken ik nog inderdaad. Dat was altijd lachen inderdaad!quote:Op maandag 4 januari 2016 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige
[..]
Ach had het er die week wel naar m'n zin opsich
Je kent die waterglijbaan daarachter in het park toch? Moet je wat zeep over die matten op het einde gooien. Lachen gegarandeerd

Iedereen keihard met z'n smoel in die kussens daar, prachtigquote:Op maandag 4 januari 2016 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haha, die ken ik nog inderdaad. Dat was altijd lachen inderdaad!

Dat is een taffus stuk inderdaad om te fietsenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Iedereen keihard met z'n smoel in die kussens daar, prachtig
Elke keer van Maastricht naar Valkenburg fietsen was wel kut trouwens

13,9 kilometer vanaf mijn oude huis, valt eigenlijk wel meequote:Op maandag 4 januari 2016 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een taffus stuk inderdaad om te fietsen

Zat het net op te zoeken inderdaad. Toen ik het poste herinnerde ik me dat valkenburg niet eens zo heel ver van maasje af ligt.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef renwan het volgende:
[..]
13,9 kilometer vanaf mijn oude huis, valt eigenlijk wel mee

Vond het alsnog een tyfuseindquote:Op maandag 4 januari 2016 00:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zat het net op te zoeken inderdaad. Toen ik het poste herinnerde ik me dat valkenburg niet eens zo heel ver van maasje af ligt.

Ik zou er nog een nachtje over slapen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:51 schreef renwan het volgende:
Ik denk trouwens dat ik toch voor die PS4 ga maar ben er nog niet helemaal 100% over uit

Inderdaad, ben blij dat ik nu maar een paar kilometer hoef als ik in Eindhoven werk en met de wagen kan als ik in een restaurant in Limburgia werk.quote:

Ik vind het altijd zo'n kutkeuze, je weet nooit of je nou de goede console kiest. Van mijn 360 heb ik bijvoorbeeld nooit spijt gehad.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou er nog een nachtje over slapen.

Niet 200 meter van je werk wonenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, ben blij dat ik nu maar een paar kilometer hoef als ik in Eindhoven werk en met de wagen kan als ik in een restaurant in Limburgia werk.

Als ik HC word moet ik gewoon 1,9 kilometer lopenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met 650 meter ben ik een goede 2e denk ik

Dat zou bij mij vreemd zijn aangezien het een hostel isquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |