Iemand met bavaria in zijn klauwen zegt dat ik geen verstand van bier hebquote:Op zondag 3 januari 2016 22:58 schreef renwan het volgende:
Wat is Bavaria toch ranzig bier eigenlijk
IK HEB TOCH GEEN KEUS MANquote:Op zondag 3 januari 2016 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand met bavaria in zijn klauwen zegt dat ik geen verstand van bier heb
Hebben jullie geen speciaal bieren?quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand met bavaria in zijn klauwen zegt dat ik geen verstand van bier heb
Jawel maar ik wilde iets lichts nu, zo thuis de Gladiator weer opentrekkenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie geen speciaal bieren?
Kijk, thuis aan het echte werk gaan!quote:Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Jawel maar ik wilde iets lichts nu, zo thuis de Gladiator weer opentrekken
Man man man, wat een slechte dag vandaagquote:Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck wil ik gaan slapen logged simterklaas in op rocket league nu wil ik ook spelen.
Je deur vriest heus niet vast.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Deur los stuk der tussen deur dicht.
Laken over de voor uit trekken naar de andere deur 🚪 los laken er tussen deur dicht.
Heb je meteen geen last van dat je de deur niet meer los krijgt
Lekkah!quote:Op zondag 3 januari 2016 23:50 schreef Simterklaas het volgende:
Man man man, vorig jaar januari met al dat ijs. Lekker slippen door al die wijkjes
Bij elke stop met slippende banden wegrijdenquote:
Wat een tijd was dat toch, waar blijft de ijzel dit jaarquote:Op zondag 3 januari 2016 23:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Bij elke stop met slippende banden wegrijden
Liever niet, zegquote:Op zondag 3 januari 2016 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een tijd was dat toch, waar blijft de ijzel dit jaar
Hendig sjieke slip!quote:Op zondag 3 januari 2016 23:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Bij elke stop met slippende banden wegrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |