Ik heb geen Steenquote:
Wel keihard Evil Activities nuquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vind vaasjes eigenlijk fijner drinken
Renwan is bij deze wel een Hollander. Fuck man de zuip cultuur zo verloren zijn dat je vaasjes prettiger vindt. Een vaasje is voor een holle tand man, een slok op.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze baas weet![]()
Vaasjes voor de hollanders en halve liters voor de Limburgers
Nee hoor, hatchback.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mooi om weer eens de fipo te pakken.
TT instellen, al die zooi. Heer-lijk.
[..]
Grote slee?
Nee eerder vanavond. Het is hier de hele dag denk ik onder nul geweest dus die ijslaag is mooi blijven zitten. En er komt zo weer neerslag aan dus ik ben benieuwd hoe de toestand morgen is. Had ik maar een garage.quote:
Ik drink ook altijd vaasjes. In Zuid-Holland drinkt bijna niemand halve liters.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Renwan is bij deze wel een Hollander. Fuck man de zuip cultuur zo verloren zijn dat je vaasjes prettiger vindt. Een vaasje is voor een holle tand man, een slok op.
Carnaval vind ik geen zak aan maar het is een mooi excuus om te zuipen.
Leg er een oud laken overheen klaarquote:Op zondag 3 januari 2016 22:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nee hoor, hatchback.
[..]
Nee eerder vanavond. Het is hier de hele dag denk ik onder nul geweest dus die ijslaag is mooi blijven zitten. En er komt zo weer neerslag aan dus ik ben benieuwd hoe de toestand morgen is. Had ik maar een garage.
Je beseft je dat je ook veel vaasjes kan drinken he?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hollander. Fuck man de zuip cultuur zo verloren zijn dat je vaasjes prettiger vindt. Een vaasje is voor een holle tand man, een
Dat is erg zonde man...quote:Op zondag 3 januari 2016 22:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik drink ook altijd vaasjes. In Zuid-Holland drinkt bijna niemand halve liters.
Ja dat weet ik, maar...quote:Op zondag 3 januari 2016 22:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Je beseft je dat je ook veel vaasjes kan drinken he?
Drinkt veel relaxter vind ikquote:Op zondag 3 januari 2016 22:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is erg zonde man...
[..]
Ja dat weet ik, maar...
Vaasjes
Maar dan noem je ook een regio, in het oostblok moet je gewoon heen gaan voor zuip vakanties. Goed koop eten, goedkope drank en meiden die met de tientallen aan je 35+ hangen als ze eenmaal door hebben dat je een westerling bentquote:Op zondag 3 januari 2016 22:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik drink wel graag halve liters. Bijvoorbeeld in het oostblok krijg je dat standaard
Oostblokquote:Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook een regio, in het oostblok moet je gewoon heen gaan voor zuip vakanties. Goed koop eten, goedkope drank en meiden die met de tientallen aan je 35+ hangen als ze eenmaal door hebben dat je een westerling bent
Oostblokquote:Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook een regio, in het oostblok moet je gewoon heen gaan voor zuip vakanties. Goed koop eten, goedkope drank en meiden die met de tientallen aan je 35+ hangen als ze eenmaal door hebben dat je een westerling bent
Het is sowieso een regio waar je ooit geweest moet zijn in je leven, anders heb je geen leven gehad!quote:
Gewoon zorgen dat je een beetje uit de toeristen periode erheen gaat!quote:Op zondag 3 januari 2016 22:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
OostblokAlleen in de zomer wel vol met Engelsen.
Deur los stuk der tussen deur dicht.quote:
Deze man weetquote:Op zondag 3 januari 2016 22:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Deur los stuk der tussen deur dicht.
Laken over de voor uit trekken naar de andere deur 🚪 los laken er tussen deur dicht.
Heb je meteen geen last van dat je de deur niet meer los krijgt
DIT IS GODENBIERquote:
Naaah, prefereer toch een halve liter Erdinger!quote:
Boooh geen verstand van bierquote:Op zondag 3 januari 2016 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naaah, prefereer toch een halve liter Erdinger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |