Op een enkele hollandse uitzondering na wordt iedereen dan ongeveer even snel dronken. Bij de gemiddelde hollander zal het dan alsnog sneller gaan dan bij de gemiddelde Limburger, maar goed. Wij als vrijgezind volk zullen hem dat vergevenquote:
Ik vind vaasjes eigenlijk fijner drinkenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze baas weet![]()
Vaasjes voor de hollanders en halve liters voor de Limburgers
Bij mij raken vaasjes altijd zo snel leegquote:Op zondag 3 januari 2016 21:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vind vaasjes eigenlijk fijner drinken
En toch moet ik drie keer zo hard zuipen om hetzelfde niveau qua dronkenschap te bereikenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij raken vaasjes altijd zo snel leegdan ben ik alweer naar de bar aan het lopen terwijl de helft van mijn Brabantse kennissen nog niet eens op de helft is
Ja bij uitgaan enzo liever halve liters. Maar gewoon chill een biertje drinken ergens doe me dan maar een vaasje.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij raken vaasjes altijd zo snel leegdan ben ik alweer naar de bar aan het lopen terwijl de helft van mijn Brabantse kennissen nog niet eens op de helft is
Dan heb je wel weer gelijk, bij eten of gewoon ergens rustig aan een bar zitten prefereer ik ook vaasjes, zij het als ze gevuld zijn met kwaliteitsbier.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja bij uitgaan enzo liever halve liters. Maar gewoon chill een biertje drinken ergens doe me dan maar een vaasje.
Hou op schei uit, ik ga wel eens met 2 dames op stap. Heb ik een halve liter al leeg en hebben zij zo'n tulpglaasje nog niet op, gek word je ervanquote:Op zondag 3 januari 2016 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En toch moet ik drie keer zo hard zuipen om hetzelfde niveau qua dronkenschap te bereiken
En dan hebben zij op het eind van de avond 12 van die kutglaasjes op en zijn ze lam, ik heb verdomme 12 halve liters naar binnen geklapt en ben net zo lamquote:Op zondag 3 januari 2016 22:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik ga wel eens met 2 dames op stap. Heb ik een halve liter al leeg en hebben zij zo'n tulpglaasje nog niet op, gek word je ervan
Als er mensen aanwezig waren misschien wel, maar we zijn zo goed als leegquote:
TETTENquote:Op zondag 3 januari 2016 22:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Als er mensen aanwezig waren misschien wel, maar we zijn zo goed als leeg
Tot hoelaat moet je nog staan dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Bedoelde dat je langsloopt en dan denkt 'Hey, Motorhead', daar ga ik vanavond mijn drank drinken.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:16 schreef renwan het volgende:
[..]
11 uur gaat de tap voor mezelf openquote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je nog staan dan?
Ik werk in een hostel dus we moeten het vooral van onze gasten hebben en die zijn er nu nauwelijksquote:Op zondag 3 januari 2016 22:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bedoelde dat je langsloopt en dan denkt 'Hey, Motorhead', daar ga ik vanavond mijn drank drinken.
Maar is natuurlijk niet zo. Je gaat drinken waar je vrienden zijn.
2.5 uur nog hierquote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef renwan het volgende:
[..]
11 uur gaat de tap voor mezelf open
[..]
Ik werk in een hostel dus we moeten het vooral van onze gasten hebben en die zijn er nu nauwelijks
Veel succes om dat half uurtje door te komen zonder aan de tap te zitten!quote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef renwan het volgende:
[..]
11 uur gaat de tap voor mezelf open
[..]
Ik werk in een hostel dus we moeten het vooral van onze gasten hebben en die zijn er nu nauwelijks
quote:
Verveel me dood manquote:
Tijd voor Steenquote:Op zondag 3 januari 2016 22:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Verveel me dood man
Heb het ook weer afgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |