Geleen is onderhand Heerlen 2.0 aan het worden.quote:
Ach, het is Hoensbroek nietquote:Op maandag 4 januari 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlen is het toppunt van afbraak![]()
Deprimerende boel daar
Geleen is nog kanslozer dan Heerlen man.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geleen is onderhand Heerlen 2.0 aan het worden.
Daar ben ik al jaren niet meer geweest, zal wel een reden voor zijn denk ik.quote:
Hoensbroek, bom eropquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Geleen is nog kanslozer dan Heerlen man.
Iets meer dan een jaar geleden was ik daar bij mijn oma op bezoek. Door het "centrum" gelopen en ben hooguit 7 mensen tegengekomen. Kom ik bij een tabakzaak kon ik daar niet pinnen.
Hoe bestaat dat nog tegenwoordig?
De kermis daar is wel leukquote:Op maandag 4 januari 2016 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]ik ben serieus maar twee keer in mijn leven in Geleen geweest. Toen ik klein was en ik weet niet eens meer waarvoor en daarna nog een keer toen ik er gestrand was met de trein. Man man man wat kansloos is het daar.
Ik heb echt teveel posts in deze reeksquote:Op maandag 4 januari 2016 01:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb OPSO bijna bijgehaald met aantal posts in deze reeks.
Ik kom nooit daar in de buurt, maar weet wel dat Hoensbroek de steenpuist is van Zuid Limburgquote:Op maandag 4 januari 2016 01:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ben ik al jaren niet meer geweest, zal wel een reden voor zijn denk ik.
Kasteeltje daar was wel lache vroeger met verjaardags feestjes, maar voor de rest is het inderdaad beetje het afvoerputje van zuid limburg naast Heerlen.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kom nooit daar in de buurt, maar weet wel dat Hoensbroek de steenpuist is van Zuid Limburg
Ik gok dat je verkeerd quotequote:
Jij ben de absolute koning van deze reeks als het gaat om postsquote:Op maandag 4 januari 2016 01:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel posts in deze reeks
En dat terwijl ik volgens mij al 3 of 4 topics lang geen OP gehad hebquote:Op maandag 4 januari 2016 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ben de absolute koning van deze reeks als het gaat om posts
Worden zulke dingen niet na 5 jaar uit het systeem gegooid als het door een schadevergoeding geregeld word?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik gok dat je verkeerd quote
Maar nee, ben voor dat geintje nooit voor een rechter geweest. Schadevergoeding betaald en that's it
Ohw dan, dan komt het wel goed man!!quote:Op maandag 4 januari 2016 01:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik gok dat je verkeerd quote
Maar nee, ben voor dat geintje nooit voor een rechter geweest. Schadevergoeding betaald en that's it
Voor een functie als BOA kijken ze sowieso 10 jaar terug en dat geintje van mij is nog geen 5 jaar geledenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden zulke dingen niet na 5 jaar uit het systeem gegooid als het door een schadevergoeding geregeld word?
Maar deze reeks is volgens mij de enige reden dat je nog op Fok! rondhangt.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:49 schreef renwan het volgende:
[..]
En dat terwijl ik volgens mij al 3 of 4 topics lang geen OP gehad heb
Desnoods ga ik bezwaar maken, de kans op herhaling is serieus 0quote:
Klopt, gewoon overtreding dit denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden zulke dingen niet na 5 jaar uit het systeem gegooid als het door een schadevergoeding geregeld word?
Neuh, blijf hier sowieso wel hangen maar deze reeks is wel de reden dat ik hier zoveel zitquote:Op maandag 4 januari 2016 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar deze reeks is volgens mij de enige reden dat je nog op Fok! rondhangt.
Denk inderdaad dat het wel mee zal vallen als de kans op herhaling miniem tot niet bestaand is.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt, gewoon overtreding dit denk ik
Ik zit ook 30% minder op de rest van FOK! sinds deze reeksquote:Op maandag 4 januari 2016 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar deze reeks is volgens mij de enige reden dat je nog op Fok! rondhangt.
Inderdaad, heb ik wel eens met enige regelmaat topics en reacties in KLB voorbij zien komen als ik er wat langer over nadenk.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Neuh, blijf hier sowieso wel hangen maar deze reeks is wel de reden dat ik hier zoveel zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |