SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:28 schreef Simterklaas het volgende:
Ik moet de 12e een presentatie houdenNiet de 12e voor een HC carrière gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Uit de buurt van de plaats waar Gladiatoren gebrouwen wordenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:27 schreef renwan het volgende:
Even wat bazenmuziek hier!
Rabbit waar uit Limburg kom je vandaan eigenlijk?
Niet willen zeggen waar je geboren bentquote:Op maandag 4 januari 2016 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uit de buurt van de plaats waar Gladiatoren gebrouwen worden
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:28 schreef Simterklaas het volgende:
Ik moet de 12e een presentatie houdenKun je daarna lekker gaan solliciteren op de functie voor HCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Trouwens, Gladiatoren worden in Enschede gebrouwen bij Grolschquote:Op maandag 4 januari 2016 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uit de buurt van de plaats waar Gladiatoren gebrouwen worden
Ben geboren in Heerlen, maar woon in Gulpen.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet willen zeggen waar je geboren bent
Duidelijke taal! Heerlen, arme jongenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben geboren in Heerlen, maar woon in Gulpen.
http://bvb-advocaten.nl/n(...)stitile-documentatiequote:Op maandag 4 januari 2016 01:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Daarna nog medische keuring en arbeidsvoorwaardengesprek. Maar maak me een beetje zorgen om mijn VOG man. Ben een paar jaar geleden opgepakt voor een dronken stommiteit, toen heb ik een schadevergoeding betaald en is de zaak geseponeerd maar weet niet wat voor gevolgen dat voor een VOG heeft
Hoe lang heb je in Heerlen gewoond? Misschien ken je een van mijn neefjesquote:Op maandag 4 januari 2016 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben geboren in Heerlen, maar woon in Gulpen.
Heb er nog een lange tijd voor bij een psychiater gelopen, die vertelde me uiteindelijk dat het terecht was dat ik me voor mijn geboorteplaats schaamde en dat ik dit moest accepteren en het van me af moest schudden door te leren hoe je een fatsoenlijke en eerzame Limburger word!quote:Op maandag 4 januari 2016 01:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Duidelijke taal! Heerlen, arme jongen
Nooit een dag in Heerlen gewoond, alleen daar in het ziekenhuis geboren, dezelfde dag nog richting Gulpen gegaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoe lang heb je in Heerlen gewoond? Misschien ken je een van mijn neefjes
Mwja zal ik niet bang voor zijn, dan zou half Nederland geen VOG meer krijgenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Daarna nog medische keuring en arbeidsvoorwaardengesprek. Maar maak me een beetje zorgen om mijn VOG man. Ben een paar jaar geleden opgepakt voor een dronken stommiteit, toen heb ik een schadevergoeding betaald en is de zaak geseponeerd maar weet niet wat voor gevolgen dat voor een VOG heeft
Godver ik heb een misdrijf gepleegd, dat wordt bezwaar maken dusquote:Op maandag 4 januari 2016 01:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://bvb-advocaten.nl/n(...)stitile-documentatie
Beter! Gulpenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nooit een dag in Heerlen gewoond, alleen daar in het ziekenhuis geboren, dezelfde dag nog richting Gulpen gegaan.
Als mijn ouders daar ook nog gewoond hadden had ik mezelf toch echt gewoon van kant gemaakt op het moment dat ik ging beseffen waar ik woondequote:
Hoezo misdrijf? Heb je VOG al aangevraagd dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver ik heb een misdrijf gepleegd, dat wordt bezwaar maken dus
Gelijk heb je, SR of nietquote:Op maandag 4 januari 2016 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als mijn ouders daar ook nog gewoond hadden had ik mezelf toch echt gewoon van kant gemaakt op het moment dat ik ging beseffen waar ik woonde
Nee nog niet, maar ben ooit opgepakt voor openlijke geweldpleging en dat is dus een misdrijf. De zaak is uiteindelijk geseponeerd en ik heb alleen een schadevergoeding betaald maar die aantekening staat er dus welquote:Op maandag 4 januari 2016 01:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoezo misdrijf? Heb je VOG al aangevraagd dan?
Ben wel bij SR geweest, eventjes maar omdat ik back stage kon door een geluidstechnici die ik toevallig ken en ook bij SR werkte.quote:
Heb je VOG al aagevraagd dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ben ooit opgepakt voor openlijke geweldpleging en dat is dus een misdrijf. De zaak is uiteindelijk geseponeerd en ik heb alleen een schadevergoeding betaald maar die aantekening staat er dus wel![]()
(het klinkt spannender dan het uiteindelijk is)
Nee, pas als ik de psychologische keuring door ben moet ik dat doenquote:
Deze man weetquote:Op maandag 4 januari 2016 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben wel bij SR geweest, eventjes maar omdat ik back stage kon door een geluidstechnici die ik toevallig ken en ook bij SR werkte.
Zou me in geen 100 jaar herkenbaar in Heerlen willen begeven zonder geldige reden.
Heerlen is het toppunt van afbraakquote:
Net alsquote:Op maandag 4 januari 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlen is het toppunt van afbraak![]()
Deprimerende boel daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |