Is dit van alle tijden? Toen ik jong was vond ik belletje trekken al spannend. Wat vinden jullie? Moeten mensen die anderen zonder aanleiding zuur in hun gezicht gooien permanent uit de samenleving worden verwijderd?quote:Een 59-jarige vrouw is zaterdagmiddag in Arnhem door onbekenden mishandeld met een bijtende vloeistof. Zij reed ter hoogte van de Braamweg op haar scooter toen twee jongemannen een alledaags gesprek met haar aanknoopten.
Plotseling spoten zij haar zonder enige aanleiding in het gezicht met een chemische vloeistof en gingen ervandoor. De vrouw moest in het ziekenhuis worden behandeld aan de brandwonden die ze door de vloeistof had opgelopen, aldus de politie zondag.
http://www.gelderlander.n(...)-59-jarige-1.5591101
Ik opteer voor een verplicht poloniumdieet.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:37 schreef Scorpie het volgende:
Deze jongens hebben een slechte jeugd gehad. We moeten ze steunen met uitkeringen, gratis huizen en auto's, zodat zij hun volle talent kunnen benutten.
Als chemisch laborant?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:43 schreef Physsic het volgende:
Had dan ook een stageplaats geregeld voor die jongens.
Gelukkig kun je het na vertellen.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dit komt gelukkig niet zo heel vaak voor net zoals dit ook vroeger niet zo vaak voorkwam.
Ik ben weleens door een zak met water natgemaakt toen ik langs een paar jongens fietste.
Volgens mij kwam het vroeger gewoon niet voor (in Nederland dan).quote:Op zondag 3 januari 2016 15:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dit komt gelukkig niet zo heel vaak voor net zoals dit ook vroeger niet zo vaak voorkwam.
Ik ben weleens door een zak met water natgemaakt toen ik langs een paar jongens fietste.
Of Taeke Wondo.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:43 schreef Physsic het volgende:
Had dan ook een stageplaats geregeld voor die jongens.
Jaquote:Op zondag 3 januari 2016 15:34 schreef MisterCe het volgende:
Moeten mensen die anderen zonder aanleiding zuur in hun gezicht gooien permanent uit de samenleving worden verwijderd?
Is koeltoer, moet je respect voor hebben.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:42 schreef Heilwasser het volgende:
Dit is een traditie uit Afghanistan/Pakistan/India.
Voor een beetje water ben ik niet bangquote:
Bedoel je 20 jaar geleden of meerdere eeuwen geleden?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:07 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het vroeger gewoon niet voor (in Nederland dan).
20 is goed, Tja over het waarom kan ik niet ingaan, ligt gevoelig.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bedoel je 20 jaar geleden of meerdere eeuwen geleden?
Waarom denk je dat dit vroeger dan niet voorkwam?
Racisme! !!!!quote:Op zondag 3 januari 2016 16:55 schreef MisterCe het volgende:
[..]
20 is goed, Tja over het waarom kan ik niet ingaan, ligt gevoelig.
It's just a prank, brah!quote:
Is het een gevoel dus? Je mening is niet gebaseerd op getallen/feiten of tellingen?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:55 schreef MisterCe het volgende:
[..]
20 is goed, Tja over het waarom kan ik niet ingaan, ligt gevoelig.
jawel maar ligt nog steeds gevoelig.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Is het een gevoel dus? Je mening is niet gebaseerd op getallen/feiten of tellingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |