je komt op me over als een zeer ambitieus persoonquote:Op zondag 3 januari 2016 01:32 schreef Crip het volgende:
zei vroeger altijd dat ik vuilnisvrouw wilde worden.
hoor ik vakerquote:Op zondag 3 januari 2016 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
je komt op me over als een zeer ambitieus persoon
Ja dat, en met zelfspotquote:Op zondag 3 januari 2016 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
je komt op me over als een zeer ambitieus persoon
jij zou sowieso geen internettoegang moeten hebbenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:35 schreef Crip het volgende:
ik moet echt geen internet toegang hebben als k moe ben. lijk net dronke
je vind me wel liefquote:Op zondag 3 januari 2016 01:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij zou sowieso geen internettoegang moeten hebben
neequote:Op zondag 3 januari 2016 01:37 schreef TARDIS. het volgende:
En FOK!t Willoow nog? Dacht dat WCH haar had weggepest.
Oh nee dat was DjeDje. Ja ik heb 9 maanden niet geFOK!t man, ben nog niet helemaal up to date.quote:
Frank is er meestal in het weekend.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Frank_Drebin?
En FOK!t Willoow nog? Dacht dat WCH haar had weggepest.
5 maanden 2 weken 5 dagen wat lul je manquote:Op zondag 3 januari 2016 01:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee dat was DjeDje. Ja ik heb 9 maanden niet geFOK!t man, ben nog niet helemaal up to date.
kun je vannacht ff paar deeltjes teruglezenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee dat was DjeDje. Ja ik heb 9 maanden niet geFOK!t man, ben nog niet helemaal up to date.
Ja maar 3 maanden daarvoor toch ook. Min die twee dagen tussendoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
5 maanden 2 weken 5 dagen wat lul je man
Oh nou ja heb je niet gemistquote:Op zondag 3 januari 2016 01:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar 3 maanden daarvoor toch ook. Min die twee dagen tussendoor.
had je in die extra tijd al terug kunnen lezenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar 3 maanden daarvoor toch ook. Min die twee dagen tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |