Gelukkig nieuw jaar nogquote:
Of Turk.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
"Tozz"? Of je bent een marokkaan of je bent een white maroc-wannabe. Kies maar
Free Nielsquote:Op zondag 3 januari 2016 09:29 schreef Chai het volgende:
FB / 2016: Waar Danny de hand diep in eigen boezem steekt (c) Jigzoz
Ja lekkerquote:Op zondag 3 januari 2016 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Zou 90% van de users in deze SC ook moeten doen.
Jij zegt mexicano en eet carrero, niemand geeft een fuck om je mening.quote:
Doe pics.quote:
Ik neem Frass zijn mening mee in elke overweging in mijn leven hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 11:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij zegt mexicano en eet carrero, niemand geeft een fuck om je mening.
Het antwoord op al die vragen is volgens mij "niet veel".quote:Op zondag 3 januari 2016 11:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
"Wat zou Frass doen?" is een gevleugelde uitspraak in huize WCH
het werd legoquote:Op zondag 3 januari 2016 11:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het antwoord op al die vragen is volgens mij "niet veel".
Maar eh, heb je een zwarte duim van al het vuurwerk aansteken of heeft Teun een doosje Lego gekocht voor je?
Doe ik elke avond om mijn borstweefsel te stimuleren.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Zou 90% van de users in deze SC ook moeten doen.
Hey cripquote:Op zondag 3 januari 2016 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe ik elke avond om mijn borstweefsel te stimuleren.
Ik kreeg een LEGO TARDIS van m'n ouders voor m'n 24e verjaardag vorige maand en ik was gelukkigquote:
coolquote:Op zondag 3 januari 2016 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg een LEGO TARDIS van m'n ouders voor m'n 24e verjaardag vorige maand en ik was gelukkig
Goedemorgen Hermannquote:Op zondag 3 januari 2016 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je net alsof 2016 het jaar is van positiviteit en het communitygevoel?
Wil je zeggen dat een LEGO TARDIS niet cool is?quote:Op zondag 3 januari 2016 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je net alsof 2016 het jaar is van positiviteit en het communitygevoel?
ga fietsenquote:Op zondag 3 januari 2016 11:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goedemorgen HermannLekker geslapen? Leuk je er weer bij te hebben
jawel maar een WCH die aardig doet kan natuurlijk nietquote:Op zondag 3 januari 2016 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat een LEGO TARDIS niet cool is?
Dank je wel voor dit goede advies, wat aardig van je dat je je zorgen maakt over mijn conditie, lief dat je me er zo lang mogelijk bij wil hebbenquote:
Natuurlijk kan dat wel, het is immers een nieuw en vooral positief jaar vol liefde en genegenheid, respect voor elkaar en bovenal broederschapquote:Op zondag 3 januari 2016 11:52 schreef Der_Mann het volgende:
jawel maar een WCH die aardig doet kan natuurlijk niet
dit dusquote:
wat jammer, maar misschien wel beter, je weet immers maar nooit welke positieve dingen je staan te wachten. Van mijn kant niets dan hoop voor jou op het allerbestequote:
Ach die jongen heeft zoveel om voor te leven.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga fietsen
[..]
jawel maar een WCH die aardig doet kan natuurlijk niet
ik weet niet wrm ik hierom moest lachenquote:Op zondag 3 januari 2016 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Staat in de koran toch niets over je boobs via DM versturen op FOK! of wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |