Ja, ik denk inderdaad dat er wel verschillende patronen zijn per waarde, maar dat er ook dubbele zijn. Ik heb deze aflevering meerdere keren de zwarte voorbij zien komen en meerdere keren de beige. Kan natuurlijk ook zijn dat er meerdere zwarte én meerdere beige in het portret zitten, maar lijkt me dat ieder puzzelstukje een ander patroon heeft.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat alle briefjes op een x aantal keren van het portret is geprint natuurlijk. Dat je dubbele briefjes kan hebben.
Denk zelf dat er 32, 48 of 64 briefjes nodig zijn voor het portret. Lijkt me wel een logisch aantal.
Thnks!quote:Op zondag 3 januari 2016 18:45 schreef Moira. het volgende:
Ik heb ze zo goed mogelijk proberen na te maken met de kleuren die ik gewoon letterlijk van het beeld heb gekopieerd per bolletje, nog maar een poging wagen als we een keer betere shots in beeld krijgen (vooral van die beige):
100-1:
[ afbeelding ]
100-2:
[ afbeelding ]
En dus de 10-1:
[ afbeelding ]
quote:
Klopt.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
Wild gokje doen dat hij zo'n soort formaat zou kunnen worden? Moet wel herkenbaar kunnen worden zo, toch?
[ afbeelding ]
Dan zijn 66 biljetten nodig.
Weet ik, maar dan moet je telkens die link copy-pastenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt.
Overigens kun je het formaat van je plaatjes makkelijk aanpassen door achter img = getal te zetten.
Voorbeeld:
Standaard, 350 pixels breed:
[ afbeelding ]
240 pixels
[ afbeelding ]
120 pixels
[ afbeelding ]
60 pixels
[ afbeelding ]
6 plaatjes van 60....
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Of 8....
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, maar voor het puzzelen is het denk ik handiger als je de plaatjes wel in 350 blijft maken, dan kunnen ze altijd per 2 naast elkaar, en we kunnen ze sowieso kleiner maken als de puzzel uit veel meer stukjes blijkt te bestaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan moet je telkens die link copy-pastenCopy-pasten in paint was makkelijker
Zal ik ook doen hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar voor het puzzelen is het denk ik handiger als je de plaatjes wel in 350 blijft maken, dan kunnen ze altijd per 2 naast elkaar, en we kunnen ze sowieso kleiner maken als de puzzel uit veel meer stukjes blijkt te bestaan.
Ik heb een voorgevoel dat het een veelvoud van 16 moet zijn dit jaar.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
Wild gokje doen dat hij zo'n soort formaat zou kunnen worden? Moet wel herkenbaar kunnen worden zo, toch?
[ afbeelding ]
Dan zijn 66 biljetten nodig.
Dus de mol was in een positie alle tien de briefjes te fotograferen?quote:
Of de redactie.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus de mol was in een positie alle tien de briefjes te fotograferen?
JAAAAA ik ga paintenquote:
Zou wel erg voor de hand liggend zijn als het dan Klaas is, die heeft ze nu allemaal in zijn bezit.. maar zo simpel is het vast niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus de mol was in een positie alle tien de briefjes te fotograferen?
Die foto kan ook gewoon daadwerkelijk NU gemaakt zijn, nu iedereen alweer thuis zit in Nederland met een aantal WIDM-souvenirs.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou wel erg voor de hand liggend zijn als het dan Klaas is, die heeft ze nu allemaal in zijn bezit.. maar zo simpel is het vast niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |