Het is ook niet mogelijk. Die puzzels die op internet circuleren zijn volgens mij niet echt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:37 schreef Moira. het volgende:
Ik ben trouwens sinds gister aan het puzzelen, en het is echt nagenoeg onmogelijk
Ik heb al een aantal rijtjes van briefjes die iig precies aan elkaar lijken te passen, maar een groter geheel zie ik er nog niet in
Hoop dat 't voor morgen 20:00 lukt
Met of zonder overlap? Want anders moet je ook even de andere methode toepassenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:37 schreef Moira. het volgende:
Ik ben trouwens sinds gister aan het puzzelen, en het is echt nagenoeg onmogelijk
Ik heb al een aantal rijtjes van briefjes die iig precies aan elkaar lijken te passen, maar een groter geheel zie ik er nog niet in
Hoop dat 't voor morgen 20:00 lukt
Volgens mij is die circuleert van ratzoektmol wel echt, er werd meerdere keren aangegeven per puzzelstukje uit welke aflevering die kwamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is ook niet mogelijk. Die puzzels die op internet circuleren zijn volgens mij niet echt.
Het is toch ook nooit gezegd dat het een foto is? Kunnen het ook initialen zijn ofzo?
Nee denk ik ook niet, daarom hoop ik dat ik er nog wat uit kan halenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is ook niet mogelijk. Die puzzels die op internet circuleren zijn volgens mij niet echt.
Het is toch ook nooit gezegd dat het een foto is? Kunnen het ook initialen zijn ofzo?
Zonder overlapquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met of zonder overlap? Want anders moet je ook even de andere methode toepassen
Ja, maar hij moest er heel veel over elkaar heen schuiven (soms zelfs bijna helemaal), of liggen niet netjes naast elkaar, sluit zegmaar verkeerd aan waardoor er een klein smal strookje overblijft. Die is niet logisch gepuzzeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij is die circuleert van ratzoektmol wel echt, er werd meerdere keren aangegeven per puzzelstukje uit welke aflevering die kwam
Ik denk dat ik namens iedereen hier op fok, en ook daar buiten, spreek dat ook al lukt het niet om een puzzeltje te puzzelen, we nog steeds heel erg trots op je zijn en van je houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar hij moest er heel veel over elkaar heen schuiven (soms zelfs bijna helemaal), of liggen niet netjes naast elkaar, sluit zegmaar verkeerd aan waardoor er een klein smal strookje overblijft. Die is niet logisch gepuzzeld.
Het is ook wel moeilijker dan het lijkt, though
Dat zondermeer!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen hier op fok, en ook daar buiten, spreek dat ook al lukt het niet om een puzzeltje te puzzelen, we nog steeds heel erg trots op je zijn en van je houden.
Dat dus ....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:12 schreef Moira. het volgende:
Nee denk ik ook niet, daarom hoop ik dat ik er nog wat uit kan halenDenk wel dat Klaas eruit komt maar niet zoals die plaatjes van ratzoektmol
Dat waren ook briefjes met dezelfde waarde, en dus dezelfde afmetingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:29 schreef jcdragon het volgende:
Art liet wel in een voorbeeld zien dat de stukjes precies bij elkaar pasten.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen hier op fok, en ook daar buiten, spreek dat ook al lukt het niet om een puzzeltje te puzzelen, we nog steeds heel erg trots op je zijn en van je houden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Die rotzoektmol heeft gewoon heel fanatiek in zijn eigen tunnel zitten puzzelen en het zo gemaakt dat het voor hem klopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:00 schreef Burdie het volgende:
Een deel van de verjaardagsvisite heeft net een tijdje zitten puzzelen. Maar die kwamen er ook niet uit, helaas.
Ik ga ook nog ff verderquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:00 schreef Burdie het volgende:
Een deel van de verjaardagsvisite heeft net een tijdje zitten puzzelen. Maar die kwamen er ook niet uit, helaas.
Dit valt dus wel mee. De breedte van alle briefjes is gelijk, dus ik zoek de briefjes op die qua uitsnede in de breedte aan elkaar passen. Die kun je dan weer qua uitsnede naast andere rijen leggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat waren ook briefjes met dezelfde waarde, en dus dezelfde afmetingen.
Omdat elke waarde een andere grootte heeft (¤10,- is veel kleiner dan ¤500,-), ontkom je IMO niet aan overlap/gekke aansluitingen.
Ik ben wel benieuwd. Ik hoop dat we het voor de ontknoping zien. Kunnen we nog speculerenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga ook nog ff verderHeb al wat stroken die aan elkaar passen, maar het geheel klopt nog niet helemaal
[..]
Dit valt dus wel mee. De breedte van alle briefjes is gelijk, dus ik zoek de briefjes op die qua uitsnede in de breedte aan elkaar passen. Die kun je dan weer qua uitsnede naast andere rijen leggen.
Ondanks dat ik er moeite mee heb en je hier gewoon 3 weken de tijd voor moet nemen denk ik dat 't wel mogelijk is zonder overlap.
Zal zo trouwens wel ff een foto maken
Ben het maar opnieuw op afsnede in gaan delen in de hoop dat ik nog een eindje kom voor 20u, maar t wordt al snel te donker voor een goede foto zonder reflectie van de lamp 😂quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik hoop dat we het voor de ontknoping zien. Kunnen we nog speculeren
Ik zie er duidelijk Klaas in. Mol confirmed wat mij betreft.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef Moira. het volgende:
Chapeau voor degene die het tijdens het spel zelf heeft geflikt om in elkaar te puzzelen
Hoewel het denk ik wel makkelijker is met de daadwerkelijke briefjes, dan kun je die minuscule kleurnuances veel beter zien. Nu weet je eigenlijk nooit zeker of het nou klopt of niet
Zoals je kunt zien is er geen chocola van te maken
Gisteravond:
[ afbeelding ]
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
Net:
[ afbeelding ]
Klopt geen reet van wat ik nu heb liggen hoor, maar het is onmogelijk om fatsoenlijk overzicht te houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |