De wonden lijken overeen te komen. Echter, Darth Vader was vlak voordat hij stierf naar de light side overgestapt en zijn geest is verschenen naast die van Obi Wan Kenobi. Zou dus wel gek zijn als hij weer blijkt te leven. Volgens mij hadden ze zijn lijk ook verbrand toch?quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:54 schreef NoXia het volgende:
Wait? Wh0t? Snoke is Darth Vader?
[ afbeelding ]
Zou een Force Ghost kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
De wonden lijken overeen te komen. Echter, Darth Vader was vlak voordat hij stierf naar de light side overgestapt en zijn geest is verschenen naast die van Obi Wan Kenobi. Zou dus wel gek zijn als hij weer blijkt te leven. Volgens mij hadden ze zijn lijk ook verbrand toch?
quote:When a powerful Force user dies, if they know the technique, they can linger in the physical world as a Force Ghost. Furthermore, Darth Plagueis (here’s where he comes in) was said to have mastered power over life and death; the very skill Palpatine used to seduce Anakin Skywalker to the Dark Side.
Dan hoeft er toch geen hologram van hem gemaakt te worden? Hij zegt ook dat Rey naar hem gebracht moet worden. Hij bevind zich dus op een fysieke plek. Van zo een geest kan je verwachten dat hij overal kan zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:49 schreef NoXia het volgende:
[..]
Zou een Force Ghost kunnen zijn.
[..]
Was het niet gewoon een shuttle, maar dan de variant zonder vleugel bovenop?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het was een vrij groot, plat schip met twee cirkelvormige "uitlaten" achter op de hoeken. Geen schip dat ik zo meteen ergens van herkende. Linkje
Darth Vader is de sterkste jedi ooit. Dus misschien dat hij inderdaad de techniek van niet sterven machtig is geworden en dat hij zich weer tot leven heeft gewekt ofzo. Er zijn wel grote gelijkenissen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:49 schreef NoXia het volgende:
[..]
Zou een Force Ghost kunnen zijn.
[..]
Zeker weten doen we het niet maar ik acht de kans grootquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef hafcfan het volgende:
Jullie geloven toch niet echt dat dat Darth Vader is
Dan neem ik het echt totaal niet meer serieus. Van goed naar slecht, naar goed en weer terug naar slecht hoppaquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:23 schreef NoXia het volgende:
[..]
Zeker weten doen we het niet maar ik acht de kans grootWe'll see
Aan de andere kant is Disney wel in staat om verhalen tot in het oneindige uit te melken...quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:43 schreef FritzWepper het volgende:
Ik hoop dat we Vader helemaal niet meer terugzien. Zijn verhaal is afgerond.
Daar hebben ze vader niet voor nodig. Zie oude EU.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aan de andere kant is Disney wel in staat om verhalen tot in het oneindige uit te melken...
Zie liever dat ze een stand-alone Vader film maken die zich tussen III en IV afspeelt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:27 schreef KingRadler het volgende:
in film kan je iedereen terug halen. Zelfs Darth Vader
Er komt wel een film in December die zich tussen 3 en 4 afspeelt, maar dat gaat over de Rebellen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zie liever dat ze een stand-alone Vader film maken die zich tussen III en IV afspeelt.
Weet ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er komt wel een film in December die zich tussen 3 en 4 afspeelt, maar dat gaat over de Rebellen.
Klopt. Maar sluit niet uit dat Vader in deze film ook te zien is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet ik
Maar komende jaren elk jaar een Star Wars film dus mogelijkheden genoeg.
Ik hoop op z'n hoogst een flashback.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Maar sluit niet uit dat Vader in deze film ook te zien is.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er komt wel een film in December die zich tussen 3 en 4 afspeelt, maar dat gaat over de Rebellen.
Serieus?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet ik
Maar komende jaren elk jaar een Star Wars film dus mogelijkheden genoeg.
Yup.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Serieus?
Krijgen we nu het Marvel effect bij Star Wars? Die Marvel films zijn om te janken en we worden ermee doodgegooid.
Guardians of the Galaxy en Captain America zijn wel tof.![]()
Ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Yup.
Rogue one 2016
VIII 2017
Han Solo 2018
IX 2019
Bij de beter onderbouwde reviews werd hier ook op ingegaan. Mij viel het bij het kijken van de film ook op dat het lang duurde voordat ze sprak. Je moet ballen hebben als regisseur om dat te doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat het zo lang duurt voordat we wat horen.
En dat is nu iets waar je aan voorbij gaat door met een afvinklijstje een cijfer te bepalen en te stellen dat een film nooit hoger dan een 7/8 kan krijgen als het plot niet heel erg origineel en gevoloueerd is. Ja, zo'n plot is hartstikke leuk en ik ik vind 'experimenten' met een plot zoals het vertellen van hetzelfde verhaal vanuit verschillende perspectieven (met steeds weer nieuwe details) ook heel erg leuk maar er bestaan nu eenmaal verschillende soorten films en niet bij elk format is daar ruimte voor. Daarom vind ik het flauw om de film af te kraken of als matig te beoordelen op basis van dat ene criterium. Dat is zoiets als dat je bij een historisch drama klaagt dat er te weinig humor is.quote:Grappig genoeg deden sommige momenten me heel erg denken aan het spel Journey, waarbij ook een van de sterkste punten is dat je niet met je medereiziger kan praten. Je kunt hooguit samen alles ervaren.
Omdat je voor een bepaald genre kiest en heel veel van het ene element erin stoppen als gevolg heeft dat de film minder past in dat genre. Het kan allebei mooi zijn maar het allebei in 1 film stoppen is erg lastig binnen dit genre. Nogmaals, mijn voorkeur zou ernaar uitgaan dat ze de film minstens een uur langer hadden laten duren zodat ze het verhaal hadden kunnen uitbreiden zonder de stijl aan te passen maar je weet hoe lang geleden het is dat de laatste hitfilm uitkwam die pak hem beet 3 uur duurde.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom moet daar per se tussen gekozen worden? Het kan allebei mooi zijn.
Precies.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat de rustmomenten in deze film schaars zijn vind ik het iig een geslaagde keuze.
Smaken verschillen.quote:Ik vind haar theme alleen niet zo boeiend vooralsnog...
Erh.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:54 schreef NoXia het volgende:
Wait? Wh0t? Snoke is Darth Vader?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |