SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Volgens mij heeft Barney ¤ 500.000 ingezet op 6-1 winst voor Lewis.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:20 schreef Joezi het volgende:
Partij zal wel gekocht zijn, voor de Engelsen is dit veel belangrijker.
Dit is een klaasachtige postquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog maar 15 legs jongens.
IK STA MAANDAG MET OPPERKLEURDER FEEST TE VIEREN IN YPENBURG
BARNEY HEEFT AL ONGEVEER 80000 EURO BIJ ELKAAR GESPEELD, DIE IS AL BINNEN JOH.quote:
Louter, niks mis met klaasquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klaas post ook alleen kwaliteit
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BARNEY HEEFT AL ONGEVEER 80000 EURO BIJ ELKAAR GESPEELD, DIE IS AL BINNEN JOH.
Ja, nu weten we wel dat jouw meest sociale gebeurtenis van 2016 een ontmoetinging aankomende maandag met iemand van een forum isquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog maar 15 legs jongens.
IK STA MAANDAG MET OPPERKLEURDER FEEST TE VIEREN IN YPENBURG
Maandag weer de post rondbrengen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het jaar is nog jong.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:24 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ja, nu weten we wel dat jouw meest sociale gebeurtenis van 2016 een ontmoetinging aankomende maandag met iemand van een forum is
HA HA HAquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:24 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ja, nu weten we wel dat jouw meest sociale gebeurtenis van 2016 een ontmoetinging aankomende maandag met iemand van een forum is
Log uitquote:
lol ja moet welquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Soort buiten beeld gegooid zo ver
/Igquote:
Neejoh gewoon leuk om te juichen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je gewed op die dikke Barney ofso?
Zit je met je vuvuzela binnen?"quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neejoh gewoon leuk om te juichen.
Haha goeiequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ALS BARNEY NOG EVEN EEN 9-DARTER GOOIT DAN HEEFT IE AL NOG MEER DAN DIE 80000 EURO BIJ ELKAAR GEGOOID. DIE IS AL VET DIK
Het gevoel begint weer te komen, ook bij mij.quote:
Is daar uur vroeger dan hierquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:28 schreef b2py het volgende:
Klaasen mag ergens tegen middernacht beginnen?
Even een legje wegtanken, dat kan best in deze fase van de wedstrijd.quote:
Ik heb bij de BDO iemand drie zien scoren, met drie pijlenquote:
...quote:
Niet genoeg feboquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat is er met Barneys score, wtf man
Niet in de semifinals hoop ik tochquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb bij de BDO iemand drie zien scoren, met drie pijlen
barney is gewoon miljonairquote:
Frikandelletje in doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:31 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hij heeft weer koude klauwen zeker, vetzak
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel geld heeft bARNEY in 2015 bij elkaar gegoooid...
ik schat 200000 euro??/
niet slecht voor iemand die er eigenlijk niet meer bij de top hoort...
als hij dat nog 10 jaar kan volhouden....
[..]
barney is gewoon miljonair
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dramatisch wil ik het niet noemenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snackpot blijft ook dramatisch gooien.
Voor zijn doen wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dramatisch wil ik het niet noemen
Haha.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Als Barney deze set verliest gaat het heel lastig worden.
100 gemiddeld, 1/3 op de dubbelsquote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
BARNEY HAHAHA DIT IS LACHWEKKEND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |