abonnement Unibet Coolblue
pi_194004916
Ja, maar ik heb wel het idee dat ze met dat 6e seizoen wat zuiniger zijn. Weet niet, volgens mij stond het ook niet op Netflix (of heel kort). ik heb het in ieder geval maar één keer gezien, terwijl ik de rest van de seizoenen al wel een paar keer heb gezien (of kunnen zien, ik kijk niet altijd).
Somebody that I used to know
  maandag 27 juli 2020 @ 09:14:43 #177
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_194275874
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:09 schreef Postbus100 het volgende:
Ja, maar ik heb wel het idee dat ze met dat 6e seizoen wat zuiniger zijn. Weet niet, volgens mij stond het ook niet op Netflix (of heel kort). ik heb het in ieder geval maar één keer gezien, terwijl ik de rest van de seizoenen al wel een paar keer heb gezien (of kunnen zien, ik kijk niet altijd).
Het is op tv uitgezonden geweest. Dat was het wel geloof ik.
pi_194275923
Ik heb m nu gereserveerd in de bieb. Ben na al dat gedoe met Anna, Bates, miss Swire, Carlisle, etc wel toe aan die nieuwe wereld met Edith en haar nieuwe partner, en Mary met nieuwe partner. Weer een beetje frisse wind.
Somebody that I used to know
pi_194536006
Vanavond begint seizoen 5 op BBC First *O*

20.00u.
Somebody that I used to know
pi_194537391
YAAAAAAAAAAAAAAAS!!!!
pi_194538713
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef Postbus100 het volgende:
Vanavond begint seizoen 5 op BBC First *O*

20.00u.
Als het dan ook nog regent, heerlijk!
pi_194542917
Hier flitst het al
Somebody that I used to know
pi_194544067
Wauw. Er is weer een hele hoop gebeurt. Een minpuntje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194544089
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:54 schreef Hiddendoe het volgende:
Wauw. Er is weer een hele hoop gebeurt. Een minpuntje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, zo gaat het steeds.
Dan is hij weer de pispaal, dan is hij weer de held.

(vind ik ook wel een minpunt hoor, die 'voorspelbaarheid' van het toeval)
Somebody that I used to know
pi_194871893
Ik snap niet zo goed waarom Mary zo vriendelijk is tegen het personeel en zo meedogenloos en egoïstich tegenover Edith, haar eigen zus notabene.
pi_195329586
Hier wordt ik stiekem wel heel blij van *O*

https://www.google.nl/amp(...)lming-next-year/amp/
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 29 september 2020 @ 19:04:45 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195330188
Jeej! _O_ Er zullen vast bergen critici zijn die er van alles van vinden, maar who cares! Ze komen nog een keertje! *O*
***
pi_195330228
Mogen ze van vinden wat ze willen.. Ik ga naar Downton abbey land *O*

Ben alle seizoenen aan het terug kijken :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 29 september 2020 @ 19:50:31 #189
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_195330881
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 19:04 schreef BE het volgende:
Jeej! _O_ Er zullen vast bergen critici zijn die er van alles van vinden, maar who cares! Ze komen nog een keertje! *O*
O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_195339962
YAY!! Dit vind ik leuk zeg!!
  Spellchecker vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:26:33 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201101481
Ik was hard op zoek naar dit topic ......

Heb seizoen 6 bijna uit ..... het is weer geweldig O+

Alle bekende spelers doen weer mee ..... ga verder niks spoileren :+

Begin zo aan de laatste aflevering ..... :{
pi_201102458
Film 2 komt er aan!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:27:35 #193
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_201102649
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Film 2 komt er aan!!!
*O*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 19:58:10 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202723691
Na de serie jaren genegeerd te hebben “want ik hou niet van kostuumdrama’s” ben ik toch bezweken en heb ik inmiddels alle zes de seizoenen gezien. Heerlijk verslavend! Nu nog een film te gaan en binnenkort weer een nieuwe *O*

Ik deel absoluut de Matthew adoratie maar zó lekker is ie toch ook weer niet? Ik moest wel lachen om de hamsterwangetjes, die hebben mijn man en zoon ook _O-

Anna en Bates was ik halverwege de serie ook een beetje zat (om en om de gevangenis in, duurde véél te lang) maar op een gegeven moment draait dat wel weer bij.

Mooi ook dat je bij sommige karakters niet weet of je zou nou haat of van ze houdt, zoals bij Thomas en Mary. Bij Thomas neig ik aan het einde naar houden van en bij Mary haten, zij is me veel te kil. Hoe zij Edith steeds naait :r

En hierboven had iemand het over hoe mooi en lieflijk Daisy is? Ik vind haar een van de lelijkste vrouwen ooit :@ Net als Edith trouwens maar dat wordt steeds minder erg lijkt het? :D

Maar goed, genoten dus van deze serie en alles ondertussen hier meegelezen, al die oude posts. Dat maakt een serie volgen altijd nog nét iets leuker O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_202723876
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef MaJo het volgende:
Na de serie jaren genegeerd te hebben “want ik hou niet van kostuumdrama’s” ben ik toch bezweken en heb ik inmiddels alle zes de seizoenen gezien. Heerlijk verslavend! Nu nog een film te gaan en binnenkort weer een nieuwe *O*

Ik deel absoluut de Matthew adoratie maar zó lekker is ie toch ook weer niet? Ik moest wel lachen om de hamsterwangetjes, die hebben mijn man en zoon ook _O-

Anna en Bates was ik halverwege de serie ook een beetje zat (om en om de gevangenis in, duurde véél te lang) maar op een gegeven moment draait dat wel weer bij.

Mooi ook dat je bij sommige karakters niet weet of je zou nou haat of van ze houdt, zoals bij Thomas en Mary. Bij Thomas neig ik aan het einde naar houden van en bij Mary haten, zij is me veel te kil. Hoe zij Edith steeds naait :r

En hierboven had iemand het over hoe mooi en lieflijk Daisy is? Ik vind haar een van de lelijkste vrouwen ooit :@ Net als Edith trouwens maar dat wordt steeds minder erg lijkt het? :D

Maar goed, genoten dus van deze serie en alles ondertussen hier meegelezen, al die oude posts. Dat maakt een serie volgen altijd nog nét iets leuker O+
Ik vond Dan Stevens (Matthew) in zijn Downton tijd echt een leuke vent. Maar ik hou er wel van als ze net iets aangezet zijn haha. Nu is hij helemaal afgetraind en vind ik er niks meer aan _O-

En oh man dat gedoe met Anna en Bates.. dat duurde echt te lang.

Sybil vind ik echt de knapste meid van allemaal.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 20 december 2021 @ 20:08:45 #196
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202724017
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef MaJo het volgende:
Na de serie jaren genegeerd te hebben “want ik hou niet van kostuumdrama’s” ben ik toch bezweken en heb ik inmiddels alle zes de seizoenen gezien. Heerlijk verslavend! Nu nog een film te gaan en binnenkort weer een nieuwe *O*

Ik deel absoluut de Matthew adoratie maar zó lekker is ie toch ook weer niet? Ik moest wel lachen om de hamsterwangetjes, die hebben mijn man en zoon ook _O-

Anna en Bates was ik halverwege de serie ook een beetje zat (om en om de gevangenis in, duurde véél te lang) maar op een gegeven moment draait dat wel weer bij.

Mooi ook dat je bij sommige karakters niet weet of je zou nou haat of van ze houdt, zoals bij Thomas en Mary. Bij Thomas neig ik aan het einde naar houden van en bij Mary haten, zij is me veel te kil. Hoe zij Edith steeds naait :r

En hierboven had iemand het over hoe mooi en lieflijk Daisy is? Ik vind haar een van de lelijkste vrouwen ooit :@ Net als Edith trouwens maar dat wordt steeds minder erg lijkt het? :D

Maar goed, genoten dus van deze serie en alles ondertussen hier meegelezen, al die oude posts. Dat maakt een serie volgen altijd nog nét iets leuker O+
Verstandig dat je er aan begonnen bent! Ik ben ook niet zo van de costume drama’s maar Downton (en de laatste jaren ook The Crown) heeft me echt overtuigd. En kijk zo erg uit naar film 2.

Matthew vond ik ook nooit zo bijzonder :@ hij was wel ok, maar niet helemaal m’n type denk ik. Mary vind ik dan wel weer tof. Deels ook door de actrice die het imo zo goed speelt. En haar kilheid komt ook wel ergens vandaan; na een paar seizoenen kwam ik er wel achter dat ze niet zo kil was als dat ik altijd dacht. Maar ze was wel bitchy altijd tegen Edith ja :D

Die gevangenis verhaallijnen ben ik het wel mee eens, dat duurde te lang.

Leukste karakters vond ik over t algemeen Anna, Mary, Miss Patmore, Mrs Hughes, Edith en Branson. En Maggie Smith uiteraard. Maar er waren sowieso maar weinig zwakke karakters. Had alleen een hekel aan die miep van de eerdere seizoenen die vaak met Thomas samen snode plannetjes aan het bedenken was. Naam even kwijt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 20:09:26 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202724038
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik vond Dan Stevens (Matthew) in zijn Downton tijd echt een leuke vent. Maar ik hou er wel van als ze net iets aangezet zijn haha. Nu is hij helemaal afgetraind en vind ik er niks meer aan _O-

En oh man dat gedoe met Anna en Bates.. dat duurde echt te lang.

Sybil vind ik echt de knapste meid van allemaal.
Oh ik vind Matthew ook heel leuk, en knap ook zeker, maar hier wordt hij echt neergezet als de knapste man ooit en dat vind ik ook wel meevallen :D Maar hij is in Downtown stukken leuker dan nu, dat zeker :Y

Ik vind Sybil echt een prachtige meid O+ Ik had echt een girl crush op haar! Ik moest echt huilen toen ze stierf :'(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_202724134
Ik vind trouwens echt gewoon qua character Molesley fantastisch _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 20:14:15 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202724177
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Verstandig dat je er aan begonnen bent! Ik ben ook niet zo van de costume drama’s maar Downton (en de laatste jaren ook The Crown) heeft me echt overtuigd. En kijk zo erg uit naar film 2.

Matthew vond ik ook nooit zo bijzonder :@ hij was wel ok, maar niet helemaal m’n type denk ik. Mary vind ik dan wel weer tof. Deels ook door de actrice die het imo zo goed speelt. En haar kilheid komt ook wel ergens vandaan; na een paar seizoenen kwam ik er wel achter dat ze niet zo kil was als dat ik altijd dacht. Maar ze was wel bitchy altijd tegen Edith ja :D

Die gevangenis verhaallijnen ben ik het wel mee eens, dat duurde te lang.

Leukste karakters vond ik over t algemeen Anna, Mary, Miss Patmore, Mrs Hughes, Edith en Branson. En Maggie Smith uiteraard. Maar er waren sowieso maar weinig zwakke karakters. Had alleen een hekel aan die miep van de eerdere seizoenen die vaak met Thomas samen snode plannetjes aan het bedenken was. Naam even kwijt.
Omdat ik The Crown fantastisch vind ben ik overstag gegaan :D ik dacht als ik dat leuk vindt dan moet ik DA toch ook leuk vinden. En Bridgerton vond ik ook leuk!

Mijn favoriet is Isobel, ik vind haar zo cool! En ook Edith, sterke vrouwen in die tijd. Maggie Smith is leuk voor de comic relief. Het minste had ik denk ik met lady Crawley, ik vind het echt een hele matige actrice :@ de hele tijd met dat half naar beneden gehouden hoofd en dan die ogen zo schalks naar boven kijkend. Zo irritant _O-

Mary is wel cool ja maar is ze aardig? Nee niet echt. Maar zeker een interessant karakter!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 20:27:49 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202724514
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind trouwens echt gewoon qua character Molesley fantastisch _O-
Ja Molesly is heel tof _O_
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')