Nee hij zit niet in de film.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ziet hij er in de film zo uit?
Ik snap anders je opmerking niet helemaal.

Dit vat het goed samen idd . Ik ben meer van de iets vollere Dan Stevens.quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hij zit niet in de film.
Nu is dat logisch, want Matthew is zo dood als een pier. Maar enkelen van de aanwezigen hier, betreuren het dat er niet een ienieminie nakend flashbackje was gecreëerd voor de kijkers.
Dan zou je denken: ga je toch naar een andere film met hem? Maar Dan Stevens is Matthew niet meer! De acteur is gaan trainen, afgevallen, doet zijn haartjes hip. MAAR WIJ WILLEN MATTHEW!
Zoals hij was! Met een beetje hamsterwangen. Kan niks schelen!
En natuurlijk is hij in het echt heus geen lelijke vent. Maar Matthew wilde je (nu ja ik althans) alle hoeken van het kasteel laten zien. De acteur is een mooi jongetje, maar geen dampende-seks-materiaal.
Nu zou hem dat aan zijn afgetrainde derrière roesten, maar wij vonden het toch allemaal belangrijk het wel even te melden,
Het is gewoon een enorm verlies dat ons ten deel is gevallen.

.
.

Ze zijn nu ongeveer bij dat afgeblazen huwelijk van Edith en de verloving met Carlisle is net verbroken.
 Ze zijn nu ongeveer bij dat afgeblazen huwelijk van Edith en de verloving met Carlisle is net verbroken.

BBC First.quote:Op maandag 1 juni 2020 13:22 schreef Postbus100 het volgende:
Op BBC One wordt de serie momenteel uitgezondenZe zijn nu ongeveer bij dat afgeblazen huwelijk van Edith en de verloving met Carlisle is net verbroken.

Oh (waarom noemen ze dat niet gewoon BBC One?quote:
 )
 ) Nooit geweten.  Waarom op elkaar lijkende namen?
 Nooit geweten.  Waarom op elkaar lijkende namen?  

BBC one, two etc. worden echt al jaaaaaaren gebruikt. Daarna kwam First, heel andere categorie, ander publiek (volgens mij alleen buiten het VK).quote:Op maandag 1 juni 2020 13:23 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh (waarom noemen ze dat niet gewoon BBC One?)
Edit: er zit gewoon daadwerkelijk een verschil tussen One en FirstNooit geweten. Waarom op elkaar lijkende namen?

Denk dat wij een andere serie hebben gekekenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Lord en Lady Grantham zijn de oervader en -moeder. Soort Adam en Eva die nooit voor de verleiding zijn bezweken.
 .
.

Leg uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Denk dat wij een andere serie hebben gekeken.

Nou, ik begrijp misschien je bericht verkeerd, maar ze waren alles behalve heilige boontjes en hebben niet altijd alle verleidingen weerstaan.quote:

Kan zijn, maar zover was ik dus nog niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp misschien je bericht verkeerd, maar ze waren alles behalve heilige boontjes en hebben niet altijd alle verleidingen weerstaan.

Heel erg mee eens. Een verhaallijn die ik kan missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Aanvankelijk vond ik de romance tussen Anna en Bates zo lief en aandoenlijk, maar een paar afleveringen verder word ik wel een beetje gallisch van hun rechtschapenheid.

Matthew
 Matthew  speelt in de Netflix film over het Eurovisiesongfestival.
 speelt in de Netflix film over het Eurovisiesongfestival. 

(ze waren bij seizoen 5 en ineens switchten ze weer naar seizoen 1)
 (ze waren bij seizoen 5 en ineens switchten ze weer naar seizoen 1)

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |