SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
RED ONS HENNIEGOD
1-1, 2-2 bij Anca vs Anastasiaquote:
Het bord is rond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je komt er beter uit als je de leg wint dan als je hem verliest.
Leuk, maar niet hierquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-1, 2-2 bij Anca vs Anastasia
Ze stond 2-0 achter in de derde set. Nu gooien voor de Bulls Eye
En jullie zijn allemaal van harte welkomquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik sta maandagavond nog steeds met mijn grote vriend Opperkleurder in Ypenburg te feesten op de WK, Barney!
In Ypenburg wil je niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik sta maandagavond nog steeds met mijn grote vriend Opperkleurder in Ypenburg te feesten op de WK, Barney!
Anastasia gooide de grote 20 toen ze op 10 stond, genotquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-1, 2-2 bij Anca vs Anastasia
Ze stond 2-0 achter in de derde set. Nu gooien voor de Bulls Eye
Dit valt best mee marco.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Ypenburg wil je niet dood gevonden worden.
Ik kom er dagelijks. Het is zo.quote:
Kan niks vinden op internetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En jullie zijn allemaal van harte welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |