Stop met praten over steak, heb al hongerquote:Op zondag 3 januari 2016 02:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben ook in VS geweest en heb daar steaks gehad, wel erg lang terug weer.
En ik was met de trein vandaag, dus was dicht bij Geerd
De hamvraag is, is Geerd een steakliefhebber?quote:Op zondag 3 januari 2016 02:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Stop met praten over steak, heb al honger
OH VUILE SLET!quote:Op zondag 3 januari 2016 02:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het voorbereidende werk gedaan voor morgen Geerd.
Hoe meer bloed hoe beter hoop ikquote:Op zondag 3 januari 2016 02:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
De hamvraag is, is Geerd een steakliefhebber?
quote:
Het is rood vlees van binnenquote:
Juist!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 02:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het voorbereidende werk gedaan voor morgen Geerd.
Ik zou de beiden doen!quote:Op zondag 3 januari 2016 02:42 schreef Geerd het volgende:
Zie mijn buren echt zelden, krijg je met die late diensten en in bed blijven snurken.
Als ik weg ga zijn hun nog niet thuis, en als ik thuis kom liggen ze allang plat.
Dat is dat jonge stel met dat lekkere wijf daarnaast een nog iets ouder stel met en een lekkere dochter.
Blijft mooi !! Zou ze allemaal doen !! behalve de mannenquote:
ZEKERS!!!!quote:Op zondag 3 januari 2016 02:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
De hamvraag is, is Geerd een steakliefhebber?
Een malse steak behoort vanaf nu ook bij de Geerd gebodenquote:
Ik heb dit ooit nog gedraaid, godverquote:Op zondag 3 januari 2016 02:45 schreef renwan het volgende:
Dit vond ik ooit een mooie serie, ik schaam me voor mijn vroegere zelf
Fixed!quote:
In Yoda topic you post!quote:
quote:
Embarrising it isquote:
Zeker, maar dat is wel hoe onze taal klinktquote:
beetje geluk 4 tieten morgen?quote:Op zondag 3 januari 2016 02:44 schreef dimmak het volgende:
Ik had een dame wiens relatie net over was en iemand die er gewoon aan toe was. Dus ik heb mijn dag in tweeen gesplitst morgen.
Geerd! Dat sowieso. Het eerste paar komt rond 14:00 en het tweede paar rond 21:00.quote:
Matig geimmiteerd ook welquote:Op zondag 3 januari 2016 02:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is wel hoe onze taal klinkt
Dat mag je vinden, maar Nederlands is echt een complete kuttaalquote:
Het schijnt voor een buitenlander net zoals het Zweeds voor ons is, geen touw aan vast te knopen.quote:Op zondag 3 januari 2016 03:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar Nederlands is echt een complete kuttaal
Gelukkig nieuwjaar Roosje!quote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Had gisteren voor het eerst geen drank op.
ROOSJE!!quote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Had nog niks gezegd dit jaar; bij deze een gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!! M'n eerste post van dit jaar dus
Ben trots op je!quote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Had gisteren voor het eerst geen drank op.
Ik zou voor de PS4 gaan, ik ben al PS fan sinds de aller eerste vanwege de betere specs tov de andere consoles. Het PS-Network valt wel tegen overigens, maar is wel altijd gratis geweest (zal wel een correlatie tussen zittenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef renwan het volgende:
Zeg mede Geerd aanbidders. Ik zit te twijfelen om volgende week ergens een nieuwe console te halen maar ik kom er niet uit welke
Heb nu een 360 en vind die controller zo relaxed dat ik mezelf eigenlijk niet met een Playstation controller zie spelen. Maar ik zie wel dat de specs van de ps4 gewoon beter zijn. Aan de andere kant vind ik de opties van die kinect 2.0 ook wel geil.
Mediamarkt heeft nu ook 2 aanbiedingen lopen PS4 met Black ops en Destiny voor ¤388 en de One met 2 controllers, Black Ops, Halo 5 en Fifa 16 voor ¤429.
Destiny heb ik gameplay van gezien op Twitch en daar snap ik echt geen hol van, CoD heb ik eigenlijk nooit gespeeld maar zie ik mezelf wel spelen, Halo heb ik echt weer geen zak mee maar Fifa 16 des te meer.
Ik kom er niet uit HELP
Op de PS4 moet je wel dokken om online te spelen toch?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou voor de PS4 gaan, ik ben al PS fan sinds de aller eerste vanwege de betere specs tov de andere consoles. Het PS-Network valt wel tegen overigens, maar is wel altijd gratis geweest (zal wel een correlatie tussen zitten)
Mijn mening: Voor de PS4 gaan!
Dat dan wel weer, maar voor de 4 is het PSN weer dik verbeterd!quote:Op zondag 3 januari 2016 16:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Op de PS4 moet je wel dokken om online te spelen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |