Deze Bar Baas weet de goede leeftquote:
En dat terwijl ik vrij was, morgen weer barbazenquote:
Dat sowieso! Urenlang heb ik al in de trein gezeten, met klamme handjes mijn chipkaart vasthoudend om onze god te mogen aanschouwenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo is dat. Op naar de top. Met Geerd aan onze zijde.
Jij ook hierquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe nog steeds domme dingen. Alleen ben ik wel op mn hoede omdat iedereen een camera heeft sjezus.
Ja weet ik, ik probeer hem weer te normaliseren, maar het werkt niet, ik ga wel even naar profiel.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je UI is een beetje aan de drukke kant
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik probeer hem weer te normaliseren, maar het werkt niet, ik ga wel even naar profiel.
Moet je eens doen op LSD .quote:Op zondag 3 januari 2016 00:59 schreef noodgang het volgende:
[..]ik kan er wel een tijd naar staren, werkt vrij hypnotiserend.
Wat had hij deze keer weer gedaan?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:04 schreef Geerd het volgende:
Ja sorry was ff drukff 1tje uit de trein laten halen
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:04 schreef Geerd het volgende:
Spoorwegpolitie erbij?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:04 schreef Geerd het volgende:
Op zijn muil geslagen?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:04 schreef Geerd het volgende:
Heus werkt dat bij jou zo snel? :öquote:Op zondag 3 januari 2016 01:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Net LSD genomen, nu lijkt je UI stil te staan
Volgens mij zit je ook nog echt aan de drugs, beetje quotes falenquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus werkt dat bij jou zo snel? :ö
blijkbaarquote:Op zondag 3 januari 2016 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zit je ook nog echt aan de drugs, beetje quotes falen
Er wordt nog aan gewerkt, maar lijkt mij een uitgangspunt toch!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoorde over een gourmet meet met kebab in een trein met heel veel bier?
Das best een tof ideequote:Op zondag 3 januari 2016 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er wordt nog aan gewerkt, maar lijkt mij een uitgangspunt toch!
Te lelijk waarschijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2016 01:13 schreef renwan het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Geerd mensen uit zijn trein flikkert
Ik hoop dat hij nu een heel gedetailleerd verhaal aan het tikken is op zijn phonequote:Op zondag 3 januari 2016 01:13 schreef renwan het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Geerd mensen uit zijn trein flikkert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |