Remy ook niet dacht ikquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:49 schreef ArannaeCor het volgende:
Ik mij nu al te veel aan Ellie. Die is mij veel te bazig, ook duidelijk dat zij de mol niet is.
Wie hadden er nou allemaal niet hun opdracht voltooid in de metro? Ellie niet, Annemiek niet en wie nog meer?
ik en mij denken er ook iets overquote:
Rop en die ene die je niets wijs kon maken ook niet want die gebruikten elkaar.quote:
Omdat ze zich tot nu toe gedraagt als een huppelkutjequote:
Zeggen dat ze helpt, terwijl ze niets doet enzo. Onsympathieke uitstraling.quote:
Wel een mooie verzameling van opvallende dingen, nu we de Vodcast van Joeri kwijt zijnquote:
WATquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel een mooie verzameling van opvallende dingen, nu we de Vodcast van Joeri kwijt zijn
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel een mooie verzameling van opvallende dingen, nu we de Vodcast van Joeri kwijt zijn
RIPquote:
Joeri heeft een aantal jaren een vodcast (video podcast) gemaakt van verzamelingen van hints en theoriën van twitter, het widm-forum, etc. Was heel chill om elke zondag te kijken!quote:
Omdat op zaterdag. Toen het op donderdag was konden mensen theorien verzinnen en had hij genoeg tijd om alles te verzamelen, te monteren en op zondag het online te zetten. Doordeweeks moet hij natuurlijk werken.quote:
Hij is niet gevraagd als presentator.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Omdat op zaterdag. Toen het op donderdag was konden mensen theorien verzinnen en had hij genoeg tijd om alles te verzamelen, te monteren en op zondag het online te zetten. Doordeweeks moet hij natuurlijk werken.
Joeri is niet Arjen Lubach toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is niet gevraagd als presentator.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)en-voor-arjen-lubach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |