hij is echt super schattig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk klaar!♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dat het zijn spekrolletjes accentueert vind ik niet erg. Mijn spekrollen hoeven niet zo benadrukt te worden!quote:Op donderdag 28 april 2016 17:01 schreef trui het volgende:
Heerlijk, je zou zelf toch ook zo'n broek willen!
het is niet zo moeilijk hoor..quote:Op donderdag 28 april 2016 22:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik zie het al, ik moet toch eens leren haken. Ook al zo tof Marjolijn!
Stuur maar een aan-foto als ie af isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooooh dat ga ik (mijn moeder vragen om) ook (te) doen! Met precies die romper in 62. Die mijn babysaurus van 9 weken al niet meer past
.
Slim!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
10 minuutjes tijd en een super tof tshirt
Ik ga straks als S en S slapen even de link voor je zoeken. En het past wel om smalle billen, maar je kan ook het haremstuk een centimeter ofzo inkortenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Slim!
Kun jij ook nog wat ingaan op de vraag die ik boven jouw post stelde over dat harembroekje?
En is het patroon ergens te koop of anderszins te krijgen?
Hee, die had ik al eens opgeslagenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
http://thealisonshow.com/(...)-sewing-pattern.html
Dit is m!
oops ik zie je vraag net pas..quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef trui het volgende:
Lief katje, Vicky, dat was een boel werk denk ik! Waar heb je de snorharen van gemaakt?
Nee dat ken ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:03 schreef trui het volgende:
leuk project! succes!
Mijn dochter zit zich momenteel te vergapen aan de poppenhuizen en bijbehorende spulletjes van de 'sylvanian families'. Ken je dat? Tamelijk prijzig hoor, maar wellicht kan 't nog ter inspiratie dienen.
Ik geloof wel dat er nog wat van bij mijn moeder ligtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:41 schreef trui het volgende:
Wat leuk, LadyBlack. Heb je er nog wat van bewaard?
ja ik een groter huis voor ooit. Nu kreeg ik deze cadeau en zijn we gewoon gestartquote:Op zondag 15 mei 2016 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er nog wat van bij mijn moeder ligt
Leuk idee Stippel! Ik heb ook nog zo'n plan (voor ooit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik wil hem graag hier ook even delen. Wellicht een inspiratiebron voor andere ouders. Mijn dochter is in elk geval helemaal fan. Zodra ze dit allemaal kan ben ik van plan om meer bladzijdes te maken of een deel 2 te maken.
Gaaf! Zelf gemaakt? Super tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Si met mijn moeder, want ik kan niet naaienquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Gaaf! Zelf gemaakt? Super tof!
Ik heb wel eens van die boekjes voorbij zien komen op Facebook. Maar zo tof om die zelf te maken. Ik kan wel naaien, maar momenteel weinig tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Si met mijn moeder, want ik kan niet naaien
Oh wat ontzettend jammer want hij isquote:Op maandag 23 mei 2016 23:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik maakte een (vind ik) toffe jumpsuit voor mijn kind
[ link | afbeelding ]
Zelf vond ze m ook mooi... en toen was ie te klein/fail
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |