abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158763724
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158770032
Begint 'hitkrantmeisje' ineens weer berichtjes te sturen. Alsof ze het ruiken. :')
pi_158770105
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Begint 'hitkrantmeisje' ineens weer berichtjes te sturen. Alsof ze het ruiken. :')
Stuur maar door naar mij :)
pi_158770162
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stuur maar door naar mij :)
Dat wil ik je niet aan doen. Issues man, issues. :{
pi_158770371
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat wil ik je niet aan doen. Issues man, issues. :{
Nou en, die heb ik ook :{w
pi_158771278
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
hitkrantmeisje?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:27:28 #7
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158773803
Date voorbij. De crosser was inderdaad niks. De wijn was wel lekker. Op naar de volgende. BKMM3K heeft al meer dan een dag niets laten horen en ik vermoed dat dat einde verhaal is.

Misschien moet ik maar eens meer in mijn oren knopen dat ik in het topsegment thuishoor en me ook op dienovereenkomstige plaatsen dien te begeven. Maar ja, die eeuwige rotfaalangst.... (wedervraag: wat doe je dan op Fok, Andro?)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158773885
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
Date voorbij. De crosser was inderdaad niks. De wijn was wel lekker. Op naar de volgende. BKMM3K heeft al meer dan een dag niets laten horen en ik vermoed dat dat einde verhaal is.

Misschien moet ik maar eens meer in mijn oren knopen dat ik in het topsegment thuishoor en me ook op dienovereenkomstige plaatsen dien te begeven. Maar ja, die eeuwige rotfaalangst.... (wedervraag: wat doe je dan op Fok, Andro?)
Topsegment?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:31:50 #9
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158773990
Dienovereenkomstige plaatsen?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158775854
:W

Topic kwijt geraakt bij de sluiting en in de tussentijd aantal dates met iemand gehad, voor kerst mee opgehouden omdat het hem toch niet werd.

Verder hier weinig veranderd aan de laatste pagina´s te lezen. :')
  zaterdag 2 januari 2016 @ 23:13:28 #11
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158775896
Niet voor de eerste de beste gaan en me niet laten intimideren door heren die eerder een bepaalde trede op de maatschappelijke ladder hebben beklommen dan ik. Gewoon wel eens in een hippe kroeg met de knapperds flirten.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158776901
Een trede stijgen op de maatschappelijke ladder gaat vaak samen met een trede dalen op de morele ladder.... :')
  FOK!fotograaf zondag 3 januari 2016 @ 00:26:07 #13
364681 over_hedge
pi_158778719
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
dat ik in het topsegment thuishoor en me ook op dienovereenkomstige plaatsen dien te begeven
Wat? topsegment van wat?
pi_158778984
Date gehad. 40 euro drank betaald. Geneukt. Totale leegheid. Morgen weer opstaan...
  zondag 3 januari 2016 @ 01:03:32 #15
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158779685
Misschien toch eens meepraten. Was altijd wat bang dat mijn dates mijn FOK!-account zouden kunnen vinden, maar dat zal wel meevallen. Ik heb vorig jaar erg veel gedate. Ik vond vandaag drie treinkaartjes die wezen op drie dates in één week. In november heb ik iemand gevonden waarmee ik het (IRL) enorm fijn vind, alles. Ik ben niet op zoek naar een relatie en het zou ook niet iets tussen ons kunnen ons kunnen worden al is hij wel echt mijn type. Maar van gevoelens is toch geen sprake. Wel van enorme chemie, extreem goede seks en leuke gesprekken al hebben we echt weinig contact tussen de dates door. We hebben elkaar nu twee keer gezien en dat heeft er wel mede voor gezorgd dat ik even gestopt ben met het serial daten. Het gekke is dat het me allemaal niets kon schelen bij de andere mannen die ik datete; ik deed dat rustig door elkaar en maakte me nooit druk om het contact en een vervolgdate. Mij om het even. Maar nu wel. Dit is zo fijn, ik kan er zelfs prima op teren al zien we elkaar maar eens per drie weken/maand. Kwaliteit boven kwantiteit, merk ik.

Via Paiq en OKCupid trouwens.
  zondag 3 januari 2016 @ 01:07:06 #16
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158779775
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:34 schreef Doum het volgende:
Date gehad. 40 euro drank betaald. Geneukt. Totale leegheid. Morgen weer opstaan...
Wat voor drankjes?

Geneukt maakt veel goed zou ik denken, al denk jij daar blijkbaar anders over. Bijlezen is vast geen overbodige luxe.
pi_158779818
Date van net was erg gezellig. Wel te veel gezopen, dat wordt geen genot morgenochtend. :')
pi_158780052
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 01:03 schreef Grunge. het volgende:
Misschien toch eens meepraten. Was altijd wat bang dat mijn dates mijn FOK!-account zouden kunnen vinden, maar dat zal wel meevallen. Ik heb vorig jaar erg veel gedate. Ik vond vandaag drie treinkaartjes die wezen op drie dates in één week. In november heb ik iemand gevonden waarmee ik het (IRL) enorm fijn vind, alles. Ik ben niet op zoek naar een relatie en het zou ook niet iets tussen ons kunnen ons kunnen worden al is hij wel echt mijn type. Maar van gevoelens is toch geen sprake. Wel van enorme chemie, extreem goede seks en leuke gesprekken al hebben we echt weinig contact tussen de dates door. We hebben elkaar nu twee keer gezien en dat heeft er wel mede voor gezorgd dat ik even gestopt ben met het serial daten. Het gekke is dat het me allemaal niets kon schelen bij de andere mannen die ik datete; ik deed dat rustig door elkaar en maakte me nooit druk om het contact en een vervolgdate. Mij om het even. Maar nu wel. Dit is zo fijn, ik kan er zelfs prima op teren al zien we elkaar maar eens per drie weken/maand. Kwaliteit boven kwantiteit, merk ik.

Via Paiq en OKCupid trouwens.
MMisschien niet op date gaan als je van tevoren weet dat het niets wordt?
  zondag 3 januari 2016 @ 01:23:45 #19
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158780071
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 01:22 schreef Doum het volgende:

[..]

MMisschien niet op date gaan als je van tevoren weet dat het niets wordt?
Date iedereen in dit topic met hoop op een serieuze relatie?
  zondag 3 januari 2016 @ 01:25:02 #20
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158780099
Serieuze vraag trouwens, in dat geval kan ik misschien beter meeposten in een ander topic. Ben nog aan het bijlezen.
pi_158780497
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 01:23 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ik wel, maar dit topic wordt voor 40% bestiert door mensen met een open relatie en voor 40% door kanslozen met diepere issues die never nooit een date gaan krijgen. Deze twee groepen vinden het leuk om elkaar tot in de treuren aan te vallen. Dus pay close attention op wie je wel en niet reageert want voordat je het weet hebben we weer 40 pagina's met zinloze discussie die voor de 800ste keer voorbij komt. Gelukkig zijn de moderator de laatste tijd wel actief en streng op dit soort gespuis (eer aan wie ere toekomt).

Als dit je niet afschrikt ben je hier van harte welkom. Ik ben erg benieuwd naar je datingavonturen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Doum op 03-01-2016 02:01:58 ]
  zondag 3 januari 2016 @ 02:02:38 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158780666
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 01:23 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Dat is wel het doel ja. Maar alles van vriendschap via fuckbuddy tot verloven, is mooi meegenomen tot ik de ware heb gevonden.
  zondag 3 januari 2016 @ 02:06:35 #23
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158780709
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 01:50 schreef Doum het volgende:

[..]

Ik wel, maar dit topic wordt voor 40% bestiert door mensen met een open relatie en door 40% door kanslozen met diepere issues die never nooit een date gaan krijgen. Deze twee groepen vinden het leuk om elkaar tot in de treuren aan te vallen. Dus pay close attention op wie je wel en niet reageert want voordat je het weet hebben we weer 40 pagina's met zinloze discussie die voor de 800ste keer voorbij komt. Gelukkig zijn de moderator de laatste tijd wel actief en streng op dit soort gespuis (eer aan wie ere toekomt).

Als dit je niet afschrikt ben je hier van harte welkom. Ik ben erg benieuwd naar je datingavonturen...
Ik val niet onder de twee categorieën die je benoemt. Ik date casual en nu heb ik dus iemand gevonden die ik ècht leuk vind en bij wie ik hoop dat het nog even zo blijft. En dank je.
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:02 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat is wel het doel ja. Maar alles van vriendschap via fuckbuddy tot verloven, is mooi meegenomen tot ik de ware heb gevonden.
Ja, ach, zo zou je het bij mij ook kunnen zien. Uiteindelijk wil ik ook graag iets serieus met iemand opbouwen.
pi_158780757
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:06 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ik val niet onder de twee categorieën die je benoemt. Ik date casual en nu heb ik dus iemand gevonden die ik ècht leuk vind en bij wie ik hoop dat het nog even zo blijft. En dank je.

[..]

Ja, ach, zo zou je het bij mij ook kunnen zien. Uiteindelijk wil ik ook graag iets serieus met iemand opbouwen.
Maar als ik het goed begrijp hebben jullie elkaar tot nu toe twee keer gezien en spreken jullie elkaar weinig?

Wel fijn dat het dan zo goed voelt!
  zondag 3 januari 2016 @ 02:19:32 #25
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158780798
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp hebben jullie elkaar tot nu toe twee keer gezien en spreken jullie elkaar weinig?

Wel fijn dat het dan zo goed voelt!
Ja, klopt. We hebben elkaar het derde weekend van november en het tweede van december gezien. Hij woont een provincie verder en het was van zaterdagavond tot zondagmiddag. Contact hebben we via WhatsApp ongeveer eens per drie dagen. We zijn daar beide wat stroef in blijkbaar. Hij begint wel vaker dan ik.

Inderdaad wel fijn, maar ook wel wat verwarrend. Geen gevoelens maar wel een soort angst voor afwijzing omdat casual daten meestal een natuurlijke dood sterft (wat ik tot dusver dus prima vond, maar met hem wil ik echt graag door).

Ik voel me zo'n wijf ineens, voor mijn doen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')