Stuur maar door naar mijquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Begint 'hitkrantmeisje' ineens weer berichtjes te sturen. Alsof ze het ruiken.
Nou en, die heb ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat wil ik je niet aan doen. Issues man, issues.
hitkrantmeisje?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Begint 'hitkrantmeisje' ineens weer berichtjes te sturen. Alsof ze het ruiken.
Topsegment?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
Date voorbij. De crosser was inderdaad niks. De wijn was wel lekker. Op naar de volgende. BKMM3K heeft al meer dan een dag niets laten horen en ik vermoed dat dat einde verhaal is.
Misschien moet ik maar eens meer in mijn oren knopen dat ik in het topsegment thuishoor en me ook op dienovereenkomstige plaatsen dien te begeven. Maar ja, die eeuwige rotfaalangst.... (wedervraag: wat doe je dan op Fok, Andro?)
Wat? topsegment van wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
dat ik in het topsegment thuishoor en me ook op dienovereenkomstige plaatsen dien te begeven
Wat voor drankjes?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:34 schreef Doum het volgende:
Date gehad. 40 euro drank betaald. Geneukt. Totale leegheid. Morgen weer opstaan...
MMisschien niet op date gaan als je van tevoren weet dat het niets wordt?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:03 schreef Grunge. het volgende:
Misschien toch eens meepraten. Was altijd wat bang dat mijn dates mijn FOK!-account zouden kunnen vinden, maar dat zal wel meevallen. Ik heb vorig jaar erg veel gedate. Ik vond vandaag drie treinkaartjes die wezen op drie dates in één week. In november heb ik iemand gevonden waarmee ik het (IRL) enorm fijn vind, alles. Ik ben niet op zoek naar een relatie en het zou ook niet iets tussen ons kunnen ons kunnen worden al is hij wel echt mijn type. Maar van gevoelens is toch geen sprake. Wel van enorme chemie, extreem goede seks en leuke gesprekken al hebben we echt weinig contact tussen de dates door. We hebben elkaar nu twee keer gezien en dat heeft er wel mede voor gezorgd dat ik even gestopt ben met het serial daten. Het gekke is dat het me allemaal niets kon schelen bij de andere mannen die ik datete; ik deed dat rustig door elkaar en maakte me nooit druk om het contact en een vervolgdate. Mij om het even. Maar nu wel. Dit is zo fijn, ik kan er zelfs prima op teren al zien we elkaar maar eens per drie weken/maand. Kwaliteit boven kwantiteit, merk ik.
Via Paiq en OKCupid trouwens.
Date iedereen in dit topic met hoop op een serieuze relatie?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:22 schreef Doum het volgende:
[..]
MMisschien niet op date gaan als je van tevoren weet dat het niets wordt?
Ik wel, maar dit topic wordt voor 40% bestiert door mensen met een open relatie en voor 40% door kanslozen met diepere issues die never nooit een date gaan krijgen. Deze twee groepen vinden het leuk om elkaar tot in de treuren aan te vallen. Dus pay close attention op wie je wel en niet reageert want voordat je het weet hebben we weer 40 pagina's met zinloze discussie die voor de 800ste keer voorbij komt. Gelukkig zijn de moderator de laatste tijd wel actief en streng op dit soort gespuis (eer aan wie ere toekomt).quote:Op zondag 3 januari 2016 01:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Date iedereen in dit topic met hoop op een serieuze relatie?
Dat is wel het doel ja. Maar alles van vriendschap via fuckbuddy tot verloven, is mooi meegenomen tot ik de ware heb gevonden.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Date iedereen in dit topic met hoop op een serieuze relatie?
Ik val niet onder de twee categorieën die je benoemt. Ik date casual en nu heb ik dus iemand gevonden die ik ècht leuk vind en bij wie ik hoop dat het nog even zo blijft. En dank je.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:50 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik wel, maar dit topic wordt voor 40% bestiert door mensen met een open relatie en door 40% door kanslozen met diepere issues die never nooit een date gaan krijgen. Deze twee groepen vinden het leuk om elkaar tot in de treuren aan te vallen. Dus pay close attention op wie je wel en niet reageert want voordat je het weet hebben we weer 40 pagina's met zinloze discussie die voor de 800ste keer voorbij komt. Gelukkig zijn de moderator de laatste tijd wel actief en streng op dit soort gespuis (eer aan wie ere toekomt).
Als dit je niet afschrikt ben je hier van harte welkom. Ik ben erg benieuwd naar je datingavonturen...
Ja, ach, zo zou je het bij mij ook kunnen zien. Uiteindelijk wil ik ook graag iets serieus met iemand opbouwen.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat is wel het doel ja. Maar alles van vriendschap via fuckbuddy tot verloven, is mooi meegenomen tot ik de ware heb gevonden.
Maar als ik het goed begrijp hebben jullie elkaar tot nu toe twee keer gezien en spreken jullie elkaar weinig?quote:Op zondag 3 januari 2016 02:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik val niet onder de twee categorieën die je benoemt. Ik date casual en nu heb ik dus iemand gevonden die ik ècht leuk vind en bij wie ik hoop dat het nog even zo blijft. En dank je.
[..]
Ja, ach, zo zou je het bij mij ook kunnen zien. Uiteindelijk wil ik ook graag iets serieus met iemand opbouwen.
Ja, klopt. We hebben elkaar het derde weekend van november en het tweede van december gezien. Hij woont een provincie verder en het was van zaterdagavond tot zondagmiddag. Contact hebben we via WhatsApp ongeveer eens per drie dagen. We zijn daar beide wat stroef in blijkbaar. Hij begint wel vaker dan ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:13 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp hebben jullie elkaar tot nu toe twee keer gezien en spreken jullie elkaar weinig?
Wel fijn dat het dan zo goed voelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |