SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gevallen broeders en zustersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima met nevenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Prima feestje gehad ja
Jij dan?
xDquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zijn er nog belgen hier?
[ afbeelding ]
Bzzz bzzzquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee grapje ik heb ruzie met een mug hij wil niet dood
Geen shotgun hebben om muggen te vermoordenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee grapje ik heb ruzie met een mug hij wil niet dood
quote:
wat gebeurt er dan met nachtmodus?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat gebeurt er dan met nachtmodus?
alles is donker?quote:
jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
alles is donker?
ik zie het niet goed op laptop haha
ohquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
zodat je snachts fijner kan FOK!ken
ik ook niet maar is wel chillerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ik heb daar niet zo last van
alleen in de ochtend een beetje
omg hopelijk blijft het daarquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:00 schreef Etsu het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)noorden-van-het-land
NEEE
ik doe normaalquote:
ja maar dit soort dingen zeg ik nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe normaal
als het hier zou zijn dan zou jij dat ook willen ;s
ach het wordt toch wel overal koud dus je hoeft er toch niet op in te gaanquote:
het is nu al koud genoeg maar ik haat sneeuwquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ach het wordt toch wel overal koud dus je hoeft er toch niet op in te gaan
wat wie heeft hem koning van de foks gemaaktquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:07 schreef Etsu het volgende:
maar dat mag je niet meer roepen van kano
kwenie laatst zei ik ook zoiets en toen kreeg ik een notequote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat wie heeft hem koning van de foks gemaakt
lulquote:
schelden mag ook nietquote:
Kano kan je enkel zijn voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat wie heeft hem koning van de foks gemaakt
debielquote:
ik lees alleen GRTDquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
schelden mag ook niet
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
heb je dit gelezen
snijboonquote:
nee hoe kom je daar nu opeens bij?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:12 schreef supersof het volgende:
heb je me geblokkeerd op whatsapp mortaxx
ik was contacten aan het verwijderen vanochtend en kon niks meer van jou zienquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee hoe kom je daar nu opeens bij?
daar zijn wij niks bijquote:
ooh ik heb je nummer niet meerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was contacten aan het verwijderen vanochtend en kon niks meer van jou zien
zij scharen t onder de mom van commentaar op utopia enzo, maar het is gewoon een dikke vieze SCquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:14 schreef supersof het volgende:
sjongejonge wat een saaie avond gaat dit worden
gelukkig zijn ze er morgen weer
ik weet genoegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ooh ik heb je nummer niet meer
Moest ruimte maken op mobiel en gooide toen ook contacten weg
ik kan niet kiezenquote:
je kunt niet dm'en als je geband bent tochquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:15 schreef Etsu het volgende:
ik mis McGrath het meest
heb hem gister DM gestuurd maar nooit antwoord op gekregen
genoegquote:
verschilt per ban tochquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:16 schreef supersof het volgende:
[..]
je kunt niet dm'en als je geband bent toch
ik whatsapp met mcgrathlekker puh
geen ideequote:
waarom dm je hem danquote:
ik krijg altijd dm ban achteraanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee
heb al een tijd geen ban meer gehad
creepquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben bang om te appen straks blokkeert die me en dan kan ik niet meer naar zn foto kijken
ohquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
DMban is volgens mij standaard tegenwoordig. PMen lukt vaak nog wel.
snap ikquote:
weet ik nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:21 schreef Etsu het volgende:
heeft hij al afkickverschijnselen van mij? hij heeft mij al 24 u niet gesproken
screenshot maken. Zoek z'n fb, insta etcquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben bang om te appen straks blokkeert die me en dan kan ik niet meer naar zn foto kijken
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
screenshot maken. Zoek z'n fb, insta etc
is goedquote:
we komen de dag wel door met zn drieënquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
gezellig zo met zn drieën en alle lurkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |